Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2012, 23:10   #81
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ik beschouw mezelf helemaal niet als islamgeleerde, ik heb het wel men volste recht om de islamitische geschriften als schokkend en grievend te ervaren en weiger mijn ogen te sluiten voor het harde feit dat er nog altijd grote groepen moslims die geschriften op een weerzinwekkende manier in de praktijk om zetten. Er zijn absoluut moslims die op een ander manier uiting geven aan hun geloof maar de dominante stromingen, die de agenda bepalen, zijn nog steeds zeer negatief en weinig hoopgevend.
Als jouw weerwoord beperkt blijft tot “duidelijk”, “duidelijker kan niet” en “interpretaties” dan lijkt het me weinig zinvol om de discussie verder te zetten.
Er is tot nu toe geen enkele stroming in de islam die akkoord gaat met deze film.

als jij een stroming wilt die zijn religie zo uitlegt zoals jij wilt, richt er dan zelf 1 op.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 07:26   #82
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Terroristen zijn geen echte islamieten. De islam is immers een vredelievende godsdienst.

Immigranten zijn niet crimineler dan Vlamingen. Het rapport Van San en de criminaliteitscijfers van de politie zijn gewoon fout.

De immigratie kost ons niets, ze brengt de maatschappij alleen geld op. Studies hierover moeten niet gebeuren, het is gewoon zo.

Dat veel vreemdelingen zonder werk zitten is de schuld van de Vlamingen. De vreemdelingen gaan later trouwens onze pensioenen betalen.

De multiculturele samenleving is enorm verrijkend. Alle mensen in de migrantenwijken zijn hiervan overtuigd. Wie dat niet vindt is verzuurd, een zageman en een racist.
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2012, 10:28   #83
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Er is tot nu toe geen enkele stroming in de islam die akkoord gaat met deze film.

als jij een stroming wilt die zijn religie zo uitlegt zoals jij wilt, richt er dan zelf 1 op.
Ik heb het toch helemaal niet meer over dat filmpje.
Speel jij één of ander compleet wereldvreemd rolletje?
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be