![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks dan blabla, veel geblaat en niks wol! De allochtonen menen geen jota van al hun lieve woordjes en beloftes. Het is voor hen een kwestie van tijd winnen. Meer niet. Hoe langer wij lankmoedig toezien hoe zij onze leefgemeenschappen verpesten, hoe aggressiever ze worden. Het is tijd om écht op te treden. En keihard. Te beginnen met die verziekte vijfde kolonne die hen hier beschermt. Laatst gewijzigd door dorus : 20 juli 2004 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als je zo om actie roept, waarom heb je dat dan bijvb. niet tijdens je vergaderingen gedaan? ook niks wol?
Als ik jou visie hier moet geloven, moet ik blijkbaar schrik hebben dat er achter iedere hoek ene klaar staat om mijn keel over te snijden...
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
te nemen en ze worden plots gemotiveerder. Waarmee ook onmiddellijk duidelijk is dat die allochtonen niet hier zijn voor ons aangenaam klimaat of om ons facet van de multikultuur op te snuiven, maar in eerste instantie om hun deel van de sociale zekerheidstaart mee te graaien (uiteraard zonder tegenprestate). Parasiteren op de welvaartsstaat, heet dat ook in onbedekte termen. Ik ben benieuwd naar de reacties van de arme allochtoontjes en multikul-fasco's. Ik kan me inbeelden hoe ze aan het zeiken zullen gaan over hun 'identeitsverlies'. Zeker nu ook - althans volgens het Vlaams regeerakkoord - het islamitsich onderricht aangepakt zal worden. Dat mag alleen nog maar in 't Nederlands en door imams die een opleiding gevolgd hebben in een Vlaamse instelling. Dat komt concreet neer op een grote kuis in het islamonderricht. Een grote kuis om de inhoud op maat te (her)schrijven van de geciviliseerde maatschappij. Het werd tijd. Hoezeee ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Een welles-nietes spelletje dus. Links heeft weer geen argumenten meer.....
Er was een tijd dat een linkador in Antwerpen obligaat op Zurenborg, een autentieke allochtonenwijjk, moest wonen. Toen werd zijn fiets gestolen, auto gemolesteerd, dochter verkracht, zoon ineen geklopt. Onhoudbaar. Dus trok men naar 'het Zuid'. Compleet met TV promotie en al. En inderdaad, afgezien van enkele verdwaalde Turken wonen er nauwelijks allochtonen. Ramp! O ramp! Wat moest men nu aan interessants vertellen op de snobbie-bijeenkomsten.... Dus verklaarde men 'het Zuid' allochtonenbuurt. Van toen af gingen de gesprekken weer van: 'Ik woon tussen de allochtonen!' Algehele aandacht en onmiddellijk. De spreker is het middelpunt van de belangstelling tot... 'Ik ben homo' en de aandacht verplaatst zich.... Laat ons kort en bondig lachen: HA! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |