![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() meer exacte bronvermelding svp ?
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 6 maart 2013 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Next please... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben trouwens een lousy website. "A Global Threat Mitigation Firm" ![]() ![]() Gewoon "een" ... firma. Tamelijk bescheiden voor een echt bedrijf. Criminal Justice International Associates - http://www.cjiausa.org/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.bbc.co.uk/news/world-latin-america-21679053 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Ter informatie: je quote mij twee keer, maar mijn twee schrijfsels hebben niets met elkaar te maken.
Als ik schrijf "het heeft nog lang geduurd" verwijs ik op licht spottende manier naar de complottheorieën waarbij uiteraard de VS de schuld van alles is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 6 maart 2013 om 21:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God hebbe zijn ziel!
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Antoon, om in het kort op uw berichten te reageren: het is bewezen door allerlei rapporten, ook van onafhankelijke instanties zoals de wereldbank, dat de armoede serieus verminderd is in Venezuela. Chavez heeft ongrtwijfeld veel voor de armen gedaan, en dat brengt ons tot een tweede feitelijke vaststelling: hij werd telkens herkozen tijdens verkiezingen met een democratisch gehalte dat ook de VS of de oppositie niet in twijfel kon trekken.
Dat er andere problemen bleven voortduren zoals criminaliteit, en dat zaken niet altijd even efficiënt werden aangepakt, zijn andere vaststellingen die het plaatje wat minder rooskleurig doen ogen. Maar roddels zoals deze dat Chavez vele miljarden zou gestolen hebben kunnen niet bewezen worden, en je vindt ze enkel terug in rechtse propaganda-media zonder veel legitimiteit of objectiviteit. Deze hier gewoon als waarheid posten tast met andere woorden uw geloofwaardigheid serieus aan, en dat heeft niets met mij, zonbron, of anderen te zien. Het getuigt bovendien ook van slechte smaak de dag nadat Chavez zijn lange strijd tegen kanker verloor. Laatst gewijzigd door tomm : 6 maart 2013 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Aan allen, nuanceer aub het beeld dat de Main Stream Media van Chavez heeft gevormd. Hij, en bij uitbreiding gans Venezuela, leefde op de rand van oorlog met de VS, dat maakt van hem in die Main Stream Media onmiddellijk een hardleerse dictator. Geen aanbidding, maar ook geen berechtiging aub. Remember Ghaddafi in Lybië.
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier Venezolanen in mijn buurt. Ik zal het woord Chavez eens laten vallen. Naar eerdere ervaring zijn de geëxpatrieerden eerder tegen...Mensen zonder geld kunnen moeilijker weglopen...
|
![]() |
![]() |