Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Moet de islam verboden worden?
Ja 30 55,56%
Neen 24 44,44%
Aantal stemmers: 54. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2004, 20:29   #81
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Inderdaad individueel denken is te veel gevraagd voor de moslims. Op een paar uitzonderingen na smeken ze erom om gehersenspoeld te worden met de meest idiote hersenspinsels van een analfabete kamelenneuker uit de 8ste eeuw.Zelfs een individuele keuze maken bij voorbeeld op vestimentair vlak kunnen deze hersen-en persoonlijkheidsarmoedige moslimkwieten niet, gezien ze conform de voorschriften van de kamelenneuker er na 15 eeuwen nog steeds als tentenkampen bijlopen. Bekijk de beschavingsachterstand in gans het arabisch continent. Het islamitische verbod op individueel denken en ontplooiing zegt genoeg. Het verbaast mij niet dat juist die denkarmoede de multikulfascisten bekoort.
Een wat voor individu ben je dan ? als je zo superieur voelt ! ik denk dat uw slipje nog van de kak plakt om nog over mohamed te zeveren een hem nog beledigen als kamelen..... , !!!
Oud 26 juli 2004, 20:33   #82
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Als de politieke wil ontbreekt zal het het volk zichzelf moeten bevrijden van de islamkolonisatie. We gaan alvast interessante tijden tegemoet, zoveel is zeker.
Zoals in "the lord of the rings" zeker , ja droom maar verder in je winterslaap !!!!
Oud 27 juli 2004, 10:33   #83
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

De islam zal het lot van alle godsdiensten ondergaan: verdwijnen als een boze droom.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 12:37   #84
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Een wat voor individu ben je dan ? als je zo superieur voelt ! ik denk dat uw slipje nog van de kak plakt om nog over mohamed te zeveren een hem nog beledigen als kamelen..... , !!!
Het is trouwens MuhaMMad, weet u dat dan niet, islam-lovertje ?
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 12:59   #85
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Allah is blushing.
Oud 27 juli 2004, 15:15   #86
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Alles goed en mooi. Wel, migreer naar Noorwegen.
Daag
Zou je wel willen he!?

*Knip*

Gelieve geen persoonlijke aanvallen te beginnen.

Jan V.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 27 juli 2004 om 15:43.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2004, 15:21   #87
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

@Tyco ~ opgelucht

ik vind de tekst in jouw handtekening trouwens heel aanstootgevend
Oud 27 juli 2004, 20:45   #88
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana
@Tyco ~ opgelucht

ik vind de tekst in jouw handtekening trouwens heel aanstootgevend

Ik vind het vooral aanstootgevend als men mensen het hoofd afsnijdt, vliegtuigen in buildings vlamt, en bep. groepen zich arrogant gedragen tov. de mensen die hen als gast in hun land hebben toegelaten... en dat allemaal omdat ze geen moslims zijn... D�*t vind ìk aanstootgevend!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 27 juli 2004 om 20:47.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2004, 13:34   #89
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

de islam verbieden indien de meerderheid van het volk dit wenst
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 02:31   #90
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

*KNIP*

Geen aanzetten tot geweld jegens andersdenkenden.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 31 juli 2004 om 13:42. Reden: Aanzetten tot geweld
SchutzStaffel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 13:00   #91
Lincoln

Standaard

[quote=SchutzStaffel]
*KNIP*

Geen aanzetten tot geweld jegens andersdenkenden.

Peter Johan

[quote]
Angst zit binnen in je hoofd man , kom is naar buiten een adem schone lucht binnen dan zul je merken dat je angst weg is !!

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 31 juli 2004 om 13:43. Reden: Geen onwettelijke zaken quoten aub
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 13:04   #92
Piet Hein
Minister

Standaard

controleren ja
afschaffen nee
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 13:59   #93
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ja, ik wil een verbod op de islam en alle aanhangers moeten terugkeren. Het is de enige manier om de kolonisatie tegen te gaan en onze vrijheden veilig te stellen. De islam hoort niet thuis in de beschaafde wereld.

IK denk niet dat men het zo scherp moet stellen maar dat in ieder geval de fundamentalistische uitwassen verboden moeten worden en hun aanhangers moeten worden verbannen van Europees grondgebied. Maar een godsdienst op zich verbieden is een beperking van de vrije meningsuiting.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 15:20   #94
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Ik heb totaal geen angst in m'n hoofd, enkel gezond verstand en een nuchtere kijk op het reeël gevaar. De dag dat de Islam bestreden wordt zal ik in de frontlinie staan. Zien jullie dan niet in dat het onmogelijk is de Islam te controleren zonder het af te schaffen ??? Bij Christenen is zoiets misschien mogelijk, maar niet bij een fanatiek geloof die enkel akkoord kan gaan wanneer ze alles in hun macht hebben.
Met minder nemen ze geen genoegen. Ze zouden nog liever sterven voor behoud van hun geloof zonder enige beperking dan de Islam te laten controleren door niet-moslims.
Wanneer gaan jullie naieve ogen eindelijk open ? Pas als het telaat is ?
Oud 31 juli 2004, 15:30   #95
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Ik heb totaal geen angst in m'n hoofd, enkel gezond verstand en een nuchtere kijk op het reeël gevaar. De dag dat de Islam bestreden wordt zal ik in de frontlinie staan. Zien jullie dan niet in dat het onmogelijk is de Islam te controleren zonder het af te schaffen ??? Bij Christenen is zoiets misschien mogelijk, maar niet bij een fanatiek geloof die enkel akkoord kan gaan wanneer ze alles in hun macht hebben.
Met minder nemen ze geen genoegen. Ze zouden nog liever sterven voor behoud van hun geloof zonder enige beperking dan de Islam te laten controleren door niet-moslims.
Wanneer gaan jullie naieve ogen eindelijk open ? Pas als het telaat is ?
Over schellen gesproken, leer uw geschiedenis eens als u zo graag wil vergelijkingen trekken.
De Christenen zijn destijds letterlijk voor de leeuwen geworpen, hielp niets, ze werden er zo mogelijk nog geloviger dus fanatieker op.
Ik ben bv nooit een grote "bewuste" chauvinist geweest, tot ik in Nederland woonde voor mijn werk.
Als je de Islam gaat verbieden dan gaat zelfs de meest gematigde tot een fanatiekeling gedreven worden.
Dat is inherent aan de menselijke natuur, als je dat nu zelf niet ziet?
Verbied iets (tabak, alcohol, drugs, omgaan met de andere sexe ten tijde van de gescheiden scholen...) en je maakt het des te aantrekkelijker en mensen gaan er des te fanatieker in worden.
Klein beetje psychologisch inzicht kan nooit kwaad hoor, dat helpt wel af en toe
Oud 31 juli 2004, 15:38   #96
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Slimme, met verbieden bedoel ik niet dat de vroegere moslims nog overeind staan hé. Zoniet maak je ze inderdaad fanatieker dan ze al zijn en daardoor des te gevaarlijker. Verbieden in m'n woordenboek betekent niet alleen het praktiseren van het geloof onbestaande maken, maar is een heel omvattend woord.
Oud 31 juli 2004, 15:44   #97
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Slimme, met verbieden bedoel ik niet dat de vroegere moslims nog overeind staan hé. Zoniet maak je ze inderdaad fanatieker dan ze al zijn en daardoor des te gevaarlijker. Verbieden in m'n woordenboek betekent niet alleen het praktiseren van het geloof onbestaande maken, maar is een heel omvattend woord.
Oké, humor me (and probably dozens more ) ~ leg eens uit wat in jouw woordenboek staat bij het woord verbieden?
Oud 31 juli 2004, 15:57   #98
SchutzStaffel
Banneling

Standaard

Daar vrije meningsuiting in dit "land" onbestaande is zolang corrupt politiek correct links aan de macht blijft, kan ik je helaas geen gedetailleerde definitie geven van het woord "verbieden" in de ruime context van het woord. Zoniet krijg je even later van dat vervelend geknip in je teksten, hetgeen heel irritant is.
Laten we het stellen dat het betekent : het totaal onbestaande maken van het geloof, dus niet alleen door het praktiseren ervan onbestaande te maken, maar alles wat ermee in rechtstreekse verband staat.
Oud 31 juli 2004, 16:03   #99
oriana
Minister-President

Standaard

Citaat:
Daar vrije meningsuiting in dit "land" onbestaande is zolang corrupt politiek correct links aan de macht blijft, kan ik je helaas geen gedetailleerde definitie geven van het woord "verbieden" in de ruime context van het woord. Zoniet krijg je even later van dat vervelend geknip in je teksten, hetgeen heel irritant is.
Laten we het stellen dat het betekent : het totaal onbestaande maken van het geloof, dus niet alleen door het praktiseren ervan onbestaande te maken, maar alles wat ermee in rechtstreekse verband staat.
Man, man, moesten ze ooit hier besluiten van een forum-equivalent van Spitting Image te maken.... dan mag jij als jezelf gewoon meedoen, een karikatuur maken is niet meer nodig
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be