![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wil het dus niet weten, omdat het uw verhaaltje verkloot.
Citaat:
punt 2, 't is verdorie techniek,wat denkt U zelf?
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1: Dat heeft ermee te maken dat u spreekt over iets wat u eigenlijk zélf niet gezien hebt. 2: Natuurlijk is het techniek. Is er daar iets mis mee ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, en hoever is die naast de realiteit?
Citaat:
Citaat:
Weet U wat, verbeter me als ik verkeerd zit, maar ik denk dat dit me redelijk goed omschrijft. Uitgezonderd dat ik vrij irritant en onmenselijk ben, is mijn voorliefde voor technologie en het begrijpen ervan een definiëring van mezelf. * Ik vind industriele archeologie tof en aardig, een inspiratie voor mijn steampunk fetish.
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn sergeant majoor vroeg bij de uitzwaai (4 dagen later, hm) of ik verder in het burgerleven ook zo weinig werkneiging zou hebben .....? Maar het was leuk, was eens wat anders dan werken bij m'n ouders vanaf je veertien.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weinig werkneiging: véél jongeren kwamen uit het leger zonder werkneiging. Ze hadden die ziekte d�*�*r opgedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn dus ambtenaren/apparatsjik geworden.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 november 2013 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De andere helft werklozen, oftewel onderbetaalde ambtenaren.
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Het zijn dus ambtenaren/apparatsjik geworden."
In mijn geval helemaal niet. Het ligt aan jezelf hoe je je verdere leven invult. Maar je leerde bij het leger effectief zelfstandig je plan trekken als je wat wakker was. Je was uit de ouderlijke zorgsfeer wat je sterkte voor het latere echte leven. Tussen de wolven.......?
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |