![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de loop van de afgelopen jaren merk ik dat het aantal parkeerplaatsen toeneemt. Ook de doorstroming werd in veel gevallen sterk verbeterd. Alleen gaat men er nu vanuit dat de auto niet overal moet komen. Misschien zint dat u niet, maar volgens mij dat is dat een heel goede ontwikkeling. De wagen hoort immers niet overal te komen. Er zijn zones waar de auto beter gebannen of beperkt wordt, terwille van de leefbaarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft heus niet elk verkeersbord te zien. Als je op een weg rijdt van 70, dan is de kans groot dat je na het volgende kruispunt ook nog steeds 70 hebt. Ook als je eventjes geen aandacht had voor het bord dat 70 aanduidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() In principe is dat niet slecht dat de boets voor dronkenrijden verhoogd worden. Maar wil dat nu toevallig lukken dat zoiets komt uit de mond van iemand die een godsdienst belijd waar alcohol drinken niet mag. Dus nogal gemakkelijk om zoiets te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Of de snelheid is 50. Dan ben je direct al 20 km/h te snel aan het rijden na het volgende kruispunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 11 november 2012 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid ik ben geen alcohol achter het stuur aan het goedpraten. Zelf drink ik zelden tot nooit als ik nog moet rijden en als ik al iets drink is het hoogstens één glaasje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Looserpraat? Lossere praat?
Citaat:
Leuk trouwens hoe je in dat citaatje zelf eigenlijk zegt dat de reden waarom jij denkt dat ik 'op mijn donder' krijg niet is omdat ik ongelijk heb of geen goeie argumenten heb, maar omdat .... jullie met meer zijn. De domheid van die argumentatie zal je uiteraard volledig ontgaan. No matter... Maar vertel ons eens, meneer de profeet: waaraan ligt het volgens u dat het aantal verkeersdoden hier veel hoger is dan in onze buurlanden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Minister-President
|
![]() Mijn God! Hoe durf je! Bereid je alvast voor op een donderpreek (met veel kleurtjes en citaatjes) van Micele!
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 11 november 2012 om 01:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Als er bij wijze van spreken om de tien meter een andere snelheid van toepassing is dan heeft de overheid er weldegelijk een belangrijke rol in. Kijk maar even naar het verschil Nederland, België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
China is inderdaad een prachtig voorbeeld; lees het onderstaande maar eens. ![]() http://www.autoblog.nl/archive/2010/...-niet-meer-aan Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik bedoelde met de vergelijking met China dat groen een situatie hier wil scheppen die vergelijkbaar is met China, Noord Korea of Albanie zo'n 30 jaar geleden.
Daar is het nu dus nog veel te vroeg voor. Als die groenen allemaal met hun fietske willen rijden, doen ze maar. Maar ze moeten die achterlijke mentalitet niet opdringen aan andere mensen. Dat het in China verkeerd zal aflopen ziet het kleinste kind. Ik stel voor dat al die groenen, roden, PVDA'ers daar dan maar naar toetrekken. Hier zijn ze niet alleen totaal overbodig, maar bovendien een ware "pain in the ass". |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het grote probleem is dat automobilisten hun vergif achter hun wagen lozen in het gezicht van andere weggebruikers (zoals fietsende kinderen) en bewoners en ze dus zelf niet geconfronteerd worden met de negatieve gevolgen van hun eigen autogebruik. Dat is onrechtvaardig en vandaar dat de mensen in de maatschappij daartegen beschermd moeten worden. Het zou vanzelf opgelost worden moest men de uitlaat vooraan de wagen laten uitmonden, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Rest er enkel nog de hardleerse automobilisten uit de steden te meppen en dat laatste is waar men nu overal ter wereld mee bezig is. Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 november 2012 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |