![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ging na de verkiezingen in 2010 meer dan een jaar met zijn kont draaien. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn nota is absoluut niet aantrekkelijk voor een andere partij dan zijn eigen. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar heeft hij NIETS gedaan, afin, hij vertraagde de boel daar maar. Dat werd hier op vlaamsnationalistisch applaus onthaald. Nu is het de grote Leider die het moet doen. Maar hij kan het niet, of durft hij misschien niet ? |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En nu maar afwachten of Bart er nu wel in slaagt om beweging te krijgen in de onderhandelingen hee. Hoopgevend is alvast dat hij akkoord was om zijn nota in te trekken. Het beloven nog boeiende weken te worden, ergens tegen eind december komen ze er wel uit. Zoals tante Homans zegt : "het gaat om wat er wordt gezegd, en niet om wie dat zegt". Ik heb er 100% vertrouwen in dat BDW nu heel snel tot een coalitie zal komen. ![]() Wat termont in gent kon doen zonder veel show, dat moet bart de wever toch ook kunnen in antwerpen hee. Gezien de aard van de stad uiteraard met een heel pak meer show en gespeelde dramatiek. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs als N-VA niet bestond zie ik niet in hoe CD&V, SP.A en Groen samen zouden kunnen besturen, en wel om precies dezelfde reden die BDW aanhaalt : Heel de discussie van het tracé van de ring opnieuw heropstarten in de Vlaamse regering.
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is moeilijk daarin objectief te zijn. Ik doe 45.000 km per jaar, voor mij is doorstroming proritair. Voor iemand die in het centrum woont en 5.000 km per jaar doet zal dat heel anders liggen. In die problematiek bestaat geen groot gelijk. Maar de culpabilisering van de automobilist is veel te ver gegaan. Evenwicht van belangen moet er zijn. edit : een ketting is zo sterk als haar zwakste schakel. Zit iedereen mee te werken aan hetzelfde project ? Als ik lees dat Jambon tegen de doortrekking van de tram is tot in zijn gemeente, dan stel ik me daar vragen bij. Laatst gewijzigd door peter1962 : 8 november 2012 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij heeft gemerkt dat de mensen zijn kuren niet nemen en nu gaat hij weer bij zijn vriendje Bervoets wat janken. Wat een flauw ventje. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Nochtans was die voor 90 % van de mensen die hem gelezen hebben best ok. Voor de enkele sossen en groenseltjes die er nog overschieten natuurlijk niet. Maar wat beteknt dat?
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wanneer ga je leren inschatten wat 90% is?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve dan dat Dewever niet dwars lag en het spel niet blokkeerde natuurlijk, hoe vaak jij ook over het tegendeel komt liegen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leugenaar, BDW was de eerste om een nota neer te leggen, en dit in de tijdspanne van slechts 10 dagen die hij kreeg. Je weet wel, die nota die de rest zelfs niet las. Over NIETS doen gesproken...
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dus wel intrekken, of noem het herschrijven, of her-onderhandelen voor mijn part. Dat is semantiek. En hier en daar, dat zou wel eens kunnen tegenvallen. Bv zowat het hele luik over sociale zaken zal herschreven worden, of bart zal een coalitie kunnen vormen met zijn duim. Laatst gewijzigd door peter1962 : 8 november 2012 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() De nota was goedgekeurd door ALLE onderhandelende partijen, met uitzondering van Groen! en SPa.
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anders staan we in 2025 nog aan te schuiven voor de kennedy tunnel. Al zal hij dat nu natuurlijk niet toegeven, volgens mij weet zelfs een wouter van besien dat. Of hij zou een idioot moeten zijn natuurlijk. Men speelt hier een schimmenspel. De obstructiue over BAM is volgens mij een vals spoor, om iets anders binnen te kunnen binnen halen. |
|
![]() |