![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel ten zeerste dat kaarsen en olielampen een veelgebruikt alternatief zullen zijn, maar het is uiteraard uw goed recht te denken dat die dingen het alternatief zullen worden. Consequentelijk raadt ik u aan in kaarsen en olielampen te investeren, aangezien die sectoren volgens een grote toekomst te wachten staat.
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Ik nodig u uit om als tegenargumentatie een waslijst te maken van goederen en diensten die historisch gezien niet meer kunnen gebruikt worden, en waarvoor geen beter alternatief is uitgevonden.
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Dat de links-liberalen van Spirit er nog maar van profiteren nu ze nog kunnen, de Vlamingen zijn hun "beleid" zo beu als koude pap. In het najaar, wanneer er wellicht nieuwe federale verkiezingen zullen zijn, volgt de rekening en die zal net zoals op 13 juni zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
( zoals ik eerder al had gezegd )
![]() |
![]() |
#89 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() niets belet u om een tijdsschakelaar op uw toiletten te zetten. Er is echter een verschil tussen een particulier en een minister Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met vriendelijke groeten,
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Wil de laatste het licht uitdoen...zeker ook op het toilet
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Da's ook zo voor Miet Smet, Magda Aelvoet en Frieda Brepoels, maar die kunnen er tenminste iets van. Ik heb van Els Van Weert nog geen enkel intelligent woord gehoord. Mijn hekel startte vooral vorig jaar bij "Doe de stemtest", waar haar gebazel op enorm gelach werd onthaald door andere parlementairen. Het ging over de drugswet en ze zei dat er "belangrijkere dingen waren" (he, dat is een voorbeeld van "leuk links"!). Daarna zag ik haar in de zevende dag. Het ging over wapens en haar tegenstrever was... Urbanus. Urbanus behandelde haar voorzichtig, een beetje als een grappende opa. Maar zelfs toen ging ze hopeloos ten onder. Tegenover Urbanus! Zelfs stevaert en anciaux bekijken haar amper. Ze is kanonnenvlees, zoals bij het migrantenstemrecht, waar zij de kastanjes uit het vuur mocht halen tijdens het parlementair debat. Daar werd ze ook genadeloos afgemaakt door De Gucht en CD&V. Ze maakte er trouwens weer een uitschuiver die in de media kwam, maar ik ben hem vergeten (da's soms gezonder). Dat mens ergert mij mateloos.
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Henry, Uw antipathie voor haar stoelt op 2 �* 3 "publieke" optredens
en haar partij. Dat is echt niet veel, trouwens ik vond haar interventie ter verdediging van het zgn migrantenstemrecht moedig en eerlijk, De Gucht overschreeuwde haar in feite met platvloerse argumenten, die ik van de man niet gewoon ben. Pas Uw slogan toe voorwaarts, niet verzuren en geef haar een kans. Diegenen die haar beter kennen deden het ook.
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is trouwens maar 1 "bedrijf" hier in België dat 20.000 werknemers heeft en dat is de staat zelf, nl. ambtenaren en die mijn beste, zijn al helemaal niet gewend om commercieel en consequent besparend te denken. Zonder daarmee kritiek te willen leveren op een ambtenaar, maar dat is inherent aan de job, daar hoeft geen commerciële visie aanwezig te zijn, daar is geen productiviteitsmeting aanwezig. Als ik verhalen hoor van mijn broer die bv bij de spoorwegen werkt... dan weet ik genoeg, verkwisting op alle gebied. Kom me dan niet vertellen dat in "jouw" bedrijf 20.000 mensen gedisciplineerd zijn.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 23 juli 2004 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
van mij krijgt ze een kans om zich te bewijzen. net zoals alle anderen die voor de eerste keer een grote politieke verantwoordelijkheid krijgen. |
|
![]() |
![]() |