![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel vlamingen willen België laten barsten? | |||
20% of meer |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,49% |
30% of meer |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,76% |
40% of meer |
![]() ![]() ![]() |
6 | 11,76% |
50% of meer |
![]() ![]() ![]() |
10 | 19,61% |
60% of meer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,88% |
70% of meer |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,49% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is echter een groot verschil tussen 'zich ergens vestigen' enerzijds, en 'gebied opeisen/annexeren' anderzijds. En dan hebben we het nog niet eens gehad over 'de oorspronkelijke bewoners wégzuiveren'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zal misschien uwzelf niet op hun gemak voelen maar dat is helemaal niet erg. Of wel soms?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Het zal voor U ook een zer grote teleurstelling zijn dat U zal kunnen concluderen dat het ook geen poer heeft opgelost , en dat U nog minder macht heeft iets te bewegen dan ervoor .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Herne ligt in VLAANDEREN Waarom moet dat bedrijf dan bij walonië aankloppen ? omdat Vlaanderen een paar jaar aan het beddepissen was , en de productie kwam in gevaar . Men heeft 5 jaar langer dan ze zelf wilden met cockes gestookt omdat vlaanderen geen toestemming gaf een gasleiding te leggen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk niet dat het bestaan van Belgie veel mensen warm noch koud maakt.
Wel wat de consequenties zijn in de portemonnee
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Hoe kleinzerig moet je zijn ? twee gewone mensen die jaren naast elkaar wonen , zelfste huidskleur , zelfste ras , zelfste godsdienst , duizenden tweetalige koppels , en toch elkaar zo haten en verwensen juist omwille van een moedertaal .
Ik begin te denken dat jullie nog gemakkelijker te manipuleren zijn en zich laat opjutten dan een arab door de Islaam . |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Laat De Wever nu maar een nieuwe BHV opstarten het BTV Brussel terug Vlaanderen en hij heft de eerste spadesteek gezet om zijn eigen graf te graven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() 60% of meer is precies niet populair als perceptie in de poll...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Ik blijf het grappig vinden hoe mensen die stellen dat België kost wat kost moet blijven bestaan zelf niet doorhebben dat ze minstens even extreem nationalistisch zijn als de door hen zo verfoeide NVA en consoorten.
Alsof de wereld zou vergaan indien een onbelangrijk klein landje dat ocharme nog maar 180 jaar meegaat in de paar miljoen jaar geschiedenis van de mensheid, zou ophouden te bestaan. Absoluut bespottelijk. Indien België goed zou functioneren, mag het voor mijn part tot in de eeuwigheid amen blijven bestaan. Indien echter wordt vastgesteld dat gans het land geblokkeerd begint te raken en dat niets nog mogelijk is, dan moeten er maatregelen genomen worden (waaronder inderdaad een mogelijke splitsing). Er anders over denken en ofwel het behoud van België ofwel het ophouden van België als absoluut te bereiken doel te beschouwen, los van de werkelijkheid en de mogelijke gevolgen, staat in mijn ogen steeds gelijk aan extremistisch nationalisme (of het nu Vlaams of Belgisch is). Laatst gewijzigd door Wimpeus : 28 januari 2013 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve dat de (vele) Groot-Nederlanders niet zo nationalistisch zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer namelijk al langer dan vandaag mij géén illusies (meer) te maken, en zie, af en toe lukt me dat zelfs ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zitten nu eenmaal met teveel op elkaar en daar maken gehaaide graaiers graag gebruik van. Verdeel, heers en graai, is de nieuwe spreuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |