![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Homo T-shirt schrijft iets vlotter dan "geen T-shirt dragen waarmee ze duidelijk maken dat ze homoseksueel zijn".
Big deal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Wadde??
Waarom zou jij geen dasspeld met de Vlaamse Leeuw mogen dragen, terwijl ze buiten in het groot aan de gevel wappert? Is "Vlaanderen" nu ook al een politieke ideologie of levensovertuiging?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 februari 2013 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Dat is toch allemaal ver gezocht. Tsjonge tsjonge. Wat een bedilzucht van de nieuwe burgemeester. Wordt hij daarom zo vetbetaald? Maar mens toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peter Mertens zijn brede Antwerpse beweging groeit gestaag. Ze zoeken nog een woordvoerder.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 februari 2013 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zo'n moeilijke vraag als : ''Wat is een Vlaming ? ''
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 februari 2013 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "alles moet kunnen" mentaliteit is werkelijk gortig aan het worden. Ik pik het niet dat ik zogezegd "preuts" of "kwezel" zou zijn wanneer ik duidelijk maak dat ik bv. het volstrekt niet apprecieer tijdens een stadswandeling plots brutaal geconfronteerd te worden met de wijd-open gespreide benen en de schaamlippen van een vrouw die zichzelf aan het masturberen is. Ik weet zelf ook wel wat masturberen bij een vrouw betekent. Ik heb er bijgevolg volstrekt geen behoefte aan dat een andere mij figuurlijk (excuseer voor de "directe" taal) met mijn neus in een kut drukt. Ze moeten mij verdomme met rust laten. Als ik zin heb om naar een vrouwenlichaam te kijken, dan kies ik liever zelf het daarvoor geschikte moment en op de mij meest aangename manier. Wanneer ik dan een oen van een TV-journalist als Lieven Verstraete hoor meieren over een zogezegde graffiti-"kunstenaar", dan heb ik mijn maximale dagelijkse portie flauwe kul wel gehad. Voor mij mag het rustig een heel stuk discreter en vooral eleganter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hysterische reacties geven duidelijk aan dat ze de volledige uitspraak niet gelezen hebben. En dus wint BDW alweer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerel zou beter géén met tekst bedrukte kledij dragen. Hij hoeft van zichzelf geen sandwich-man te maken. Als hij mij die boodschap absoluut wil verkondigen, wel dat hij het mij dan in alle discretie zegt. Hij hoeft het niet op die wijze in mijn ogen te staan schreeuwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ach Antwerpen....En dit is dan Brussel , 2013. Kom er maar in puriteinen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu ook al Magnette, "NVA verkondigt cafépraat"...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bedoel je nu dat dertig jaar geleden héél Brussel vol stond met masturberende vrouwen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
5j lang werd beweerd dat die regel enkel dient om moslims te koeioneren. de nieuwe burgemeester trekt het eindelijk open en dat lijkt me wel een goede en uiteindelijk logische zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee jongen, niks te "puriteinen". Ik vind niet dat de Beulemansstad zichzelf op dergelijke wijze aantrekkelijk maakt, verre van. Dit is doodeenvoudig figuratieve schuttingtaal. En weet je, in hun binnenste zijn zeer velen het met mijn mening eens. Maar ja, om "in" en "progressief" te zijn hoor je dit "leuk" te vinden. Ik kijk héél graag naar mooie vrouwen. Maar ik verafschuw het etaleren van een smurrie-mentaliteit, ook al doen sommigen hopeloze pogingen om het voor "kunst" te laten doorgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus voor jou moet een moslima zich neutraal opstellen, maar iemand anders niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |