![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
And if you would have travelled a bit you d understand the advantage of a neutral common language to discuss. If you want to continue discussing Belgian issues with half of the involved parties then leave please. Where are the positive minded Flemings? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Luchthaven heet Brussel Nationaal, enkel een foute constructie van de jaren 90 heeft de luchthaven en het hinterland losgerukt van Brussel. Waar haal je de 0,0001 percent van? Bronnen? En ja de Vlamingen hebben hun grond en villas WEL verkocht. Ik heb samen met andere standhoudende Vlaamse Brusselaars de stadvlucht zien gebeuren. Wel wie vlucht die is weg zou ik zeggen.... Laatst gewijzigd door BrusselsMussels : 24 oktober 2012 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wéét u,zowel op de Franstalige als de Engelstalige fora word je snel door de moderatie terechtgewezen als je een anderstalige post plaatst... Een uitzondering kan je vinden op sommige Duitstalige fora waar men als je een bericht in het Engels plaatst, men daar dan ook in het Engels op reageert,maar die er meteen ook bijvertellen dat het eigenlijk een Duitstalig forum is... Citaat:
![]() ![]() Tuurlijk joh,ik krijg op mijn eigen werk daar dagelijks ettelijke voorbeelden van... Ze verstaan alles,zolang het maar in het Frans wordt gezegd.... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou u kunnen beweren dat geen enkele Waal Nederlands kan spreken of dat alle Walen werkloos zijn? Dat zijn gewoon stereotypes van u over de Waalse bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar in Brussel staat die fabriek die al die rijkdom produceerd?Begin nu niet over Asse,Zellik,Grimbergen,Vilvoorde.Dat is allemaal Vlaanderen.Als je die grote fabriek vindt,vraag dan eens waarom er geen Brusselaars werken.(werkloosheid 30 percent) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar hoort ook de taal bij die er gesproken wordt.... En niet zoals een buurman van mij die hier al meer dan 15 jaar woont én die nog altijd géén zin in het Nederlands kan zeggen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik ken Brussel zeer goed en daarom blijf ik er zoveel mogelijk weg.Net zoals de beter gestelde Franstaligen die bij ons een villa kopen.Veiligheid voor het gezin en de kindjes is belangrijk.Als ik me in een andere streek vestig,zal ik me aanpassen aan die streek.Ik zal ze niet proberen te annexeren.Anders zou de lokale bevolking vies reageren.Begrijp je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nato en de EU zijn bureaucratieën, waarmee Brussel zijn reputatie van stad der bemoeizuchtige technocraten wel waar maakt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is trouwens allemaal naast de kwestie. Brussel levert 20 procent, de andere twee gewesten samen dus 80 procent. En ook qua inwonerstal is Brussel het kleinste van de drie. En zolang de fusie van gemeenten niet gebeurd is, is Brussel de vijfde stad van het land. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Taalbadscholen zijn geen oplossing en vormen een inbreuk op een heel belangrijk recht, nl. onderwijs in eigen taal. |
|
![]() |
![]() |