Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2012, 15:14   #81
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

gfpatch's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik meen te mogen stellen dat de Vlaming niet voor apartheid gekozen heeft, blijft enkel de optie "opgelegd" over.
Desondanks de vrije keuze opgelegd aan de Vlaming van hun kant uit ja.
Laat het ons daar op houden.

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2012, 15:48   #82
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Een buurman die jou als een ongelovige aap ziet, vraagt om problemen zodra hij voor die overtuiging uitkomt!
Die buurman heeft niets te vertellen over kerken die wel of niet in zijn omgeving hier gebouwd worden,hij kan niet verhinderen dat je zijn geloof bekritiseert,evenmin kan hij verhinderen dat anderen het geloof verlaten, of dat zijn dochter in iemands buurt komt.
Doet hij dit wel, in zijn handelen, dan kunnen betrokkenen het de buurman lastig maken, je hoeft dus die onzin niet te pikken.
Het buurmannenverhaal is slechts een algemene schets van het spanningsveld tussen moslims en niet-moslims in zijn geheel.
Breng positieve wederkerigheid in het verhaal en spanningsveld ebt grotendeels weg.

Laatst gewijzigd door Sean : 31 oktober 2012 om 16:01.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2012, 15:49   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gfpatch Bekijk bericht
Desondanks de vrije keuze opgelegd aan de Vlaming van hun kant uit ja.
Laat het ons daar op houden.
Neen, laat ons het daar niet ophouden, de Vlaming heeft nooit de keuze gehad dus stop maar met dat te beweren.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2012, 15:56   #84
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, laat ons het daar niet ophouden, de Vlaming heeft nooit de keuze gehad dus stop maar met dat te beweren.
Ben je daar absoluut zeker van?

Ik denk dan aan de Italianen en Turken die in de mijnen hebben gewerkt.
Zij werden geïmporteerd door onze bevolking op vraag van onze bevolking.

Het huidige immmigratiebeleid hangt daar rechtevenredig aan vast hoor.
Niet dat ik ermee akkoord ga in tegendeel.

Maar nu echt gaan beweren dat we er zelf niet om gevraagd of geen keuze hebben is wel belachelijk. We liggen zelf mee aan de grondslag van dit gebeuren.

Het is uit de hand gelopen absoluut akkoord.

Oud 31 oktober 2012, 16:00   #85
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar nu echt gaan beweren dat we er zelf niet om gevraagd of geen keuze hebben is wel belachelijk. We liggen zelf mee aan de grondslag van dit gebeuren.

De wereld werd met plezier gekolonializeerd door de West Europeanen
en vooral door de dik aan slavenhandel verdienende nederlanders en britten..
Al die rondtrekkende volksstammen uit Afrika, zigeuners uit India...
ook de inuit zijn nog altijd kwaad op de denen...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2012, 16:07   #86
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
Het aantrekken van de gastarbeiders was een “werkgevers” verhaal. Zijn alle werkgevers links? Zijn alle werkgevers rechts? Hadden de werkgevers nood aan gastarbeiders omdat iedereen in ons land werkte? Wou rechts de werklozen autochtonen inzetten, desnoods met de nodige stok (geen dop meer?) Of wilde links dat een stok niet kon, waardoor de hete appel ergens anders werd gezocht? Momenteel weet ik nog niet het antwoord op al die vragen.

Wat ik wel weet is het volgende:

- Extreem rechts wou alle gastarbeiders en hun kinderen, en eventuele kleinkinderen terug naar huis sturen toen er geen werk meer was.

- Extreem links wou dat alle gastarbeiders en hun kinderen, en eventuele kleinkinderen bleven, ondanks het gebrek aan werk.

- Extreem links vond het nodig om in een democratisch land de mening van extreem rechts te demoniseren.

- Extreem links vond het nodig om andere partijen aan te moedigen om mee te demoniseren.

- Extreem links vond het leuk dat daardoor extreem rechts een muilkorf kreeg en zij rustig konden verder ‘roepen’.

- Extreem links kreeg uiteindelijk geen tegengas meer van extreem rechts en de linkse toerenteller ging naar “rood”.

- Extreem links zorgde ervoor dat illegalen en asielzoekers 1001 achterpoortjes kregen om hun verblijf te rekken.

- Extreem links vond dat je na al dat “gerek” door die 1001 achterpoortjes je de illegalen niet meer mocht terugsturen.

- Extreem links ijverde daarna voor periodieke, eenmalige regularisaties.

- Extreem links ijverde voor de snel-Belgwet.

- Alle partners van de nieuwe Belgen mochten ook Belg worden!

- Alle familieleden in directe dalende en stijgende lijn van de nieuwe Belgen mochten ook naar België komen.

- Deze familieleden konden dankzij de snel-Belgwet ook snel-Belg worden.

- Tussen 2000 en 2010 hebben we dankzij de extreem linkse staatsgreep en zijn volgelingen (verraders, meelopers, postjesmannen, zakkenvullers , …) 530 000 nieuwe Belgen. ( een kwart uit Marokko en Turkije)

- Dankzij extreem links moeten al onze kinderen en kleinkinderen als sardientjes in een blik leven. Een betonnen leefwereld.

- Dankzij extreem links zal (is?) onze sociale cohesie kapot gemaakt worden.

- Dankzij extreem links heeft de Islam een rode loper in onze maatschappij.

- Dankzij extreem links hebben we parallelle maatschappijen.

- Dankzij extreem links staan onze Westerse waarden en normen onder druk.

- Dankzij extreem links …

Volgens wikipedia:

Citaat:
Met gastarbeider wordt bedoeld iemand die tijdelijk naar een ander land komt om daar arbeid te verrichten. De beweegreden voor een dergelijke actie is vrijwel altijd een economische: er is te weinig werk in het thuisland en er is voldoende vraag naar arbeiders in het gastland.
Tijdelijk houdt in, dat het de bedoeling is terug te keren naar het land van herkomst, wanneer dat niet meer het geval is, is er sprake van immigratie en wordt de gastarbeider een immigrant.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gastarbeiders

R.I.P. Belgium, gegijzeld en kapot gemaakt door extreem links. Extreem links, de mensen die hun volk zo hard haten, dat ze het volk zo snel mogelijk willen vervangen door ander volk. Hopelijk zal het “nieuwe volk” niet zo vatbaar zijn voor die zelfhaat, want elk volk dat geen trots meer heeft zal vroeg of laat verdwijnen. Kan zijn dat ik mis ben, maar ik heb het gevoel dat het nieuwe volk in de toekomst vrij snel korte metten gaat maken met deze dolgedraaide zelfhatende groep. Ze hebben namelijk een “beter” boegbeeld dan de christelijke watjes, een “iets” stoerder boegbeeld. Gerechtigheid komt er aan, is het niet door het ‘eigen volk’, dan zeker door het ‘andere volk’. Wie zaait zal oogsten!
Bron: http://forum.politics.be/showthread.php?t=169331

Laatst gewijzigd door bf62 : 31 oktober 2012 om 16:10.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2012, 16:16   #87
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
En een groot deel van de bevolking is ook links.
Dus mijn antwoord staat ... op vraag van de bevolking.

Oud 31 oktober 2012, 16:56   #88
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslims zullen zich, vanwege hun geloof, nooit integreren.
Zij zullen naast ons leven in hun eigen gecreeërde segregaties.
Op zich geen probleem zolang ze zich houden aan onze wetten.

Men moet dus beseffen dat als men praat over een integratiebeleid voor moslims men eigenlijk flauwekul vertelt.
Dat is ook mijn ervaring. In mijn buurt houden ze zich voor zover ik weet aan de wetten maar ze wensen heel duidelijk geen contact met niet-moslims. De hele wijk is dus sinds '94 volledig verzuurd. Want ze wantrouwen elkaar ook op grond van ethniciteit: Marokkanen, Somaliërs, Koerden, Jordaniërs hebben geen affiniteiten met elkaar; het is ieder voor zichzelf. De kinderen spelen nooit samen.
Als laatste autochtoon ga ik nu regelmatig logeren bij de ouders van mijn vriend om een Vlaamse sfeer op te snuiven. Ik ben daar enorm dankbaar voor.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2012, 17:30   #89
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Dat is ook mijn ervaring. In mijn buurt houden ze zich voor zover ik weet aan de wetten maar ze wensen heel duidelijk geen contact met niet-moslims. De hele wijk is dus sinds '94 volledig verzuurd. Want ze wantrouwen elkaar ook op grond van ethniciteit: Marokkanen, Somaliërs, Koerden, Jordaniërs hebben geen affiniteiten met elkaar; het is ieder voor zichzelf. De kinderen spelen nooit samen.
Als laatste autochtoon ga ik nu regelmatig logeren bij de ouders van mijn vriend om een Vlaamse sfeer op te snuiven. Ik ben daar enorm dankbaar voor.
Dat horen wij op straat en het partijsecretariaat tegenwoordig meer en meer.

Oud 31 oktober 2012, 17:33   #90
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Ja, maar je kan nog steeds niet zeggen: het is A tegen B.
Nog steeds zal men zeggen dat het maar een klein deel van A is die zich tegen B kant.
Wat volgens mij wel zo is, is dat er in de kern van het geloof van A een ingebakken haat voor B zit en dat, wanneer A zich georganiseerd als groep, B aanvalt, er heel veel van die zogezegde vrienden van groep B, zich achter de rest van A zal scharen, en dan is de oorlog compleet.

Weeral, dit is een mogelijke piste, maar volgens mij wel een realistische, binnen X aantal jaar.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je nu reeds een groep uit de samenleving kan weren alvorens ze een mogelijk iets zouden kunnen doen in een mogelijke toekomst.
Ik zit ook op dat spoor. Als er een marge wordt overschreden waarbij, laat ons zeggen, er politieke partijen ontstaan en deelnemen aan gemeenteraadsverkiezingen met een bepaalde islam-inslag; er als het ware een soort 'organisatie' plaatsvindt binnen het democratisch bestel tot in het Vlaams Parlement en de federale regering, dan is het hek van de dam.

Ik denk dat we momenteel in een fase van gewenning zitten. Gewenning aan het loslaten van eigen cultuurelementen, en niet alleen tgo moslims maar tgo een caleidoscopisch arsenaal ethniciteiten.
Een bejaarde dame krijgt een Oekraïener (PWA) om haar voortuintje te onderhouden. Vandaag zag ik een bejaarde dame in een rolstoel voortgeduwd door een Afrikaan.
Het kan leuk zijn (het romantische 'Les intouchables') maar ik blijf er sceptisch tegenover en vraag me af wie zich aanpast aan wie ten koste van wat.

Wat als de gewenning zo ver evolueert dat er een figuurlijk terrein vrijkomt om een ommeslag te laten plaatsvinden?

Politici van eigen bodem zullen of zijn reeds al de eersten om die gewenning te absorberen. Sommige beginnen al wat nat te voelen (niet N-VA of VB, maar CDNV, SPA en Open VLD)

Je kan enkele barometers vanaf nu instellen:

- de houding van de overheid tgo honden: hoe gaat die evolueren?
- de houding tgo alcohol: hoe gaat die evolueren?
- de houding tgo anderstaligheid...

Hou verschillende zogezegd irrelevante zaken in het oog en kijk hoe dat evolueert.
Onder het mom van 'gezondheid' wordt bv het bacchanale in onze cultuur gekortwiekt.

Hopelijk gaan we in terugblik nooit 'De slimste mens' vermelden om een bastion van Vlaamse cultuur aan te halen. Of een 'Man bijt hond.'
Oud 31 oktober 2012, 17:53   #91
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
volgens mij zijn dit totaal verschillende dingen.

men heeft
a) de economische crisis en
b) de ongelimiteerde import van onaangepasten die het maatschappelijke weefsel ook nog eens willen kapot maken.

ik ga niet beweren dat a) niks met b) te maken heeft, maar het zijn weldegelijk twee aparte vormen van gerichte destabilisatie.
Akkoord met twee aparte vormen van destabilisatie. Het is moelijk om enerzijds in een situatie waar politici voorrang geven aan multi-nationals en rating bureaus tolereren, en die virtuele bankproducten, en anderszijds grenzen open stellen uit een ideologie van... ? (ik weet niet meer waarom) het pad in het bos nog te vinden.
De mensen van hier worden op eigen bodem ontworteld, elke dag meer en meer.

Hoe begint een wereldoorlog? Ik vrees dat die altijd begint door een samenloop van omstandigheden, omstandigheden die vaak 'twee aparte vormen' zijn.
Oud 31 oktober 2012, 18:03   #92
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor een stuk moet die segregatie ook gewoon kunnen.
Wanneer je weinig met mekaar deelt is er geen reden om contact te maken.
Zolang je vreedzama naast mekaar kunt leven, is er ook geen probleem.

Maar onze normen en waarden zullen ook anderen moeten delen, daarmee bedoel ik zelfbeschikkingsrecht voor vrouwen, opvoeding die gericht is op meer dan primaire noden, een stop op gezinsherenigingen met personen die hier amper toekomst hebben, strenge straffen voor geweldsdelicten, snellere en grotere mogelijkheid nationaliteit af te nemen en uit te wijzen, betere aanpak van alle vormen van discriminatie dus ook wanneer allochtonen daders zijn tegenover burgers, homo's of vrouwen.

Bij spijbelen een internaat waarbij kosten voor ouders zelf zijn, geen sociale woningen meer voor wie niet kan aantonen geen eigendommen in het buitenland te hebben.
Wees maar zeker dat Turkije en Marokko dan wel zullen zorgen dat dit bewijs er komt.
Ik ben het niet eens met jouw schrijven dat segregatie moet kunnen. Wat als je als mens van hier in zo'n gesegregeerd iets woont?
Oud 31 oktober 2012, 18:27   #93
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Juist , en die vorm van appartheid is geen stukje papier of propaganda .

Die appartheid uit hem vooral in hoe zij hier leven .

Binnen hun eigen kringen , neem niet deel aan westerse activiteiten , doen hun eigen busines en handeltje nagenoeg apparte economiene , jammer genoeg hebben ze daar ook de vrijheid toe gekregen .

In vele aziatische landen kan je vb als buitenlander geen naakte eigendom verwerven, ook al heb je de centjes cash in je handen .

en dat vind ik een zeer terechte zaak . Er is absoluut niets mis met een beetje protectionisme van een samenleving . een samenleving die zich laat ondermijnen is op sterven na dood , en dat is wat hier zeer zwaar weegt .
Protectionisme ... of een vorm ervan dringt zich bij mij ook op.
De relatie soevereine overheid en multi-nationals moet dringend herzien worden; Uiteindelijk moet alles dringend herzien worden om conflicten van grote omvang te voorkomen.

Globalisatie lijkt te hoog gegrepen: wat te groot wordt is gedoemd om uiteen te vallen.
Het draagvlak van Europese landen om ongeschoolde, zeer procreatieve mensen op te vangen is beperkt. Nu kan men al stellen dat er een prijs voor betaald wordt door de eigenlijke bevolking op het gebied van sociale interactie, identiteit en ook op economisch vlak. Die zaken zijn nog niet heel duidelijk geprofileerd.
Ik vrees echter dat er geen weg meer terug is.
Oud 31 oktober 2012, 19:19   #94
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mochten we nu al eens beginnen met niet kwaad te zijn op elkaar , want dat ben ik ook niet . hoe zou ik ik ken U niet .
Waarom zou ik kwaad op u moeten zijn?
Ik ben het met u grondig oneens, en ik zeg dat, da's al...

Citaat:
Mochten we nu al eens trachten te ontleden en te herkennen dat de islaam de niet islamieten gewoon onderwaardeerd en ongelovige honden vind , en hekennen dat de islaam in stilte en in vrede werkt aan een overheersing , met andere woorden alle ongelovigen overtreffen , overheersen en de hele wereld bewerken tot het paradijs van de profeet , en dat paradijs staat volgens de gelovige moslims gelijk met een wereld zonder ongelovigen .
Er is een basisregel inzake complottheorieën, dat is dat zij onweerlegbaar zijn, hoe fout zij ook moge wezen. Zij vertrekken immers van een aantal vooroordelen die zich versterken naarmate zij in vraag gesteld worden.

En zeg niet dat u geen vooroordelen hebt, u illustreert het perfect door mij aan te spreken alsof ik een Moslim zou zijn, en u plakt daar een aantal gevolgen aan.
Ik ben absoluut geen Moslim...

Citaat:
Moeten we dan zelfmoord plegen en jullie laten doen ?

Jullie houden het voorrecht de democraties wetten van een rechtstaat ondergeschikt te houden aan een Godsdienst .
Jullie houden het voorrecht alle niet moslims te mogen bekladden

Jullie houden geen ruimte om samen met anders denkenden in vrede samen te leven .

Binnen in jullie wereld is zoveel onderling geweld en vernieling van persoonlijk bezit als appartementen enz dat de hele planeet er begint onder te lijden en vervalt in één grote puinhoop . gelijktijdig zien jullie als het paradijs enkel maar als je niet gelovige medemens is uitgeroeid , ten koste van elk stukje natuur in de hele wereld . vechten en kapotschieten .

Jullie familie's hebben meer vermogen zitten in wapens dan in een degelijk stuk huismeubilair .

En ik moet daar in mee gaan ?

Ben je dan verbaast dat er Brave mensen zijn die vragen in zijn oorspronkelijk omgeving niet gestoord te worden .
Wij gunnen jullie manier van leven , en strijden , maar AUB beperk dat op een kleine oppervlakte zodat je deze mooie planeet niet in verval brengt .

Wij leven in twee verschillende manieren van denken .

Voor ons is het paradijs , de prachtige natuur en vrede .

Voor de Islaam is het paradijs een stort, een puinhoop als het moet , als er maar geen ongelove medemens meer over blijft .

Mijn eccuses voor de directe taal .

en hou AUB op met ontkennen en het overheersen te minimaliseren .

stel dat jullie die voorlaatste regel respecteren , dan mogen we morgen alle energie die we nu in veschten en wapens steken morgen in confortabele huizen en vrede investeren .

ALSTUBLIEFT , t'is de moeite waard open Uw ogen .
Zoals ik al zei, ik maak absoluut geen deel uit van de "jullie". Ik vraag trouwens af hoeveel Moslims, buiten de gebruikelijke zotten en geïndoctrineerden door Arabische imams, zo denken...

Ps: ik heb u zopas een hint gegeven over wat ik ervan denk.
Oud 31 oktober 2012, 20:28   #95
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan had je de discussie moeten openen onder " internationaal" en niet onder maatschappij en samenleving, dus wie leutert er hier?

En vertel eens, wat moeten we doen, landen binnenvallen om de islam te bestrijden???
Waarom niet? In Spanje heeft het tot mooie resultaten geleid.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 00:56   #96
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, wanneer je buurman zijn dochter absurde beperkingen oplegt kan ze naar het Jac zodat ze zelfstandig wil wonen, wanneer hij een medemoslim bedreigt omwille van het verlaten van het geloof kan deze aangifte doen bij politie, wanneer hij jou bedreigt omdat je kritiek hebt op zijn geloof kun jij aangifte doen, je krijgt dan echt geen CGKR op je dak, tenzij jij discriminerende of rascistische uitlatingen deed .
Half pakje slaag zal je buurman mogen uitleggen op het politiebureau!
Je moet gewoon minder bang zijn!
In theorie klopt wat je zegt, enkel in werkelijkheid wordt die man nooit een stro bereed in de weg gelegt .

Een vriend van me in Antwerpen dacht dat ook , en ze zeikten elke dag tegen zijn voordeur . 10 jaar lang en ipv 10% moslims in straat wonen er nu 60 % en hij heeft uit zielige pesterij zijn huis verkocht voor een apel en een ei , en is verhuist .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 01:04   #97
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Protectionisme ... of een vorm ervan dringt zich bij mij ook op.
De relatie soevereine overheid en multi-nationals moet dringend herzien worden; Uiteindelijk moet alles dringend herzien worden om conflicten van grote omvang te voorkomen.

Globalisatie lijkt te hoog gegrepen: wat te groot wordt is gedoemd om uiteen te vallen.
Het draagvlak van Europese landen om ongeschoolde, zeer procreatieve mensen op te vangen is beperkt. Nu kan men al stellen dat er een prijs voor betaald wordt door de eigenlijke bevolking op het gebied van sociale interactie, identiteit en ook op economisch vlak. Die zaken zijn nog niet heel duidelijk geprofileerd.
Ik vrees echter dat er geen weg meer terug is.
Ok ik volg .

Mogen we ons dan terecht vragen stellen ?

moeten we er voor zorgen dat er geen confliketen komen en dat de imigratie en expantiele toename van moslims in west Europa niet uitmond in een oorlog ?

Ik zou graag eens een duidelijk antwoord op mijn vraag krijgen .

Is het NIET voorkomen van een oorlog even misdadig dan een oorlog voeren ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 08:29   #98
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In theorie klopt wat je zegt, enkel in werkelijkheid wordt die man nooit een stro bereed in de weg gelegt .

Een vriend van me in Antwerpen dacht dat ook , en ze zeikten elke dag tegen zijn voordeur . 10 jaar lang en ipv 10% moslims in straat wonen er nu 60 % en hij heeft uit zielige pesterij zijn huis verkocht voor een apel en een ei , en is verhuist .
Een slapjanus uw vriend. En dan is het de schuld van de Moslims.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 08:49   #99
bartelx
Parlementslid

bartelx's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allemaal heb ik niet gezegd , maar er een persentage op plakken durf ik ook niet .
In België leven om en bij 650.000 moslims (5-6%).
Volgens de staatsveiligheid zijn er hiervan 2% die als extremist (en anti-Westers) kunnen gekatalogeerd worden.

Om en bij 98% zijn dus brave lieden en goede staatsburgers.
(En ja, er zullen ook nog wat kriminelen tussen zitten zoals in elke bevolkingsgroep)

Laatst gewijzigd door bartelx : 1 november 2012 om 08:50.
bartelx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2012, 09:39   #100
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelx Bekijk bericht
Een slapjanus uw vriend. En dan is het de schuld van de Moslims.
natuurlijk is het de schuld van de zeikende en buitenpestende moslims. De staat heeft dan ook nog eens de rechten van de originele bewoners ingeperkt, want die mogen geen actie ondernemen, (probeer maar eens een elektrische draad te installeren waardoor ze een paar weken hun ballen voelen bengelen), en de politie onderneemt niks. Ook niet als de pesters het helemaal bont maken. Dat iemands huis dan nog in waarde zakt is nog eens een "verrijking" die de originele bewoner op zijn conto krijgt.

Waar zit de slapjanus en wie zijn de verantwoordelijken?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be