![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Banneling
|
we zijn op de dezelfde weg als griekenland
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banneling
|
gewoon de sossiale kas leeg
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja wa'd is't nu, wel (post 79) of well met twee ellen (post 80) ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
well is engels voor bron
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
wiki zegt oilwell is oliebron en niet oilsource
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Europees Commissaris
|
Moest dat echt in de krant? Binnen de korste keren krijgt een grote groep in dit land ideeën. Dan staat elke sociale randdebiel aan het kindertehuis van "Doe mij er maar een stuk of 12.".
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 augustus 2012 om 14:47. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banneling
|
adoptie kan
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Harems worden zelfs goedgekeurd door God in het Oude Testament.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 augustus 2012 om 14:53. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Banneling
|
die man heeft een investering aan haar been
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bedoelt : het past niet in de multiculturele strontboel om dat aan iedereen te laten weten...
Dat is toch maar één van de vele fraudemechanismen die welig tieren als aanvulling op de verrijking die deze gasten ons brengen! Laatst gewijzigd door andev : 28 augustus 2012 om 17:37. |
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
Neen, ik bedoel dat stadslegendes universeel zijn.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meneer is radicaal ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#96 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
dankoewel
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banneling
|
Het verhaal dat hier verteld wordt, circuleert in heel Europa.
Net als de imam die ik-weet-niet-meer-hoeveel trok, of de onverkoopbare Porsche met lijkgeur... |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik mocht minister zijn, er zou hier een en ander veranderen |
|