![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ervoer in mijn leven al -tig keer dingen te zeggen, als wat mijn gesprekspertners op dat moment ook in hun gedachten hadden en ze me daar attent op maakten, andersom ook. Op straat stappen, een bepaalde naam binnen krijgen en 10 sec later passeert er om de hoek een vrachtwagen met juist die naam erop. Idem voor liedjes in het hoofd, de wagen instappen, radio aan en... En ik weet zeker dat zelfs de Kiko's hier zulke dingen regelmatig meemaken, maar dat steevast afdoen als 'toeval'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder een bazooka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan niet moeilijk zijn om bij een drugsverslaafde een self-fulfilling prophecy uit te lokken. Die mensen zijn al zo angstig dat ze hun volgende shotje niet zouden krijgen... Moest je zo iemand vertellen dat ze straks hun voet gaan breken zouden ze expres door het raam springen en hun benen breken.
Laatst gewijzigd door Demper : 20 oktober 2012 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het u graag zien doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zo een junkie heel angstig maken en dan gaan ze snel in de fout. Dat is geen voorspelling, dat is een aanslag.
Laatst gewijzigd door Demper : 21 oktober 2012 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je zo nog onverklaarbare dingen vanuit de heroïne scene? Ik durf wedden dat die mannen al aliens en UFO's gezien hebben. Neen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een kennis van mij beweerde dat zijn ballen jeukten op de momenten dat zijn vriendin hem bedroog. Het bleek om een SOA te gaan die hij had opgelopen door haar losbandig gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan het maar vertellen zoals ik het gehoord heb he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Dan zal uwe maat ook te veel geboezd hebben en voelde 'm toen niet dat z'n lief 'm wa takken heeft gezet.
Als 'm echt met z'n hart bij haar was geweest, dan had dat ni gebeurd, want zatte mensen missen veel van wat 'r in hun omgeving passeert. 't Zal 'm leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Heb je enig idee hoeveel gedachten, namen, gebeurtenissen enz. er in je gedachten spelen, zowel bewust als onbewust, van 's ochtends tot 's avonds ? Indien men daar een lijst van kon uitprinten, zou je verrast zijn door de lange lengte van die lijst. In 99,999 pct. van de gevallen gebeurt er niets als je bv. net aan een bepaald liedje denkt, of aan een kennis. In 0,001 geval wil het evenwel net lukken dat de radio dat liedje draait, of staat die kennis net voor de deur. Gezien de hoeveelheid van je gedachten die alle kanten uitflitsen is dat eigenlijk maar een mager beestje. Puur toeval, en zelfs niet eens straf toeval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dromen die uitkomen, heel bizar.
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een leuk toeval of hoe je het ook wil noemen:
Ik zit men mijn broer in de auto op de autosnelweg een maand terug of zo. We spreken over de toekomst. Ik zeg hem dat ik graag erkenning zou willen voor mijn kunst, waar ik nu al een tweetal decennia voor leef, en hij zegt me dat hij eigenlijk wel een bakkerij zou willen beginnen. Net op dat moment zie ik uit het raam een vrachtwagen voorbij schuiven, met ik koeien van letters Bakker & Schilder aangebracht op de zijkant. "Hebt ge dat gezien?" vraag ik aan mijn broer, maar hij had de vrachtwagen al achter zich gelaten. Ik vertelde hem wat op de vrachtwagen stond, en we bleven elkaar een fractie van een seconde stilzwijgend aankijken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 oktober 2012 om 14:18. |
![]() |
![]() |