Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2012, 13:08   #81
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Ik heb niet enkel kritiek op de N-VA. Het zijn jullie zelf die het uitlokken dat ik me op de N-VA concentreer door de N-VA buiten schot te willen houden i.t.t. de anderen. We zijn het er dan over eens dat enkele andere partijen zware fouten hebben gemaakt, en dan discussiëren we verder over hetgeen we het nog niet eens zijn, en dat zijn de fouten van de voor jullie zo heilige N-VA.

En dat de N-VA in minder gemeenten geblunderd heeft, is natuurlijk een logisch gevolg van het feit dat ze in minder gemeenten aan de macht waren. Het spreekt voor zich dat het PERCENTAGE van gemeentes waar ze aan de macht waren en geblunderd hebben van tel is: even hoog als gemeentelijke regeringspartij bij uitstek, de CD&V. Dat geeft aan: had ze in meer gemeenten aan de macht gebracht, ze zouden in meer gemeenten geblunderd hebben.
Bewijzen? Blijkbaar moeilijk te geven, niet? Gewoon veronderstellingen kan iedereen maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 13:48   #82
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Bewijzen? Blijkbaar moeilijk te geven, niet? Gewoon veronderstellingen kan iedereen maken.
Als we uw redeneringen volgen, kunt u beter uw democratische rechten inleveren. U lijkt immers mentaal gehandicapt en bent tegen democratische rechten voor deze personen.

Ik zal nog één keer proberen:

1) De N-VA hoort bij de meerderheid van verschillende gemeenten.

2) De voltallige meerderheid van deze gemeenten stemde voor een verhoging van het investeringsrisico bij Dexia waar de gemeenten belangrijke inkomsten uit haalden en na het nemen van het grotere risico miljarden aan verspeelden.

Uit (1) en (2) volgt dat de N-VA mee geld verspeeld heeft van de Vlaamse belastingbetalers.

Dat is basis logica. Erg hoog moet je IQ niet zijn om zoiets te begrijpen.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 9 juli 2012 om 13:49.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 14:08   #83
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Als we uw redeneringen volgen, kunt u beter uw democratische rechten inleveren. U lijkt immers mentaal gehandicapt en bent tegen democratische rechten voor deze personen.

Ik zal nog één keer proberen:

1) De N-VA hoort bij de meerderheid van verschillende gemeenten.

2) De voltallige meerderheid van deze gemeenten stemde voor een verhoging van het investeringsrisico bij Dexia waar de gemeenten belangrijke inkomsten uit haalden en na het nemen van het grotere risico miljarden aan verspeelden.

Uit (1) en (2) volgt dat de N-VA mee geld verspeeld heeft van de Vlaamse belastingbetalers.

Dat is basis logica. Erg hoog moet je IQ niet zijn om zoiets te begrijpen.
Kijk, Robke, je mag jong zijn en jezelf volleerd achten, maar je moet wel op je woorden letten. Meer zeg ik niet.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 9 juli 2012 om 14:09.
Oud 9 juli 2012, 14:12   #84
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Kijk, Robke, je mag jong zijn en jezelf volleerd achten, maar je moet wel op je woorden letten. Meer zeg ik niet.
Als je constant mijn leeftijd als 'argument' wilt gebruiken, dan heb je inderdaad een gebrek... aan argumenten.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 14:15   #85
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Als je constant mijn leeftijd als 'argument' wilt gebruiken, dan heb je inderdaad een gebrek... aan argumenten.
Zelfs als je dat vindt, moet je wel even nadenken voor je dingen schrijft waarvan je achteraf spijt zou kunnen krijgen.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be