![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn stelling is dat Belgie het instorten van de sociale zekerheid niet zal overleven. Jij mag dan wel van mening zijn dat het ons financieel voor de wind gaat en dat ons niets kan gebeuren, ik denk dat het anders gaat lopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zitten in de zwaarste crisis ooit, schulden die bijna 100% van het BBP uitmaken! Waarom leg jij me nu zo'n dwaze uitspraken in de mond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En tevens voor de ganse familie, en als het efkes kan, ook voor mijn goudvis, tenminste in de veronderstelling dat men mag stemmen bij volmacht. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 24 januari 2013 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw mening lijkt mij nog niet zo gek....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nu even inschrijven en volgende week meestemmen, zo werkt het niet. Dus wel op tijd lid worden, doe maar deze week voor alle zekerheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is het grappige aan de zaak, BDW wil Belgie omvormen zodat de sociale zekerheid kan blijven bestaan, en het voltallige Belgische profitariaat bestrijdt hem.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De eerste keer was wat moeilijker, maar nu ze die drempel één keer voorbij geraakt zijn, zal het niet moeilijk zijn om het nog eens te doen. Het zou me niet verbazen mochten er nu al afspraken zijn genre "als de NVA X % stemmen haalt, verkopen we een paar maandjes show en dan maken we terug een federale regering met een minderheid aan Vlaamse zijde.". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ons immigratiebeleid is een flop, dus daar moeten we ook al niet veel heil van verwachten; de totaal niet geïntegreerde migranten vormen eerder een tijdbom dan dat ze een oplossing kunnen zijn voor het probleem. We gaan onvermijdelijk de dieperik in. Degenen die denken dat drastische veranderingen het tij kunnen keren, zijn optimistischer dan ik. Binnen dit en 10 �* 20 jaar kloppen we mekaar hier de hersens in voor eten en warmte. Laatst gewijzigd door Sammael : 24 januari 2013 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is niets dat de N-VA daar zal aan veranderen, in tegendeel ze maken het niet alleen mogelijk, ze garanderen het zelfs, door in de Vlaamse regering aan de Belgische leiband te blijven lopen. Dat is nu eenmaal de consequentie van het "we zijn geen separatisten" geroep, want dit wil zeggen dat België moet blijven bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, mijn punt is nu net dat alle andere dan de V-partijen dan, pas dan, geen federale parlementaire meerderheid meer hebben.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 24 januari 2013 om 23:11. |
![]() |
![]() |