![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
(Eigenlijk interesseert deze staatszaak mij geen bal, maar ik vind het wel een geestige discussie, zeker omdat ik de beklaagde in kwestie - én zijn trots over zijn diploma - een beetje ken.)
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#84 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#86 | |
Burger
|
![]() [quote="Patriot!"]
Citaat:
Als Bruno, om welke reden dan ook, het verkiest om 'historicus' op te geven ipv 'werkzoekende' en de ambtenaar van dienst aanvaardt dat is er volgens mij geen sprake van valsheid in geschrifte. Als hij historisch onderzoek doet (en die term is heeeel rekbaar) heeft Bruno immers niet gelogen en is het bijgevolg geen valsheid in geschrifte. Vergelijk het met iemand die zich schrijver noemt, maar nog nooit een boek gepubliceerd heeft. Ik spreek me hier niet uit over de redenen want die kent alleen Bruno
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een student werkt inderdaad niet, maar is ook geen werkzoekende is niet ingeschreven bij de VDAB, etc. Elke andere aanduiding dan student had dus verder van de waarheid afgestaan. Driewerf |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een student die na het behalen van zijn basisopleiding nog een bijkomende opleiding volgt, zal de reeds behaalde academische titel niet vermelden, maar wel "student". Zo zit het systeem nu eenmaal in elkaar. |
|
![]() |
![]() |
#90 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#92 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#93 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, een nepprofiel van een Leuvenaar gaat in zijn profiel City of Interbrew zetten... that makes sense
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens u is iedereen, zelfs confederalist Breinsmurf een nepprofiel van Bruno Yammine. Uw intellectuele bloedarmoede is blijkbaar zo schrijnend dat ge dingen moet gaan verzinnen om het te verbergen... |
||
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Onze Jan is weer daar met zijn denigrerende opmerkingen. Hij is de karikatuur van de hedendaagse Vlaamse Beweging: absurd en aggressief. Eigenlijk vind ik de term "mierenneukerij" wel gepast om het Vlaams-nationalisme te typeren, ook al lijkt dat niet zo aggressief als uitdrukking.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams-nationalisme is op sterven na dood, dat is nu wel zeker. |
||
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, terzake nu, zegt nekeer, waaraan zouden wij moeten zien dat het nationalisme "zeker" op sterven na dood is? Aan de klinkende verkiezingsuitslag misschien? ![]() Mag ik er ook nog eens aan herinneren waar dit topic over ging? ![]() PS: aangezien ik nog geen rood-geel-zwart wc-papier van jullie heb gekregen; een paar honderd oplagen van "de nieuwe gazet" is ook al goed. Te leveren aan mijn toilet. |
||
![]() |