![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je tegen de muur moeten staan als kleine? | |||
Ja, ik wel |
![]() ![]() ![]() |
24 | 85,71% |
Nee, ik niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Tegen de muur" verwijst naar een straf die men als kind in de school kan oplopen, is dus vergoelijkend. Als een grote mens een straf oploopt, is die meestal wat zwaarder dan efkes tegen een muurtje te gaan staan. "Verzuipen in de Stella" is een dysfemisme (wat een woord!), Txiki gebruikt een grovere uitdrukking met de bedoeling te shockeren. Bij u schijnt dat te lukken ![]() Het forum stelt smiley-tjes ter beschikking, als u die niet graag ziet, moet u bij de moderatoren reclameren ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ik zie dat onze "gecertifieerde trol" ook dit topic naar de kloten aan het helpen is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k zou er geen muur aan verspillen, Stella daarentegen....
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Volgens u is dit een dysfemisme, wat staat voor een "grove uitdrukking met het doel te shockeren". Laat ik voor de leut van het argument, eens meegaan in uw redenering en u daarom de volgende vragen ter zelfreflexie voorleggen. a) Wat is er grof aan "verzuipen in Stella" ? b) Op welke wijze denkt Txiki te kunnen shockeren? De uitleg dat dit shockerend is omdat AmBev paardepis brouwt, nemen u en ik vanzelfsprekend niet ernstig. Laat ik aansluitend voor de leut ook eens grasduinen in wat mij nog rest aan taaltheorie. Amplificatie, daar zocht ik naar. Hetzelfde zeggen, maar dan ietske anders, met het doel de boodschap te versterken. Bijvoorbeeld : drie keer "voor de leut" in dezelfde post gebruiken, maar ook "tegen de muur zetten" laten volgen door "verzuipen in Stella" en afsluiten met een :evil smilely. Wat denk je Marie, hoe baanvast is die verklaring van u? Hoezeer doe ik alsof? Zou het kunnen dat ook trollen, zelfs gecerticeerden, ergens de grens trekken ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ik mij goed herinner ging het origineel over de vraag of deleges nu stella of guinness dronken. Als gij daar al spel van maakt, dan zijt ge een serieus zielige mens zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee-nee-neen mijn waarde vrije vlaming. Uw argumentatie (in een discussie waarin u beweert zich bovendien niet te moeien) is dat de olijke post "tegen de muur. verschuipen in Stella" onmogelijk misbegrepen worden doordat dit over de vraag gaat of vakbondsafgevaardigden Stella, dan wel Guiness verkiezen. U probeert te verklaren aan de hand wat vooraf ging. U krabbelt dus terug.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U doet uw onderschrift alvast alle eer aan: u bent niet meer dan een ordinaire trol ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
leuk dat je probeert uw onzekerheid weg te steken met hoogdravendheid. Alleen dan opletten op de taalfoutjes hé ![]() Maar je kan natuurlijk weer uw post snel aanpassen, net zoals uw vorige post in dit topic ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ![]() minder is nogal moeilijk hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mijn beste vrije vlaming, na de truuk met de BUBber, de taalfoutjes, nu de truuk met de anglofiele poezen. U bent allesbehalve vrij, u zit vernesteld in uw eigen strikken.
Vertel eens. Zette u onlangs nog een délégé tegen de muur ? Verzoop u er onlangs nog één in de Stella? Waarom vindt u die vraag zo onaangenaam om te beantwoorden? Dit zijn toch slechts dysfemismes.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 april 2013 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik zit helemaal niet vast. Ik ben net bezig aan het doen wat jij meestal doet met andere mensen op dit forum: trollen tot ze er kwaad van worden. Te zien aan uw posts lijkt het me aardig te lukken. ![]() u mad bro? |
|
![]() |
![]() |