Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Heb je tegen de muur moeten staan als kleine?
Ja, ik wel 24 85,71%
Nee, ik niet 4 14,29%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2013, 15:45   #81
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ik zie dat u het aan het 't eksplikeren bent, doch legt u mij eens uit hoe ik onderstaande moet verstaan. 't Eksplikeren hoeft niet, mocht u een plausibele uitleg hebben zou ik het wel appreciëren om die te mogen krijgen van u.
Ik zal een poging wagen :
"Tegen de muur" verwijst naar een straf die men als kind in de school kan oplopen, is dus vergoelijkend. Als een grote mens een straf oploopt, is die meestal wat zwaarder dan efkes tegen een muurtje te gaan staan.
"Verzuipen in de Stella" is een dysfemisme (wat een woord!), Txiki gebruikt een grovere uitdrukking met de bedoeling te shockeren. Bij u schijnt dat te lukken maar natuurlijk doet u ook maar alsof.
Het forum stelt smiley-tjes ter beschikking, als u die niet graag ziet, moet u bij de moderatoren reclameren
Oud 13 april 2013, 17:15   #82
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke kous is af, mijn waarde Txiki? Meent u nu werkelijk dat u onverholen doodsbedreigingen kan uiten en daarna fluitend afdruipen ? Probeert u maar eerst eens om uw these als zou ik onderstaande misbegrepen hebben redelijk en overtuigend te onderbouwen. U kan ook overwegen om u te verontschuldigen.
Sebiet gade gij in de stella zenne...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 17:20   #83
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

ik zie dat onze "gecertifieerde trol" ook dit topic naar de kloten aan het helpen is
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 17:21   #84
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
ik zie dat onze "gecertifieerde trol" ook dit topic naar de kloten aan het helpen is
Zet'em tegen de muur...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 17:52   #85
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Zet'em tegen de muur...
'k zou er geen muur aan verspillen, Stella daarentegen....
Oud 13 april 2013, 18:21   #86
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zal een poging wagen :
"Tegen de muur" verwijst naar een straf die men als kind in de school kan oplopen, is dus vergoelijkend. Als een grote mens een straf oploopt, is die meestal wat zwaarder dan efkes tegen een muurtje te gaan staan.
"Verzuipen in de Stella" is een dysfemisme (wat een woord!), Txiki gebruikt een grovere uitdrukking met de bedoeling te shockeren. Bij u schijnt dat te lukken maar natuurlijk doet u ook maar alsof.
Het forum stelt smiley-tjes ter beschikking, als u die niet graag ziet, moet u bij de moderatoren reclameren
Mijn waarde Marie, kijk wat uw poging tot het verlenen van een verklaring bij de uitdrukking "Verzuipen in Stella !" kan losweken.
Volgens u is dit een dysfemisme, wat staat voor een "grove uitdrukking met het doel te shockeren". Laat ik voor de leut van het argument, eens meegaan in uw redenering en u daarom de volgende vragen ter zelfreflexie voorleggen.
a) Wat is er grof aan "verzuipen in Stella" ?
b) Op welke wijze denkt Txiki te kunnen shockeren?

De uitleg dat dit shockerend is omdat AmBev paardepis brouwt, nemen u en ik vanzelfsprekend niet ernstig.

Laat ik aansluitend voor de leut ook eens grasduinen in wat mij nog rest aan taaltheorie. Amplificatie, daar zocht ik naar. Hetzelfde zeggen, maar dan ietske anders, met het doel de boodschap te versterken. Bijvoorbeeld : drie keer "voor de leut" in dezelfde post gebruiken, maar ook "tegen de muur zetten" laten volgen door "verzuipen in Stella" en afsluiten met een :evil smilely.

Wat denk je Marie, hoe baanvast is die verklaring van u? Hoezeer doe ik alsof? Zou het kunnen dat ook trollen, zelfs gecerticeerden, ergens de grens trekken ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:32.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2013, 18:23   #87
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn waarde Marie, kijk wat uw poging tot het verlenen van een verklaring bij de uitdrukking "Verzuipen in Stella !" kan losweken.
Volgens u is dit een dysfemisme, wat staat voor een "grove uitdrukking met het doel te shockeren". Laat ik voor de leut van het argument, eens meegaan in uw redenering en u daarom de volgende vragen ter zelfreflexie voorleggen.
a) Wat is er grof aan "verzuipen in Stella" ?
b) Op welke wijze denkt Txiki te kunnen shockeren?

Laat ik voor de leut eens grasduinen in wat mij nog rest aan taalkunde theorie. Amplificatie. Hetzelfde zeggen, maar dan anders, met het doel de boodschap te versterken. Bijvoorbeeld : drie keer "voor de leut" in dezelfde post gebruiken, maar ook "tegen de muur zetten" laten volgen door "verzuipen in Stella" en afsluiten met een :evil smilely.

Wat denk je Marie, hoe baanvast is die verklaring van u? Hoezeer doe ik alsof? Zou het kunnen dat ook trollen, zelfs gecerticeerden, ergens de grens trekken ?
http://www.youtube.com/watch?v=XlXg7CrrHfw
Oud 13 april 2013, 18:27   #88
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ochgotteke, heb ik u en de uwen zo ongemakkelijk gemaakt door uw neus te wrijven in de haatboodschappen die hier gepleegd worden, dat u zonder argumenten komt e vallen om mijn ongelijk aan te tonen? U mag draaien, keren, wringen en twisten wat u wilt. "Tegen de muur. Verzuipen in Stella" is aanzetten tot moord. Weerleg mij gerust.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:29.
Oud 13 april 2013, 18:28   #89
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
'k zou er geen muur aan verspillen, Stella daarentegen....
wmbw

Oud 13 april 2013, 18:29   #90
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Ochgotteke, heb ik u en de uwen zo ongemakkelijk gemaakt door uw neus te wrijven in de haatboodschappen die hier gepleegd worden ? U mag draaien, keren, wringen en twisten wat u wilt. "Tegen de muur. Verzuipen in Stella" is aanzetten tot moord. Weerleg mij gerust.
waarom zou ik moeite doen? Ge wilt toch niet overtuigd worden. Enkel razen en schuimbekken, daar zijt ge goed in.

Als ik mij goed herinner ging het origineel over de vraag of deleges nu stella of guinness dronken. Als gij daar al spel van maakt, dan zijt ge een serieus zielige mens zenne
Oud 13 april 2013, 18:31   #91
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
waarom zou ik moeite doen? Ge wilt toch niet overtuigd worden. Enkel razen en schuimbekken, daar zijt ge goed in.

Als ik mij goed herinner ging het origineel over de vraag of deleges nu stella of guinness dronken. Als gij daar al spel van maakt, dan zijt ge een serieus zielige mens zenne
Mijn waarde vrije vlaming, na het draaien en keren: het terugkrabbelen ('t was zo niet bedoeld). Laat ik u vooral niet stoppen nu.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:34.
Oud 13 april 2013, 18:33   #92
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn waarde vrije vlaming, na het draaien en keren: het terugkrabbelen. Laat ik u vooral niet stoppen nu.
terugkrabbelen? Nogal moeilijk gezien ik mij totaal niet gemoeid heb in de ganse situatie, niet?

QED
Oud 13 april 2013, 18:38   #93
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
terugkrabbelen? Nogal moeilijk gezien ik mij totaal niet gemoeid heb in de ganse situatie, niet?

QED
Nee-nee-neen mijn waarde vrije vlaming. Uw argumentatie (in een discussie waarin u beweert zich bovendien niet te moeien) is dat de olijke post "tegen de muur. verschuipen in Stella" onmogelijk misbegrepen worden doordat dit over de vraag gaat of vakbondsafgevaardigden Stella, dan wel Guiness verkiezen. U probeert te verklaren aan de hand wat vooraf ging. U krabbelt dus terug.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:41.
Oud 13 april 2013, 18:40   #94
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, nee, neen mijn waarde vrijde vlaming. Uw argumentatie (in een discussie waarin u zich niet te moeien) is dat olijke post "tegen de muur. verschuipen in Stella" onmogelijk misbegrepen worden doordat dit over de vraag gaat of vakbondsafgevaardigden Stella, dan wel Guiness verkiezen. U krabbelt terug.
amaai das straf: een eerste post rond het thema doen maar onmiddellijk al terugkrabbelen tov van eerder ingenomen standpunten. Te zot om los te lopen en van het strafste dat ik hier al heb mogen lezen. En dat is heel wat, wetende dat we hier een paar BUB'ers hebben rondtjoolen

U doet uw onderschrift alvast alle eer aan: u bent niet meer dan een ordinaire trol
Oud 13 april 2013, 18:44   #95
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
amaai das straf: een eerste post rond het thema doen maar onmiddellijk al terugkrabbelen tov van eerder ingenomen standpunten. Te zot om los te lopen en van het strafste dat ik hier al heb mogen lezen. En dat is heel wat, wetende dat we hier een paar BUB'ers hebben rondtjoolen

U doet uw onderschrift alvast alle eer aan: u bent niet meer dan een ordinaire trol
ach mijn waarde vrije vlaming, er is niets zo makkelijk als de argumenten van een ander afdoen als nonsensikaal gebral te wijten aan de sub-ordinaire status van die ander (dixit. nog erger dan een BUBber. Ik moet er een xanaxje van nemen). Goede poging, doch u zal toch wat redelijker argumentatie moeten aanslepen. Verzoop u onlangs nog iemand in Stella ? Zette u recentelijk nog iemand tegen de muur ? Naar men verhopen mag niet. Kan u aangeven waarom ik men dit verhopen mag ? Probeert u nog maar eens.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:47.
Oud 13 april 2013, 18:47   #96
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
ach mijn waarde vrije vlaming, er is niets zo makkelijk als de argumenten van een ander afdoen als nonsensikaal gebral te wijten aan de sub-ordinaire status van die ander (nog erger dan een BUBber). Goede poging, doch u zal toch wat redelijker argumentatie moeten aanslepen. Verzoop u onlangs nog iemand in Stella ? Zette u recentelijk nog iemand tegen de muur ? Naar men verhopen mag niet. Kan u aangeven waarom ik men dit verhopen mag ? Probeert u nog maar eens.
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

leuk dat je probeert uw onzekerheid weg te steken met hoogdravendheid. Alleen dan opletten op de taalfoutjes hé
Maar je kan natuurlijk weer uw post snel aanpassen, net zoals uw vorige post in dit topic
Oud 13 april 2013, 18:48   #97
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM

leuk dat je probeert uw onzekerheid weg te steken met hoogdravendheid. Alleen dan opletten op de taalfoutjes hé
Maar je kan natuurlijk weer uw post snel aanpassen, net zoals uw vorige post in dit topic
mijn waarde vrije vlaming. wat worden uw argumenten spitser en spitser: taalfoutjes passeren nu de revue. Hey ik beken, ik kan niet schrijven, noch typen. So what ? Maakt dat mijn gelijk minder. Probeer harder, vrije man, probeer nog maar eens.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:50.
Oud 13 april 2013, 18:50   #98
vrijevlaming
Banneling

Standaard

minder is nogal moeilijk hé
Oud 13 april 2013, 18:54   #99
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

minder is nogal moeilijk hé
mijn beste vrije vlaming, na de truuk met de BUBber, de taalfoutjes, nu de truuk met de anglofiele poezen. U bent allesbehalve vrij, u zit vernesteld in uw eigen strikken.
Vertel eens. Zette u onlangs nog een délégé tegen de muur ? Verzoop u er onlangs nog één in de Stella? Waarom vindt u die vraag zo onaangenaam om te beantwoorden? Dit zijn toch slechts dysfemismes.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:56.
Oud 13 april 2013, 18:56   #100
vrijevlaming
Banneling

Standaard

Citaat:
mijn beste vrije vlaming, na de truuk met de BUBber, de taalfoutjes, nu de truuk met de anglofiele poezen. U bent allesbehalve vrij, u zit vernesteld.
Vertel eens. Zette u onlangs nog een délégé tegen de muur ? Verzoop u er onlangs nog één in de Stella? Waarom vind u die vraag zo onaangenaam om te beantwoorden?

ik zit helemaal niet vast. Ik ben net bezig aan het doen wat jij meestal doet met andere mensen op dit forum: trollen tot ze er kwaad van worden. Te zien aan uw posts lijkt het me aardig te lukken.

u mad bro?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be