![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]Ik had niets anders van u verwacht vriendje...ik moet, als ik dit lees, onbewust denken aan de collaborateurs van in den oorlog die op 't einde rappekes een witte zakdoek rond de arm bonden om de dochters van hun buren te kunnen verkrachten en hun inboedel in brand te steken onder de auspiciën van vadertje staat...
Ik vraag u beleefd om de goedheid te hebben en mij te verontschuldigen dat ik uw artikel niet verder heb gelezen...wegens anti-peristaltische aandrang...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 november 2012 om 16:02. |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;6406207]
Citaat:
Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 7 november 2012 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Effect;6406258]
Citaat:
met al de gevoerde processen is er nog niets naar boven gekomen om de partij op te doeken. maar in vergelijking met de SPA. EN cd&v. (augusta, en werknemers laten werken aan hun woning in frankrijk) met inderdaad veroordelingen door een rechtbank. en niet met een gezochte rechter die daarna raadsheer mocht spelen in de RvS. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#85 | |