Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 14 oktober 2012, 20:23   #81
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Störm Bekijk bericht
Daar kan ik inkomen, jij als ex-bajesklant. Dat betkend geen vervroegde vrijlating maar meteen de kogel.
Ex-bajesklant wil zeggen dat ik geen vrijlating meer nodig heb, ik ben vrij.
Xenophon is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:31   #82
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Ach, zielig hoe de kiezers van de traditionele partijen hun verlies niet kunnen verwerken en het kleinste detail uitvergroten als zijnde een belangrijke zaak. Het toont duidelijk hoe dergelijke mensen denken en het is maar goed ook dat dit soort idioten vandaag lik op stuk hebben gekregen en dit was nog maar het begin.
Hypochonder is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:31   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dankzij het pamperbeleid. Normaal gesproken hoor jij nog steeds achter slot en grendel.
Oh, en als ze alles moesten weten dan kreeg ik er nog negenhonderd jaar bak bij.

Maar het is nu niet zo.
Xenophon is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:31   #84
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Het was niet eens zo'n goede muziek.
En inderdaad, veel te lang aangehouden.

Een goede, zelfs een middelmatige dj had al lang moeten aanvoelen dat het genoeg was.
Het begon Chinees/Noord-Koreaans te worden.

Nu vond ik het ook wel een uitschuiver van de burgemeester. Hij had evengoed kunnen zeggen "pliieeees ..."

Verder: als dat alles is wat we kunnen zeggen als uitschuiver, tegenover de verzoenend-democratische taal en de felicitaties aan alle winnende partijen, dan zit het nog altijd heel goed.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:32   #85
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal Bekijk bericht
Bizaar... De Zever doet zijn "tapette" en de pipo achter hem blijkt een vies plan te hebben...
Fijne fotos!
Ik denk dat er zich een paar in deze film waanden toen ze de loper afgingen:

Of nog beter:

Aanschouw, gij allen, Plebs van Antverpia, de Grave van Vlaandreh'n en zijn gevolg ...

(Heil, Heil, Heil...)

Hierlangs uwe majesteit, dat wij uw misplaatste bescheidenheid voor de 3e maal mogen ontwaren in dit Déj�*-vû-spektakel.

A.u.b., here De Wevere, vergast u ons nog eens op van de platte quotes. Die passen perfect bij de rommel die de middenklasse zal mogen vreten tijdens de voedselcrisis van 2013.

Die blonde snol in the back is overigens geen katje om zonder handschoenen aan te pakken... Holy Homans... Dat wijf ben ik nu al beu gezien.
Vigilante VL is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:32   #86
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dankzij het pamperbeleid. Normaal gesproken hoor jij nog steeds achter slot en grendel.
En nog steeds geen spat niveau van onzen Kasumi.
Het störmt precis wat in 't koppeke, eh...
Diego Raga is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:33   #87
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Nu dat ik zie dat BDW de nieuwe Fuhrer is heb ik spijt dat ik op hem gestemd heb...
Wel ik heb ook op hem gestemd , MAAR toegegeven ik heb er geen spijt van er moet een politieke bolwassing gegeven worden .

Toch was het een beetje een schok , te horen dat ( welteverstaan in een stress situatie ) een groot man , die zoveel stemmen haalt van de kleine man , dan plots een kleine man die verantwoordelijk is voor de muziek , " idioot te noemen .

de situatie was begrijpelijk nogal chaotisch , en de organistaie kon dan wel beter om die slechte muziek niet te laten doorrazen terwijl De Wever al in uitzending was .
Klarekijk is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:35   #88
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Ik denk dat er zich een paar in deze film waanden toen ze de loper afgingen:

Of nog beter:

Aanschouw, gij allen, Plebs van Antverpia, de Grave van Vlaandreh'n en zijn gevolg ...

(Heil, Heil, Heil...)

Hierlangs uwe majesteit, dat wij uw misplaatste bescheidenheid voor de 3e maal mogen ontwaren in dit Déj�*-vû-spektakel.

A.u.b., here De Wevere, vergast u ons nog eens op van de platte quotes. Die passen perfect bij de rommel die de middenklasse zal mogen vreten tijdens de voedselcrisis van 2013.

Die blonde snol in the back is overigens geen katje om zonder handschoenen aan te pakken... Holy Homans... Dat wijf ben ik nu al beu gezien.
Ik had het niveau van de reacties van de verliezers hier op dit forum echt wel hoger ingeschat. Zelfs op een kleuterspeelplaats zou dit kinderachtig zijn.
schietboog is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:39   #89
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Bart De Wever maakt zijn eerste blunder bij zijn toespraak na de verkiezingsoverwinning .

Bij het beklimmen van het podium vond ik zijn handgebaartjes wat arogant , maar toen bleek dat de muziek ietwat lang bleef aanstaan noemde hij de verantwoordelijke voor de muziek een " Idioot " toen hij die niet onmiddelijk afzette .

Zijn toespraak en vraag om nederig te blijven , bluste zijn arogantie een beetje .
Ik sta écht elke keer te kijken naar uw diepzinnige politieke analyses.
Vito is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:39   #90
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel ik heb ook op hem gestemd , MAAR toegegeven ik heb er geen spijt van er moet een politieke bolwassing gegeven worden .
al dikke spijt dat ik niet op hem heb gestemd zal het in 2014 goedmaken Bart
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:41   #91
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ons boertig boerreke gaat het over niveau hebben...
't Störmt precies wat in de broek ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 14 oktober 2012 om 20:41.
Diego Raga is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:42   #92
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Ik had het niveau van de reacties van de verliezers hier op dit forum echt wel hoger ingeschat. Zelfs op een kleuterspeelplaats zou dit kinderachtig zijn.
Ik had uw relativeringsvermogen ook hoger ingeschat. De vent is zo banaal, zo karakterloos, dat een bloemzak het er nog beter van afgebracht had vandaag op dat podium. Met alle respect, hé. Maar voor mij is er geen enkele figuur heilig, nu zeker niet. Bart heeft al 3 keer gewonnen nu. Ok, Bart. Mooie medaille. Maar breng nu de poen maar mee naar huis, okay?

Stond Dewever te trippen op zijn dieetpillen en veel te weinig slaap? Of had hij zijn bek al goed tegen de fles gezet? Ik kan het u niet zeggen.

Maar iemand die Darth Vader in een Avatar gebruikt, is ofwel zelf een trol, ofwel gewoon een NURT.
Vigilante VL is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:07   #93
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Ik had uw relativeringsvermogen ook hoger ingeschat. De vent is zo banaal, zo karakterloos, dat een bloemzak het er nog beter van afgebracht had vandaag op dat podium. Met alle respect, hé. Maar voor mij is er geen enkele figuur heilig, nu zeker niet. Bart heeft al 3 keer gewonnen nu. Ok, Bart. Mooie medaille. Maar breng nu de poen maar mee naar huis, okay?

Stond Dewever te trippen op zijn dieetpillen en veel te weinig slaap? Of had hij zijn bek al goed tegen de fles gezet? Ik kan het u niet zeggen.

Maar iemand die Darth Vader in een Avatar gebruikt, is ofwel zelf een trol, ofwel gewoon een NURT.
Oh, U oordeelt nu ook al over iemands avatar en aan de hand daarvan kan U zelfs afleiden wat voor iemand ik ben ? Knap, U lijkt Madame Soleil wel.
Maar U hebt het mis : mijn 2 zoontjes hebben die avatar gekozen omdat zij fan zijn van Star Wars (zelf heb ik er niets mee).
Nog een kleine tip : het is NERD.
schietboog is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:09   #94
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:
Bart De Wever maakt zijn eerste blunder bij zijn toespraak na de verkiezingsoverwinning .

Bij het beklimmen van het podium vond ik zijn handgebaartjes wat arogant , maar toen bleek dat de muziek ietwat lang bleef aanstaan noemde hij de verantwoordelijke voor de muziek een " Idioot " toen hij die niet onmiddelijk afzette .

Zijn toespraak en vraag om nederig te blijven , bluste zijn arogantie een beetje .
Zijn grote voorbeeld adolf had ook van die uitvallen, ant. Is te beklagen.
hollande is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:25   #95
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Als de Magere Leider spreekt moet de muziek af !
hahaha,dat doet deugt u zo pissig te zien...
Brakelaar is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:27   #96
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ons boertig boerreke gaat het over niveau hebben...
van niveau gesproken....leg eerst je hand boven uw hoofd en kijk eens wie eronder staat!
Brakelaar is offline  
Oud 14 oktober 2012, 22:15   #97
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik sta écht elke keer te kijken naar uw diepzinnige politieke analyses.
Mijn oprechte dank .

Het was niet bepaald een politieke analyse mister Vito

het was een voorval / uitlating van een persoon , zijnde Bart De Wever die ik had opgemerkt . mag dat iets anders zijn dan een POLITIEKE analyse .

Toch mijn vriendelijke groeten voor uw verkeerde inschatting .

Ik geniet soms wel als ik reacties lees , mag dat ?
Klarekijk is offline  
Oud 14 oktober 2012, 22:19   #98
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
Zijn grote voorbeeld adolf had ook van die uitvallen, ant. Is te beklagen.
Ik ben en blijf nieuwsgiering , ik weet niet of dergelijke uitvallen , gelijklopend zullen zijn met het beleid dat hij zal voeren .
Klarekijk is offline  
Oud 14 oktober 2012, 22:28   #99
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Als de Magere Leider spreekt moet de muziek af !
Ik heb de draad geopend , en het debacle opgemerkt , maar Uw uitspraak is een persoonlijke aanval .

Uiteraard kan niemand ontkennen dat de muziek een misbaksel van een keuze was en dat die muziek gewoon uit moest als er een TV opname start van een toespraak voor rechtreeks uitzending .

Het was niet Bart De Wever die dat had moeten stopzetten , er zou beter moeten georganiseerd geweest zijn en een verantwoordelijk persoon had de DJ de opdracht eerder moeten geven om dat misbaksel van ritmisloos lawaai stop te zetten .

Maar waar het om gaat is dat Bart opmerkt dat de uitzending loopt , terwijl dat lawaai blijft draaien , en dan alsnog zelf in de fout gaat door het scheldwoord " idioot " uit te spreken hoorbaar op TV .
Klarekijk is offline  
Oud 14 oktober 2012, 22:35   #100
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Als je mij niet gelooft, kijk dan gerust zelf eens na hoe vaak het woord 'onafhankelijkheid' tegenwoordig nog voorkomt op hun website en in hun programma.
Als jij beweerd dat het NVA programma veranderde omdat ze niet meer dat woord willen gebruiken, toon dat maar aan, ik herinner me nog hun programma van in het begin en datis amper veranderd.

http://www.n-va.be/citaten/tussen-vl...-weinig-ruimte

Tja ...
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be