![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor een KABOEM certificaat dat enkel door een katholiek kan worden uitgereikt. (KAtholieke Beschaafde Ondernemingen En Mensen). De hele voedselketen moet dan telkens door katholieken worden gecontroleerd (net zomin als bij halalcertificaten gaan we akkoord dat er deelcertificaten worden uitgereikt). Citaat:
Citaat:
in mijn tekst wordt vermeldt dat ze moeten slachten volgens de islamitische wetten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, met het verschil dat een handelaar in garagepoorten niet MAG doen wat zijn klanten willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmm... Ik ga beginnen met mieren te kweken
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me uit mijn jeugd ook steeds het schreeuwen van het varken dat ging "gestoken" worden. Maar zelfs daarbij heeft de slager (katholiek uiteraard, geen protestant of hindoe toegestaan hé) dat beest weldegelijk met een zware voorhamer eerst buiten westen geklopt. uit diervriendelijkheid. helemaal kaboem
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2012 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor sommige keuringen (meestel verplicht keuringen) wordt bij wet bepaald wie dit mag doen. Ander organisaties die attesten afleveren bepalen zelf wie er gemachtigd is om hun attest uit te reiken, wat mij logisch lijkt, willen ze de "waarde" van hun attest veilig stellen. Dus niks nieuws |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2012 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet ge dat dan niet? o sukkelaartje toch.
hij mocht geen kaboem poorten afleveren! straf hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2012 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als u kennis hebt, van een niet moslim die alle moslimregels en voorwaarden kent, zich kandidaat gesteld heeft voor de job, en geweigerd werd, dan hebt u een punt. Anders niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er werd geen daadwerkelijke discriminatie officieel vastgesteld. Er waren ook geen klachten van benadeelden. Hij is daarom in beroep in België vrijgesproken, er hadden zich immers geen strafbare feiten (daden) voorgedaan. Het CGKR ging echter nogmaals in beroep bij het Europese Gerechtshof en daar werd hij veroordeeld om de gedane uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en volgens U mag degene die zo'n kandidaat keurder zoekt weldegelijk op zijn kwalificaties zetten dat "persoon (enkel mannelijk?) moslim moet zijn"? Wie bent U hier blaaskes aan het wijsmaken? Ter vergelijking: Ik bezie het anders. Toen de firma Ferryn geen Marokkanen meer wou aanwerven voor de BUITENDIENST (wel voor de binnendienst) voor de installatie van hun garagepoorten, werden ze door het inquisitiecentrum voor de rechter gedaagd wegens discriminatie. De reden waarom hij geen marokkanen meer wou inzetten bij de installatie bij de mensen thuis, was dat er een onverklaarbare golf van inbraken volgde, net bij de mensen die "toevallig" een nieuwe Ferrynpoort hadden geinstalleerd gekregen. Foei dus, want dat was discriminatie. ik pleit voor een kaboemkeurmerk (vergelijkbaar met een (toegestaan en ondersteund!!!) halal keurmerk). Een Kaboem keurmerk staat dan voor: KAtholieke Beschaafde Ondernemingen en Mensen. Als hij zijn poorten met het (toch ook toegestane nemen we aan) KABOEM kenmerk verkoopt, dan hoeft hij zich niet meer voor de rechtbank te verantwoorden omdat hij geen marokkanen wenst aan te werven bij de buitendienst. In dat geval staat Kaboem kenmerk voor "installatie en controle door katholieke medewerkers die bij de aanvang van hun werk steeds eerst een rozenkrans bidden, en hun producten produceren en installeren volgens katholieke normen en waarden".Et voil�* en dan mag het wel. (enfin, dat dénk ik hé, maar wie ben ik? een ongelovige onreine kaffer).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2012 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
halal mag dus enkel door moslims worden geslacht (in geval van vlees) én verplicht in alle aparte stadia door een moslim gecontroleerd (in geval van ALLE andere producten, het stopt niet bij vlees, ook brood, cosmetica, kortom alle producten willen ze een halal label geven zodat ze hun eigen moslimklanten in hun eigen niche kunnen krijgen). We mogen aannemen dat ze vooral bij de controles geen onreine kaffers willen toestaan (vermits niet betrouwbaar?). Dit mag dus wel openlijk zo worden verkondigd. Zolang het maar geen witte garagepoort producent is! Als ze die garagepoorten halal maken, met enkel moslimpersoneel dat de controle uitvoert dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 16 juli 2012 om 16:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ook gezegd dat er om van discriminatie te kunnen gewagen, u een concreet voorbeeld moet hebben van een niet moslim die alle hallal voorschriften ken, en die zou geweigerd zijn bij sollictitatie bij het agentschap dat die certificaten uitreikt. Met de bewering dat men ZAL discrimineren komen we nergens. Ook als u een bewijs zou hebben van een vakature waar zou instaan dat men moslim moet zijn, hebt u een punt, zoniet voert u een intentieproces los van alle realiteit. Citaat:
Maar als ik het mij herinner was er alvast bij het uitkomen van deze zaak geen sprake van die inbraakgolf, maar enkel van een "aanvoelen" van de zaakvoerder dat zijn klanten geen buitenlandse installateurs zouden willen. En heeft hij dat eigenlijk niet kunnen bewijzen. U mag mij altijd slimmer maken als ik het verkeerd voor heb. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten de slachter die allah snackbar moet prevelen als hij het beest onverdoofd de keel oversnijdt heb ik nergens beweerd dat "het personeel" moslim-only moet zijn, maar wèl dat alle aparte stappen door een MOSLIM moeten worden gecontroleerd. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen? Werkzekerheid noemen we zoiets. Zekers als men dan nadien de moslims overtuigt dat ze enkel dié producten mogen eten van allah snackbar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, we zouden eens moeten gaan solliciteren en dan moord en brand schreeuwen als we niet worden aangeworven. Raar toch hé: het staat overal overduidelijk bij dat ze ENKEL MOSLIMS willen hebben die controleren, maar het dringt precies niet door bij je. Citaat:
Citaat:
Halal schapen mogen wel door onreine kaffers worden opgekweekt, het halal gedeelte begint maar vanaf de slacht. Dus waarom niet vanaf de productie?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Veel succes met de uitbouw van uw kaboem certificaat.
Echter vooralsnog bestaat dat alleen in uw geest, terwijl de term hallal al even mee gaat en redelijk bekend is zelfs onder niet moslims. Volgens de gegevens die u hier zelf verstrekt heeft staat in de argumentatie van het centrum geargumenteerd waarom een keurder voor dit certificaat een moslim moet zijn. Dat is eigen aan het produkt. Zelfs al zou ik die verkeerd geinterpreteerd hebben, dan nog zie ik echt niet in waarom hierover een probleem moet gemaakt worden. Het feit dat moslims hallal vlees eten is op zich geen probleem, dat mogen ze van mij doen, en ze mogen van mij vanalles regelen om dat te garanderen. Dat 1/5 van de moslim jongeren een homofoob is, dat vrouwen worden achtergesteld, en meer van dat leuks, dat lijken mij veel groter problemen dat dit. |
![]() |
![]() |