![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan zou ik Bayer aanklagen als ik jou was. Waar het hart van vol is loopt de mond van over. Racist, fascist, nep communist. Jij bent ontmaskerd als partijlid van Niet Voor Armen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergo: N-VA is een pseudo-nationalistische partij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hmmm dan had ik nu het vlaams belang moeten stemmen. Moet elk standpunt dat je uitbrengt iets nieuws zijn? Sinds wanneer moet dat? Als NVA'er vind ik het sociaal stelsel prachtig (in theorie). Als je de praktijk ziet zie je echter het egoïsme van de mens bovenkomen en zie je vooral mensen genieten van het stelsel die het niet nodig hebben. De vraag is dan "wie zet wie tegen mekaar op?" degenen die denken dat geld toch aan de bomen groeit en dat het niet opkan of degenen die spaarzaam willen zijn om hun kinderen nog een toekomst te geven? NVA neemt alles van Europa over? http://www.knack.be/belga-politiek/n...4997813426.htm tiens,.... als ze er kritiek op geven is het niet goed en moest men het 100 percent volgen is het ook niet goed,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Dus hetgene wat jij NVA verwijt niet te doen is net hetgene waar andere partijen hen voor hekelen,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door jump in the box : 10 september 2012 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ik zou als ik u was beter eens in uw pseudocommunistisch voederbakje kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() De link dat ik hier geplaatst heb bewijst net het tegendeel daarom dat hij er niet op in gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn een rechts-liberale partij die achter het patronaat staat. Dat is de hoofdtendens, hoewel je ook een meer traditionele vleugel kent die nog wat in Vlaamse thema's gelooft.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/dossiers/groeipac...mische-relance Blijkbaar wil NVA er vanaf en wil het voor elk bedrijf een verlaging van de lasten. Niet enkel voor de multinationals dus. De huidige partijen maken het de multinationals wel erg naar hun zin niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Wat is er bovendien erg aan om de kleine zelfstandigen te verdedigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ooit gehoord van een rechtstaat en misbruiken die men tolereert? Denk je dat de oplossing bestaat uit verdeeldheid zaaien tussen ouderen en jongeren, tussen werkenden en werklozen etc.? Citaat:
Mij niet gelaten, dit Europees vehikel zoals het nu bestaat, mogen ze direct volledig opdoeken. Maar als de "diamant van N-VA" het ene verklaart en de andere vind dat wat het diamantje verklaart onzin is, getuigt het vooral van de "standvastigheid" van de N-VA top. Vandaag rigoureus en morgen een beetje minder rigoureus, als het niet in hun kraampje past. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een rechtstaat met grendelwetten is geen rechtstaat bovendien heeft in een rechtstaat iedere stem evenveel waarde. Als jij de koe bij de horens vatten mensen tegen mekaar opzetten noemt,... Dus volgens u is er geen misbruik? De wetten en instellingen zijn er volgens u dus past men deze ook toe? Het is normaal dat Belgie het enige land is waar uitkeringen niet beperkt zijn in de tijd? Die sixpack is het enige wat het Europees parlement aan regels voorschrijft? Indien ja dan heb je gelijk indien neen dan ben je NVA aan het afrekenen op een paar regeltjes waar men met akkoord gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben Charles Picqué en Rudy Demotte nu toch al gedaan?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |