![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus als ze geen geschikte kandidaat in de partij vonden, dan was dat ook verkeerd? Of schiet N-VA alleen kemels in de richting die jou goed uitkomt?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 17 januari 2013 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De logica van Geert rammelt inderdaad langs alle kanten. Hij mag natuurlijk altijd eens uitleggen waarom hij denkt dat Jan Briers minder bekwaam zou zijn dan Andre Denys. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap het niet. Volgens jou heeft N-VA dus iemand voorgedragen die zijn post niet wil verdedigen en er op uit is om zichzelf af te schaffen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zij jij dat de partijdigheid van de pers en voor welke partij kiezen ze dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk "misbegrijpen" ?
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
België unitair ! Laatst gewijzigd door De Geus : 22 februari 2013 om 19:32. Reden: Nodeloos provocerend en aanstootgevend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn believers van beide theorieen.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tien keer meer respect voor zijn voorganger, zelfs al was dat een sos, en staat die ook al niet zo erg hoog op mijn lijst. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nva slaagt zelfs een dubbelslag binnen, door Briers aan te duiden.
Tip: Briers heeft zijn 'examen' afgelegd in een bepaald redelijk besloten clubje ... dat nu meer en meer evolueert naar de politieke richting die de nva ook aanhoudt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.vacature.com/blog/succest...iek-hip-maakte
(klik maar lekker op de 'link') OK, 't mag dan al een 'culturo' zijn, 't is er toch geen van de minste, me dunkt. Bovendien kunnen we niet beweren dat hij helemaal géén politieke ervaring heeft: >>> ... Toen Brugge in 2002 culturele hoofdstad werd, werd Jan Briers gevraagd om het gloednieuwe Concertgebouw te helpen opstarten. Hij nam een jaar verlof, en begon met veel enthousiasme aan zijn nieuwe baan. “Het Brugse stadsbestuur had me gevraagd omdat ze het Concertgebouw internationaal op de kaart wilde zetten. Dat leek me logisch voor een stad die jaarlijks meer dan drie miljoen buitenlandse toeristen op bezoek krijgt.” Maar Briers zou snel spijt krijgen van zijn overstap. “Ik moest voortdurend in de clinch gaan met burgemeester Patrick Moenaert..." <<< Wie De Heer Oud-Burgemeester Van Brugge Moenaert, Patrick al was het maar een béétje kent, kan zich daar wel één en ander voor bij stellen ![]() De onwetende kan zich pakweg De Heer Huidig-Burgemeester Van Leuven Tobback, Louis voor de geest halen. Toegegeven, die laatste is wel een pak luidruchtiger dan die eerste, maar voor de rest is het een even grote ambetanterik. Ik hoop vooral dat Meneer Briers nog tijd genoeg over zal houden om zich verder aan 'zijn' Festival Van Vlaanderen te kunnen wijden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 januari 2013 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel die vraag eens eerst aan je jezelf.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onnozelheid van de N-VA ... hoogmoed ... dit is een luxe die ze zich niet kunnen permitteren zolang andere partijen wél vasthouden aan het systeem. politiek is een constant gevecht om macht. dit zijn cadeau's waar N-VA niet (nog) niet machtig genoeg voor is, ook al denken ze zelf van wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben altijd wel te vinden voor een goed gebracht samenzweringscomplot. Het is zelfs een apart topic waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |