![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze hopen enkel dat de nva-kiezer binnen enkele maanden de verkiezingsbeloften zal vergeten zijn! Maar ik heb een bericht voor jullie: vergeet het! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als de walen niet bij frankrijk willen dan word het zeker het armste land van (west)-Europa.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Is een politiek forum publiek genoeg?
Smite me, O mighty smiter! ![]() ![]() ![]() Tss, geweld en de Vlaamse beweging, nooit ver uit elkaar...
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() Zoals steeds staan de beste stuurlui (in dit geval "militanten") aan wal. VVB is al vaak heel tevreden geweest met de steun van Voorpost. En dit is geen bewering van horen zeggen, maar van er midden in te zitten.
Hou Zee
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Weet trouwens dat die reacties echt minimaal zijn hoor.
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb daar altijd veel plezier aan beleefd en ben er zelfs voor veroordeeld. Op electriciteitspalen en hokjes te plakken vind ikzelf niet zo erg en zeker niet milieuverstorend. Vlaanderen is trouwens een lelijk land (geworden!) als gevolg van een vroeger gebrek aan urbanisatie vooral in dorpen die door de liberalen geregeerd werden. Is Tienen een mooie stad ( gezellig misschien wel maar mooi?) en is alles daar ecologisch verantwoord? Merchtem is ook niet van de mooiste en een affichke hier en daar (uit papier dat wel verteert) kan toch geen kwaad zeker?
Gij dacht, o lijdzaam volk, dat 't gruwelijk getij der oude tyrannie voor immer was voorbij Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Willem Elsschot (In Bormsgedicht) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik zit nu haast elke dag aan tafel met partijgenoten van alle slag en pluimage en diegenen die onder de vlag van "Godsvrede" zich door de Ijzerwake laten vangen, zijn een kleine en vooral oudere minderheid. Nog nooit ben ik echter iemand tegengekomen die sympathie voor dat naziclubje Voorpost had. Rollende ogen, een diepe zucht en een wegwerpgebaar is het beste dat ze opbrengen als die naam valt. U doet uw naam bijzonder veel eer aan. Go, go! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nuja, doe maar verder.
![]() |
![]() |
![]() |