![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voordeel voor welke zaak of voordeel voor wiens belang ? Argumenten voor wat ? Ik ben geïnteresseerd in jouw standpunten en ik vraag verduidelijking. Ik zou niet weten welke argumentatie ik voer.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ja.
Dit topic gaat niet over de N-VA.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat denk je dat dat aan je persoonlijk situatie gaat veranderen . Mogelijk een beetje valse fierheid , en dat is't. En wat denk je dat dat zal veranderen aan jouw financiele situatie ? JUIST GEEN MOER . Dus 40 jaar rusie maken en zeuren voor iets wat geen zoden aan de dijk brengt . dank U De enige reden waarom de vlaamse politiekers die vlaanderen onafhankelijk willen , is omdat ze dan baas kunnen zijn van vlaanderen en veel geld verdienen en machtsgeil zijn , EN NIET omdat de modale vlaming er beter zou van worden . Er is maar één manier waar de Vlaming beter kan door worden en dat is dat de overheidskost voor elke belg verlaagt , en ja toevalleig zal dat ook beter zijn voor de Brusselaar en de Waal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Echt iets bijgedragen heb je niet. Je trekt gewoon een hoop dingen in twijfel, zonder zelf iets toe te voegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
De strijd om hen die niet met u akkoord gaan belachelijk te maken. Citaat:
Argumenten voor uw standpunt in deze discussie. Als u geen standpunt hebt over deze zaak, wat doet u hier dan zelfs maar?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot welke discussie zou ik hoeven bij te dragen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt niet gezegd van 'wie' het 'moet'.
http://www.gentblogt.be/wp-content/u...60315_fvdd.jpg Citaat:
Jij hebt mijn interesse gewekt voor jouw standpunten die ik verduidelijkt wil zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel , een organisatie of beweging , die in vraag stelt of iets haalbaar is of niet , en wat het gaat kosten dat noem ik positief . en als die beweging dan ook nog eens een doeltreffende aanpak voorsteld die ONMIDDELIJK tot efficiëntie leid , dan noem ik dat positief . De vlaaming is een blinde mol die alles negatief noemt wat hij zelf niet overwogen heeft . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godwin op zijn Belgisch: als een forumdiscussie lang genoeg duurt, komt de N-VA ter sprake...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okeeeee, en dan nu de link naar "bezigheidstherapie"? Kunt u en passant (u ziet, ik ben niet vies van Frans) ook de percentages voor het Waalse en Brusselse gewest geven?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat is dat voor onzin? gaat Vlaanderen nu al de marxistische tour op? Bedrijven zijn van aandeelhouders. Uitvindingen zijn van patenthouders. Of gaan ze dat in 'sprookje Vlaanderen' allemaal stelen van de rechtmatige eigenaars? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw redenering is als volgt . T'zal mijnen tijd wel duren . Uzelf hebt vb een leeuk baantje aan de overheid , geen risico , niet in wind en regen , geen zware dingen te tillen , geen vuile handen , lekker veel voordelen ene een meer dan behoorlijk loon . BUB reageert daar op dat dat profitariaat wat te ver gaat omdat de kosten ondraaglijk worden . En U reageert . jamaar , in Walonië doens ze dat ook . Geen kat die in eigen boezem kijkt en beseft dat we een imense financiële put aan het graven zijn voor onze kinderen . Laat het nu duidelijk zijn , On enafhankelijk vlaanderen zal leiden tot . Nieuwe identiteitskaarten Nieuwe wetgeving Nieuwe rijbewijzen Nieuwe Nummerplaten voertuigen Nieuwe Borden in het wegverkeer. Nieuwe borden van gemeentelijk domeinen ( de firma Janssens zal lachen ) Nieuwe briefhoofding van alle documenten Nieuwe aaplakkingen in alle gemeente huizen Nieuwe herverdeling werkposten van ambtenaren Nieuwe overeenkomsten met internationame handel. Nieuwe overeenkomsten met Europa En zo kan je nog een paar honderd opnoemen . en dat zal allemaal niets kosten en het zal beter gaan ? Vlaanderen fait voor ze er aan begonnen zijn . Wie vlaanderen onafhankelijk wil , zadeld 6 miljoen mensen op met een schuldenberg die ze in 20 jaar niet te boven zal kunnen komen.. Een beetje goede raad . Voor je vlaanderen onafhankelijk wil maken , kijk vanavond even TV naar topstarter . als je nog niet weet hoe een zelfstandig bedrijfje te leiden met 2 man personeel moet je geen nieuw land willen opstarten . Ik denk dat het beter is dat er een beweging komt om de kosten eens te schrappen ipv den boel nog wat complexer te maken . Welkom B.U.B |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne mens zou voor minder voor wat meer beslissingsmacht opkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Degene in dit topic.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Parlementslid
|
![]() Oh jawel. Dat heb ik wel gezegd. Dat staat een paar pagina's terug te lezen in een heel korte post.
Citaat:
Uw vragen zijn veel te simplistisch en hebben niks met het onderwerp te maken. Zeer algemene "wie, wat, hoe, waarom?" vragen, zonder een verband te leggen met de effectieve discussie, zonder zelf een redevoering te geven bij uw vraag. U maakt niemand wijs dat het u effectief interesseert, als u niet eens verder geraakt dan dat. Ik heb alles reeds uit de doeken gedaan en alles is duidelijk. En u blijft maar vragen. Zie mijn vorig antwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Als de eigenaars van bedrijven en patenten Vlaams/Wallonisch zijn, dan is de transfer automatisch. Wat ze er daarna mee willen doen is natuurlijk hun zaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is kwaad omdat zijn Beneliga er maar niet komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb begrip voor je frustratie. Voor mij is moeten al lang dood. Ik vrees dat dit voor jou nog niet het geval is. Blijkbaar zijn er voor jou zaken die moeten zonder dat je het "wie, wat, hoe & waarom" van dat moeten kan duiden.
||
![]() |
![]() |