![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat het ons daar op houden.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Breng positieve wederkerigheid in het verhaal en spanningsveld ebt grotendeels weg. Laatst gewijzigd door Sean : 31 oktober 2012 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk dan aan de Italianen en Turken die in de mijnen hebben gewerkt. Zij werden geïmporteerd door onze bevolking op vraag van onze bevolking. Het huidige immmigratiebeleid hangt daar rechtevenredig aan vast hoor. Niet dat ik ermee akkoord ga in tegendeel. Maar nu echt gaan beweren dat we er zelf niet om gevraagd of geen keuze hebben is wel belachelijk. We liggen zelf mee aan de grondslag van dit gebeuren. Het is uit de hand gelopen absoluut akkoord.
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en vooral door de dik aan slavenhandel verdienende nederlanders en britten.. Al die rondtrekkende volksstammen uit Afrika, zigeuners uit India... ook de inuit zijn nog altijd kwaad op de denen...
![]() |
![]() |
#86 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 31 oktober 2012 om 16:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus mijn antwoord staat ... op vraag van de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als laatste autochtoon ga ik nu regelmatig logeren bij de ouders van mijn vriend om een Vlaamse sfeer op te snuiven. Ik ben daar enorm dankbaar voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we momenteel in een fase van gewenning zitten. Gewenning aan het loslaten van eigen cultuurelementen, en niet alleen tgo moslims maar tgo een caleidoscopisch arsenaal ethniciteiten. Een bejaarde dame krijgt een Oekraïener (PWA) om haar voortuintje te onderhouden. Vandaag zag ik een bejaarde dame in een rolstoel voortgeduwd door een Afrikaan. Het kan leuk zijn (het romantische 'Les intouchables') maar ik blijf er sceptisch tegenover en vraag me af wie zich aanpast aan wie ten koste van wat. Wat als de gewenning zo ver evolueert dat er een figuurlijk terrein vrijkomt om een ommeslag te laten plaatsvinden? Politici van eigen bodem zullen of zijn reeds al de eersten om die gewenning te absorberen. Sommige beginnen al wat nat te voelen (niet N-VA of VB, maar CDNV, SPA en Open VLD) Je kan enkele barometers vanaf nu instellen: - de houding van de overheid tgo honden: hoe gaat die evolueren? - de houding tgo alcohol: hoe gaat die evolueren? - de houding tgo anderstaligheid... Hou verschillende zogezegd irrelevante zaken in het oog en kijk hoe dat evolueert. Onder het mom van 'gezondheid' wordt bv het bacchanale in onze cultuur gekortwiekt. Hopelijk gaan we in terugblik nooit 'De slimste mens' vermelden om een bastion van Vlaamse cultuur aan te halen. Of een 'Man bijt hond.' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen van hier worden op eigen bodem ontworteld, elke dag meer en meer. Hoe begint een wereldoorlog? Ik vrees dat die altijd begint door een samenloop van omstandigheden, omstandigheden die vaak 'twee aparte vormen' zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De relatie soevereine overheid en multi-nationals moet dringend herzien worden; Uiteindelijk moet alles dringend herzien worden om conflicten van grote omvang te voorkomen. Globalisatie lijkt te hoog gegrepen: wat te groot wordt is gedoemd om uiteen te vallen. Het draagvlak van Europese landen om ongeschoolde, zeer procreatieve mensen op te vangen is beperkt. Nu kan men al stellen dat er een prijs voor betaald wordt door de eigenlijke bevolking op het gebied van sociale interactie, identiteit en ook op economisch vlak. Die zaken zijn nog niet heel duidelijk geprofileerd. Ik vrees echter dat er geen weg meer terug is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het met u grondig oneens, en ik zeg dat, da's al... Citaat:
En zeg niet dat u geen vooroordelen hebt, u illustreert het perfect door mij aan te spreken alsof ik een Moslim zou zijn, en u plakt daar een aantal gevolgen aan. Ik ben absoluut geen Moslim... ![]() Citaat:
Ps: ik heb u zopas een hint gegeven over wat ik ervan denk.
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Waarom niet? In Spanje heeft het tot mooie resultaten geleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vriend van me in Antwerpen dacht dat ook , en ze zeikten elke dag tegen zijn voordeur . 10 jaar lang en ipv 10% moslims in straat wonen er nu 60 % en hij heeft uit zielige pesterij zijn huis verkocht voor een apel en een ei , en is verhuist . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogen we ons dan terecht vragen stellen ? moeten we er voor zorgen dat er geen confliketen komen en dat de imigratie en expantiele toename van moslims in west Europa niet uitmond in een oorlog ? Ik zou graag eens een duidelijk antwoord op mijn vraag krijgen . Is het NIET voorkomen van een oorlog even misdadig dan een oorlog voeren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Volgens de staatsveiligheid zijn er hiervan 2% die als extremist (en anti-Westers) kunnen gekatalogeerd worden. Om en bij 98% zijn dus brave lieden en goede staatsburgers. (En ja, er zullen ook nog wat kriminelen tussen zitten zoals in elke bevolkingsgroep) Laatst gewijzigd door bartelx : 1 november 2012 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit de slapjanus en wie zijn de verantwoordelijken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |