![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Naar 't schijnt wordt elke N-VA partijraad afgesloten door het ritueel offeren van een werkloze Waal.
Laatst gewijzigd door mkb : 10 december 2012 om 09:44. |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vanmorgen op Radio 1 in De Ochtend het meest waanzinnige interview met Yasmine Kherbache, de kabinetschef van Di Rupo en verkozen voor SP.A in Antwerpen. Wat hebben we uit de suggestieve vraagstelling geleerd van de journalisten?
Is het niet de taak van de journalisten om de meest evidente contradicties terug in het gezicht van de geïnterviewde te gooien? Ik heb nooit echt meegelopen met dat hele "de VRT is links" gedoe, maar dit interview was zo slecht voorbereid, zo inhoudsloos dat mijn haren er van gingen recht staan. Als Bart De Wever toch maar enkel dat gaat realiseren waarvoor Patrick Janssens de grondlaag heeft gelegd, waarom is het N-VA beleid dan rechtser dan het Janssens beleid? Waarom gaat mevrouw Kherbache dan oppositie voeren? |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() De sossen hebben kennelijk nog steeds last om de verkiezingsuitslag te accepteren en doen er nu alles aan om een verdeeldheid in 't Stad te bewerkstelligen, verdeeldheid die ze dan uiteraard op het conto van de N-VA zullen proberen bij te schrijven.
Trouwens, die uitspraak "Rechts, dus we moeten waakzaam zijn", waar slaat dat eigenlijk op ??? Alsof je met een linkse coalitie niet waakzaam moet zijn. Dat moeten dan de tolerante progressievelingen voorstellen... Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 10 december 2012 om 11:23. |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In München bv. werd naar aanleiding van de OS in 1972 een volledig metronet aangelegd, toen dat een succes was bleven de auto's uit het centrum weg en kon men het centrum autoluw maken. Hier draait men de volgorde om. Men bant de auto en hoopt dat mensen dan openbaar vervoer gaan gebruiken, maar zonder daarvoor eerst de nodige capaciteit en doorstroomsnelheid te voorzien. En dan krijg je situaties zoals met tram 15 in Mortsel.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De twee CD&V schepenen halen hun buit binnen: Phillippe Heylen kultuur en Van Peel economie of begroting.
Claude Marinower krijgt goud, diamant, André Gantmann fraudebestrijding ![]() En dan nog acht N-VA schepenen. Liesbeth Homans, Koen Kennis, Ludo van Campenhout en Rob Vandevelde mogen al op hun twee oren slapen. Nu nog ergens een extra vrouwtje (Joke Hadermann?) en een allochtoontje vinden. En een OCMW-voorzitter. Vic van Aelst lijkt daar wel de geknipte persoon voor ![]() Wat met Chris Morel? Haven?
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
geen sossen of walen in de buurt, en de rest en hijzelf had geen keus, maar hij kan het , hij kan het. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens benieuwd hoelang Bart op het schoon verdiep blijft zitten. |
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totdat wij hem daar massaal wegstemmen natuurlijk. In Juni 2014 bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als men mij vraagt of ik ecologist ben antwoord ik meestal ja. En dan doe ik een soortgelijke uitleg als hierboven. Aanrader voor wie zich snel populair wil maken bij de fundamentalisten van Groen. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Herinner je je de reportage over fraude in het voetbal van vorige week? Ik durf er mijn hoofd op verwedden dat het argument dat ze John Crombez nog eens elvendertig maal konden opvoeren meespeelde om dit te onderzoeken. Want toeval o toeval, de VRT is sinds een jaar plotseling toch zo geïnteresseerd in fraude. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- ik ben pro-plofkippen en legbatterijen. Dat is immers het voedsel met de kleinste ecologische voetafdruk. Zo draag ik mijn steentje bij aan het milieu. - ik ben pro-kerncentrales. Kernafval kan gebruikt worden om een middelgrote stad van stroom te voorzien en is dus geen afval maar wel een groene energiebron. De centrale zelf is volledig CO2 neutraal. Qua ongelukken... dit zijn de veiligste fabrieken door mensen ontworpen, een lek bij een gemiddelde chemiefabriek zou veel nefaster zijn. - geniet van de tonijn die nu in de winkel ligt. Binnen tien jaar is die uitgestorven en dan is het te laat. - ik ben voor het uitbreiden van autostrades tot minstens 3 baanvakken of zelf 6 op de ring rond Brussel en Antwerpen. Dat gaat files tegen => minder CO2. Ook wil ik lintbebouwing zonder pardon aanpakken om de doorvoer op gewestwegen te verbeteren => opdrijven snelheid naar 90 km/h. Als groene jongen denk ik dat dit de beste oplossing is om kyotonormen te halen. Dit is zelfs niet eens propaganda maar de brute waarheid. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent klaarblijkelijk verslaafd aan je eigen kinderachtigheid. Ligt het aan jouw karakter of is het een soort kwalijke gewoonte die je als uitgeweken Vlaming hebt overgenomen van je streekgenoten? Tot nader order opteer ik voor het eerste.
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is een stijlbreuk. Klopt. PJ lachtte FDW vierkant in zijn gezicht uit na de verkiezingen. BDW zei dat PJ een paar dagen rust moest worden gegund, want verliezen is niet aangenaam. Ik sluit me ook aan bij haar dat die agressieve stijl geen goed idee was.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 december 2012 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 10 december 2012 om 13:06. |
![]() |