![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegenstander? | |||
1) Voor |
![]() ![]() ![]() |
11 | 22,45% |
2) Tegen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 77,55% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot u,die op dit gewaardeerde forum enkel kritiek spuit (ik heb al uw posts bekeken: kritiek op de Rechtbank,kritiek op de vreemdelingen,kritiek op mijn voorstellen enz,enz.) maar zelf GEEN ENKEL alternatief voorstel van constructieve aard kan naar voren schuiven (uw lijfspreuk is immers niet voor niets "verbrijzelen en vertrappelen" en niet "opbouwend meewerken") heb ik reeds meerdere lumineuze ideeen gelanceerd die onze gekwelde maatschappij KUNNEN ten goede komen,ten bewijze hiervan dient mijn homepage http://wolfgang-meister.skynetblogs.be Dat u vindt dat ik rijp ben voor het gekkenhuis zegt bijgevolg meer over uzelf dan over mij,daar zijn andere forum- sprekers mij al in bijgetreden. U hebt niet minder dan 972 posts op uw naam staan;972 daarvan behelzen negatieve commentaar op andermans voostellen of het gedrag van uw medemens in onze maatschappij,keer op keer dezelfde lulkoek zonder zelf iets te kunnen bedenken dat die medemens tot voordeel zou kunnen strekken. Kortom,op dit forum ben u eerder ballast dan nuttig. Ik daarentegen heb als nieuwkomer op dit forum 8 posts op mijn naam staan (deze inbegrepen),5 daarvan zijn verregaande nieuwe ideeen die onze maat- schappij een beter aangezicht kunnen geven. (en dat is nog maar een klein voorproefje van al mijn voornemens). Het ware kenmerk van de ware gek uit het gekkenhuis bezit juist U: Destructief geroep en gescheld zonder zelf iets innovatiefs te kunnen verzinnen (eigen aan uw hokjesdenken). We zullen eens zien waar u uzelf zal zitten beklagen als ik mij binnen afzienbare tijd aan het politieke firmament zal bevinden (mijn streefdatum is 2020,ik ben immers realist!) Ik zal eens navraag doen naar u,om te zien in welk konijnenhol van uw mongoolse steppe u dan verstopt zult zitten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het laatste, dan ben je in se al ongeschikt om een leider te wezen. Je bent nu al bezig met mensen jouw perfect inzicht en maatschappelijke wetenschap op te dringen.Laat staan dat je ooit eens "echte macht" zou krijgen. Trouwens idealisten hebben geen kans in de politiek. Of ze moeten eerst corrupt worden. Nu jouw voorstel in verband met verplichting tot het geven van een huurwoning aan migranten. Als iedere verhuurder dan gewoon zijn verhuurwoning niet meer verhuurd, maar te koop aanbied aan de marktwaarde, dan ga je die mensen ook verplichten hun eigendom te verkopen aan migranten zeker? Als je per se toch goed wil doen, zorg eerst dat je eigen straat geveegd is. En voor je iemand tot iets wil verplichten, onderga het zelf. Verhuur eens een stuk eigen eigendom. Het kan misschien zijn dat ik geen goed alternatief voor bepaalde problemen kan aanreiken, maar ik ken mijn beperkingen,misschien daarom dat ik "maar" een gewone technieker ben, en geen geniaal maatschappelijk hervormer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 juli 2004 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik heb er geen probleem mee als de overheid die een verhuurder verplicht om aan allochtonen te verhuren de kosten voor haar rekening neemt als blijkt dat die zijn eigendom gesloopt wordt door onze gekleurde vrienden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
huurprijs kan dragen) niet vallen onder onze Belgische rechtspraak! denkt u nu echt dat een kleurling die pakweg 1500 euro verdient en daarmee een "luxe"-flat van 700 euro huur per maand mee betaalt voor zijn plezier die flat gaat slopen? Dat hij niet evenals de eerste de beste Belgische vandaal (zo zijn er genoeg!)voor de Rechtbank zal worden gesleept om veroordeeld te worden voor alle kosten+de gerechtskosten+de interesten? Met het risico loonbeslag te krijgen, daarmee zijn werk te verliezen (want dan is de werkgever op de hoogte van zijn veroordeling)enz... Vernielers heb je nu eenmaal in alle kleuren en alle nationaliteiten maar dat is geen reden om mijn initiatief af te remmen door te suggeren dat alle vreemdelingen in beginsel vernielzuchtig zijn. iedere verhuurder kan de huurder verplichten tot het tekenen van een gedetailleerde plaatsbeschrijving zodat bij vertrek alle eventuele schade kan worden bewezen en het is bijgevolg de grootste onzin met te blijven roepen dat een blanke huurder meer garantie biedt op instandhouding van het oorspronkelijke interieur! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een vehuurder geeft toch met zijn centen die iegendom gekocht.Dus hij moet het recht hebben om te verhuren aan wie hij wil.Ik verhuur studios en bij mij kan geen enkelle vreemdeling huren.Het is van mij en niet van de staat.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Michroscoop schijft
Citaat:
dat vreemdelingen die met een inkomen van €1500 per maand hun €700 huurflat niet gaan afbreken. Tja, het is pas een echt probleem als die mensen, wit of zwart,groen of orange, moslim of wicca die €700 niet meer betalen. Of wel schade aanrichten. Moet een verhuurder probleemgevallen aanpakken? Zelfs waarvan het geweten is. Een Nederlandse stad heeft het idee om wooncontainers te gebruiken voor hardnekkige gevallen.Dat wil wel zeggen dat de problemen gekend zijn. Maar tja, Nederland loop ook +/- 10 jaar voor op politiek vlak. Ze hebben de puinhopen van paars al liggen; Bij ons worden ze nog onder de mat geveegd.
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En mijn wagen raf ben ik verplicht om daar een vreemdeling te laten mee rijden,ik werk er ook voor Raf
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Raf mag een vreemdeling zelfs met je vrouw rijden Beer.als je al zijn postings leest.
Het komt er steeds op neer. Als het een autochtoon is mag ie dokken, en als het een allochtoon is moet ie in de watten gelegd worden. Trouwens,Raf en Wolfgang Meister ,een serieuze flat huren in Vilvoorde, met 2 slaapkamertjes is al gauw €650. En daar wil je dan een gezin in frotten met 5 kinderen?
![]() |
#91 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben al 3 maal voor het vredegerecht geweest Raf.3maal drukte ik er op dat ik er voor gewerkt heb.3maal dat ik gelijk kreeg,ik zeg er wel bij ik heb een zeer goede advokaat die de procedure kent.En nog iets Raf Ik haat vreemdelingen ik doe mijn tc omhoog en ze weten genoeg
![]() |
#92 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De eerste vreemdeling die met mijn vrouw rijd mag zijn 72 maagden opzoeken
![]() |
#93 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik respecteer de eerlijkheid van Beer, maar niet zijn mening. Het huurprobleem is er niet enkel voor allochtonen, trouwens, als ik nog studeerde heb ik ook nog lang, lang, l�*ng mogen zoeken naar een appartementje voor mijn vriendin en mij. "Studenten breken alles af." Moeilijkheden �* gogo, blijkbaar, met die vernielzuchtige studenten die voor niets dan overlast zorgen... Niet leuk hoor! Je wordt er flink moedeloos van. ik begrijp de reactie van verhuurders op slechte ervaringen met bepaalde huurders wel. Maar moeten anderen daar ook voor "boeten"? Pure vraag uit interesse; Als je al de loongarantie hebt en de waarborg, vanwaar die angst nog? Is er bijvb ook geen mogelijkheid je te verzekeren tegen schade door de huurder?
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doggy, je kan je verzekeren tegen alles, zelfs ontvoering door aliens.
Maar zoals vroeger in deze tread al aangehaald, ook verzekeraars discrimineren.Een jongere betaald meer dan een oudere chauffeur, ongeacht rijervaring.Ook zijn er verschillen tussen woonplaats en geslacht. Oftewel, gaat zo'n verzekering tegen schade door huurders wel het sop van de kool waard zijn?En wat zullen de voorwaarden zijn van de verzekeringsmaatschappij? En bovenal, ga als autochtoon met een normaal inkomen eens horen bij een sociale huisvestingsmaatschappij... je mag mee gaan aanschuiven. Allochtoontjes en kansarmen krijgen de voorrang. Moet het nog harder knuffelen worden? Citaat:
1) vooraleer je als verhuurder loonbeslag kunt laten leggen ben je al een jaar verder. 2) de hypotetische €700 per maand ingedachtig is dat dus €8400 die je niet gezien hebt. 3) wat kost het om een huis laten schoon te maken door een professionele firma, nadat er een jaar een stel vuillakken heeft rondgemeurd? (ik heb onlangs een heel kleine woning gedesinfecteerd-3 dagen werk met 3 man- waar 1.5 jaar katten hebben kunnen huishouden.Wegens eigenaars nooit aanwezig, maar wel een katteluik in de deur-theoretisch gezien 72u a ratio van 8 eu per uur netto-dus €16=1152+200 aan kuisproducten desinfectant en €500 voor de container = €1852) Ik vermoed dat die €2100 waarborg niet echt gaat helpen... want ondertussen staat vadertje staat met uitstoken handen klaar.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 juli 2004 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Ik heb er het volste vertrouwen in dat de meeste verhuurders wel degelijk in staat zijn om het onderscheid te maken tussen goede en slechte huurders. Maar dat sommigen daar de moeite niet meer voor doen is begrijpelijk, waarschijnlijk liggen negatieve ervaringen met vreemdelingen aan de basis daarvan. Hoe spijtig het ook is, dit zijn nu eenmaal de consequenties van een multiculturele samenleving waar sommige bevolkingsgroepen meer aandacht hebben voor hun rechten dan voor hun plichten.
Citaat:
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik versta je standpunt, maar kun je dan ooit nog zeker zijn van de huurder die je in je huis laat?
Wanneer heb je dan genoeg garantie dat je huis niet wordt afgebroken of kapot wordt gezeken door een bende katten?
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |