![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja eentje, want ik wil u nadien overtroeven met twéé extra maagden.
En een tweede portie rijstpap.
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu nog een afgedankt schip vinden en het volladen met afgedankte containers om tot daar te raken. Dit lijkt men iets : http://www.maritimesales.com/OV10.htm 1 miljoen $, als ik als enige de lotto win deze week-end koop ik hem. De kranen zijn trouwens nuttig voor de bouwwerken en er is plaats voor een aantal mensen om intussen te leven (tot het eerste fort af is: 80 containers van 40 voet om een toren mee te bouwen, en daar bovenop, 75 meter boven de zeespiegel bouw ik dan de zes-verdiepen hoge commandepost & woonruimte. (oppervlakte 24 bij 24 meter ofte 80 maal 80 voet) Natuurlijk kan een gedeelte van de toren ook nuttig gebruikt worden, maar voor de stevigheid (tegen storm en hoge golven) wordt de toren op termijn beter helemaal ommuurd met gewapend beton. (en de containers zijn de eerste wapening natuurlijk). Na de eerste volgen de volgende torens op 60 meter uit mekaar om overbrugging tussen twee torens eenvoudig te houden met 3 aan mekaar gelaste 40-voet containers. Twee heli-havens is ruim voldoende hoewel het zal nodig zijn om helicopters te gebruiken met zeer grote actieradius om tot daar te raken. De andere platformen, en al dan niet enkele tussenruimten die opgevuld worden, zijn dus beschikbaar voor landbouw en veeteelt. De electriciteit kan gewonnen worden uit zonne-energie en uit de golfslag. Water wordt gewonnen via een ontziltinginstallatie op zonne-energie. Enz. Nota voor de utopia-bedenkers : Weet iemand al met zekerheid hoe de staatsstuctuur er bij julie gaat uitzien ? En of het financieel en sociaal leefbaar gaat zijn ? En welke "beroepen" dat je minimaal nodig hebt om een maatschappij op te bouwen die zich in stand houdt ? Ik heb mijn schema alvast klaar.
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En bij mij mag je elke dag nieuwe maagden kiezen.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer d�*t maar eens te overtroeven
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens dat van die maagden ... d�*t is een instinkertje! Als ze al eens gepasseerd zijn, zijn ze toch geen maagd meer ? Dus ... die moslims die mogen het dus nog hooguit 72 keer of zo doen en dan is het uit met het contract ! Moet ik dringend eens gaan uitleggen op 't ander forum !
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD Laatst gewijzigd door Herman Desmedt ©HD : 29 juli 2004 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lap,t is van da!!!!!!!
Da paradijseke is amper theoretisch af en de moslims komen al boel maken om aan meer maagden te geraken. Da was het! Ik bel Dubbyah en 'k ga hem vragen nen preventieven oorlog tegen jullie te beginnen......
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik vrees dat hij niet door het ingangsexamen van mijn Utopia zou geraken.
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laat het de linkiewinkies maar niet horen of je hebt meteen je eerst virtuele petitie voor open grenzen aan je laars..... ![]()
![]() |