![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: Nieuwe voorzit(s)ter N-VA :: uw keuze? | |||
Frieda Brepoels! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35,00% |
Bart De Wever! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 55,00% |
Ik kan niet kiezen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar alé, genoeg geleuterd, gedane zaken nemen geen keer. We zouden beter vooruit kijken |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 11 augustus 2004 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() ik denk dat ik mij eigen bestuur meer of een beetje ken.
ik weet dat er in het begin wat mensen geschrokken zijn. lieve heeft toegegeven dat ze een fout gemaakt heeft. maar ik weet dat mijn bestuur voor 300% achter lieve haar kandidatuur staat voor de volgende federale verkiezingen. |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() DAt zullen diegene die dat kunnen op dat moment wel zien en beslissen, zeker. Haar score was matig, dus zoveel te eisen heeft ze niet. Ik zou liever Louis Ide zien. Maar dat beslis ik natuurlijk niet.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat Mark Demesmaeker ook geen slechte kandidaat zou zijn. voor de volgende reden:
- In een vergadering is hij zeer opbouwend en constructief. Dit heb ik gezien op de partijraad en speciaal congres van 20 juli. - Hij kent de media door en door. Is doorwintert in het geven van commentaar. Kent ook de VRT stal als zijn broekzak. - Communicatief naar de medewerkers is hij ook zeer goed. Zeker beter dan GB - Is vlot in omgang. (persoonlijke vaststelling) Je zou kunnen zeggen, ‘hij is nog niet lang actief in de partij’. Maar waarom zou iemand die er echt voor gaat, en die bovenstaande competenties heeft het reilen en zijlen in de partij niet kunnen onder de knie krijgen? |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() ledencongres ergens in oktober dacht ik gezien te hebben in volle manen. Iemand een idee waar? (hopelijk terug iets centraler dan de vorige keer, limburg is toch echt wel ver...)
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 31 augustus 2004 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vandaag te lezen in de Standaard
BRUSSEL - Bart De Wever is de enige kandidaat voor het N-VA-voorzitterschap. In een brief aan de leden die hij deze week verstuurt, verantwoordt hij waarom hij de taak op zich wil nemen. Hij was al de gedoodverfde favoriet, maar pas nu de deadline voor de kandidaturen is verstreken, staat het vast: De Wever wordt de opvolger van Geert Bourgeois. Er is immers geen enkele tegenkandidaat. Toen Bourgeois in juli minister werd, werd De Wever al samen met Europees parlementslid Frieda Brepoels waarnemend co-voorzitter. Op 23 oktober moet het ledencongres nog groen licht geven. De Wever werd op 13 juni verkozen als Vlaams parlementslid en werd meteen fractieleider. Naar eigen zeggen wachtte hij de laatste dag af om zich kandidaat te stellen. ,,Was er een andere goede kandidaat opgedoken, dan had ik met plezier mijn kandidatuur ingetrokken. Het fractievoorzitterschap is minstens even verleidelijk.'' De verbaal getalenteerde Vlaams-nationalist zegt dat hij toch voorzitter wil worden ,,omdat de partij nu iemand aan het roer moet hebben die het schip door en door kent. De N-VA heeft nooit voor de gemakkelijkste weg gekozen en zal dat ook nu niet doen. De nieuwe voorzitter moet erover waken dat de punten die wij hebben ingebracht in het regeerakkoord nu ook worden gerealiseerd. De splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde blijft een conditio sine qua non''. De Wever was als N-VA-ondervoorzitter één van de architecten van het kartel met CD&V. Ook bij de regeringsonderhandelingen was hij nauw betrokken. Hij wil als voorzitter de klemtoon blijven leggen op een gezinsbeleid, een inclusieve samenleving, onderwijs en de verplichte inburgering van nieuwkomers. Ook de onmiddellijke splitsing van de sociale zekerheid en het sociaal-economisch beleid voert hij in het vaandel. Wellicht wordt Kris Van Dijck voorzitter van de N-VA-fractie in het Vlaams parlement. (ita) 28/09/2004
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Het voordeel is natuurlijk dat we nu met Bart een nieuw, jong, grappig en ad rem persoon als uithangbord zullen hebben. Komen we misschien af van ons 'saaie imago'. Hoewel ik ( en vele anderen) de stijl van Bourgeois zeer apprecieer, en vind dat er zo veel meer politici mochten zijn, blijkt dat die stijl in deze gemediatiseerde tijden soms een nadeel kan zijn. Aan BDW dus om hier iets aan te doen, hoewel hij natuurlijk altijd de nodige sérieux zal moeten bewaren, maar daar ben ik niet bang voor.
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Als partijvoorzitter kan hij fluppe nog meer aanpakken.
|
![]() |