Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Hoe rechts vindt u mij ?
centrum-rechts 11 9,48%
rechts 33 28,45%
extreem-rechts 72 62,07%
Aantal stemmers: 116. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2005, 15:20   #81
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Volksliederen zijn belangrijk Sinan. Je moet je geschiedenis goed weten, zodat je je toekomst kunt zien. Je moet volksliederen zien als een inspiratiebron. Je moet je nationalistische gevoelens up-to-date houden. Ik wil assertieve Turken zien. Blijkbaar wens ik veel.
Nationalistische gevoelens zijn niks voor mij, heb ik al vaker op dit forum duidelijk gemaakt.
Maar, ik heb niks tegen nationalisme mits het niet extreem is.

Citaat:
Als de Koerden zich Turks voelen, dan maakt het mij niet uit. Als de Koerden geld verdienen door te werken, is dat voor mij ok. Ze mogen zelfs meer verdienen ..
Van mij ook.

Citaat:
Ik dacht dat er veel Koerden waren die sympathie hadden voor de pkk.
Dat is wel waar ja.

Citaat:
De Turkse regering heeft het gap-project (grote zuid-oosten project) toch verkocht aan de zionisten. Die gebieden zijn niet meer van Turkije. De joden gaan Sanliurfa (geboorteplaats van Abraham) inpalmen. Noord-irak hebben ze al gekregen.
Ik weet het niet hoor, je zou nog met bronnen komen over dat zionisten gedoe waar ik niet in geloof.

Citaat:
Die moeten alleen weg, als ze afkeer hebben van de Turkse cultuur.
Noem eens een heel groot verschil tussen de Koerdische en Turkse cultuur. In hoofdlijnen is het toch hetzelde. De Koerden die niets moeten hebben van de Turkse cultuur, en de Turken die niets moeten hebben van de Koerdische keren zich toch af tegen hun eigen cultuur.

Citaat:
Noord-Irak heeft veel olie. Ze moeten zich wel eerst afscheuren van Irak .. De tijd zal ons dat leren.
Ik heb ook niks tegen een Koerdische staat, ik zie het alleen niet als een oplossing.

Citaat:
Ik ken veel ondankbare mensen, spijtig genoeg. Ze haten België, ik vind dat onlogisch.
Tja, als die mensen in dat land leven en hun brood daar verdienen. Vind ik dat ook erg onlogisch ja.
Smurfje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2005, 15:32   #82
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smurfje
Nationalistische gevoelens zijn niks voor mij, heb ik al vaker op dit forum duidelijk gemaakt.
Maar, ik heb niks tegen nationalisme mits het niet extreem is.
Je bent vergeven.

Citaat:
Ik weet het niet hoor, je zou nog met bronnen komen over dat zionisten gedoe waar ik niet in geloof.
Wist je dat Barzani (een clanleider in Irak) een mossad handlanger is? Ze zijn gesteund door mossad tegen Saddam, dat is nog te begrijpen. Maar het Koerdische leger 'Peshmerge' wordt gesteund door het Israelische leger. Peshmerge doet wel niets tegen de pkk-terroristen. Ze laten hun zomaar aanslagen plegen in Turkije, en dan schuilen in noord-Irak. Waarom mag Turkije niet zorgen voor zijn veiligheid en Amerika wel? Waarom kan Israël zomaar landen bombarderen, en Turkije niet????

Citaat:
Noem eens een heel groot verschil tussen de Koerdische en Turkse cultuur. In hoofdlijnen is het toch hetzelde. De Koerden die niets moeten hebben van de Turkse cultuur, en de Turken die niets moeten hebben van de Koerdische keren zich toch af tegen hun eigen cultuur.
Ok, maar waaorm moeten zulke Koerden dan deel uitmaken van Turkije?
Eigen volk éérst. (iedereen die zich integreert in de maatschappij behoort tot het eigen volk, de huidskleur maakt mij niet uit)

Citaat:
Ik heb ook niks tegen een Koerdische staat, ik zie het alleen niet als een oplossing.
De Koerden zelf willen een Koerdische staat, en ik wil ze helpen.

Citaat:
Tja, als die mensen in dat land leven en hun brood daar verdienen. Vind ik dat ook erg onlogisch ja.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2005, 16:02   #83
Smurfje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
..
Ach ja, onze discussie kan volgens mij eeuwig doorgaan.
Misschien moeten we het vandaag bij dit laten.
Oud 25 september 2005, 16:16   #84
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach ja, onze discussie kan volgens mij eeuwig doorgaan.
Misschien moeten we het vandaag bij dit laten.
ok

(dit zijn wel mijn laatste berichten, ik zit te veel aan de pc en ik wil er een einde aan maken)
Oud 25 september 2005, 16:18   #85
Smurfje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ok

(dit zijn wel mijn laatste berichten, ik zit te veel aan de pc en ik wil er een einde aan maken)
Maar het wil niet lukken.
Ik hoor nu ook iets heel anders te doen majah.
Oud 25 september 2005, 18:35   #86
Enid.
Banneling

Enid.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik was ook al aan't denken. Wat verdoe ik mijn tijd hier eigenlijk. Het is hier niet eens leuk. En zonder musketo zal het er niet beter op worden.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2005, 18:41   #87
JusticeLover
Banneling

Standaard

Ik heb het gevoel dat ze men account hebben gecrackd.
Oud 5 februari 2008, 13:52   #88
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Wie mijn berichten eens doorneemt, zou mij waarschijnlijk niet bepaald als een linkse rakker bestempelen. Maar hoe rechts vinden de forumgangers mij eigenlijk ?

Hier volgt een (niet-limitatieve) greep van de ideeën waar ik achtersta :

- waterdichte immigratiestop;
- alle illegale vreemdelingen opsporen en ze vervolgens allemaal effectief uitwijzen;
- afschaffing snelbelgwet en ze vervangen door de “strengbelgwet”;
- afschaffing van het vreemdelingenstemrecht;
- behoud van de vrije meningsuiting en bijgevolg de afschaffing van de antiracismewet;
- een asielontmoedigingsbeleid;
- afschaffing ontwikkelingshulp;
- harde aanpak van de criminaliteit;
- afschaffing van de strafrechterlijke minderjarigheid;
- geen genade voor drugsgebruik en de drugsverslaafden verplichten om (op hun eigen kosten) af te kicken;
- scholen waar opnieuw orde en tucht heerst;
- het sociaal profitariaat grondig aanpakken (daardoor zou het mogelijk moeten zijn aanzienlijk te besparen op de sociale uitgaven zonder dat de echte behoeftigen worden getroffen);
- afschaffing van het brugpensioen, wegens onbetaalbaar. Wie vroeger wil stoppen met werken, moet maar een vermogen bij elkaar zien te sparen;
- werklozen gemeenschapsdiensten laten verrichten (als ze zich niet willen bijscholen) zodat de belastingbetaler waar krijgt voor zijn geld;
- structurele, taboeloze besparingen ten einde er voor te zorgen dat we aanzienlijke begrotingsoverschotten hebben zodat de staatsschuld kan dalen;
- een bedrijfsvriendelijk economisch beleid zodat de economie meer ruimte krijgt om te groeien. Alleen economische groei zorgt voor meer en voor echte werkgelegenheid. Al de rest is zever;
- de werknemers de kans geven om meer uren te werken zodat ze meer kunnen verdienen;
- alle NAVO-verplichtingen nauwgezet nakomen;
- streven naar uitstekende relaties met Amerika;
- ons veto stellen tegen de toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Europa moet Europees blijven.
-De Belgische wanstructuur versimpelen en alle paperassenzwans vergemakkelijken, dit administratief spinnenweb ontwarren

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be