![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen zagen omdat BDW steeds wordt verweten geen formatie tot stand te kunnen brengen. BDW is nooit formateur geweest is dus een argument daartegen.
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het leek wel eventjes op een vergissing tijdens mijn rebelse adolescentie, maar ook dat is uiteindelijk goed gekomen. Weinigen zijn van buitenaf geïnteresseerd in de Belgische politiek, maar wie het is kan moeilijk anders dan vaststellen dat er democratisch één en ander scheef loopt met het "Belgisch systeem". Ik ben een fervente democrate, dus tja, dan heb je daar een mening over. Zou ik in de Belgische politiek geïnteresseerd zijn mocht ik geen woord Nederlands beheersen ? Wellicht veel minder, want ik zou dan slechts één kant van het verhaal kunnen begrijpen en wie het ganse plaatje niet ziet merkt de scheve toestanden minder op. Vandaar.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Di Rupo wenst een "nieuw klimaat" voor ons land...
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121220_063 Dat hij gewoon de structurele hervormingen doorvoert zoals voorgesteld door de N-VA (de copernicaanse omwenteling waar ook de andere "Vlaamse" partijen vóór een verkiezing zo de mond van vol hebben), en dat "nieuw klimaat" krijgt hij er gratis bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is BDW nooit formateur geweest volgens jou ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 december 2012 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Omdat de koning hem nooit benoemd heeft tiens. Hij en hij alleen mag die keuze maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus volgens jouw is Belgicisme de ideologie die Bart De Wever als premier wil ?
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk aan die mop van dat oud vrouwtje dat 50 jaar vroom bad tot onze lieve heer om de lotto te mogen winnen zonder ooit één lotto-biljet te kopen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 december 2012 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang en de N-VA moeten onder hun leiding hun coalitiepartners kiezen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Terzijde : u maakt hier al bladzijden lang de vergissing formateur = eerste minister. Dat is volkomen onjuist, uiteraard. Een formateur hoeft helemaal niet de leider van de regering te worden. Laatst gewijzigd door Gwylan : 20 december 2012 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang en de N-VA werden uit de regeringsvorming geweerd. Niet in het minst door de Franstaligen. Maar dat wist je zelf ook al, want jouw waanbeeld over de N-VA regering werd in het verleden al meermaals doorprikt. We moeten dus aannemen dat jij ofwel een trol bent, ofwel geen voeling hebt met de realiteit.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lees ook en in het bijzonder eens de redenering van de Franstaligen voor het in de schoenen schuiven van schuld voor een afwijzing (dit voorafgaandelijk het formateurschap van Di Rupo welteverstaan): http://www.vandaag.be/binnenland/661...-valstrik.html Laatst gewijzigd door Nyquist : 20 december 2012 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het hallucinante is dat ze er zelfs in slagen om er een deel(tje) van de Belgen mee te misleiden. Laatst gewijzigd door Gwylan : 20 december 2012 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hetgeen waar ik wel over kan/mag zagen is die zever dat hij het niet kan, niet wil , enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar bent U verkeerd in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onbegrijpelijk dat mensen zich tevreden stellen met iets dat iemand niet gedaan heeft.
![]() |
![]() |