![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Toch een klein vraagje. Je bent in het onderwijsdebat ontelbare keren tussengekomen. Werd jij misschien gedetacheerd naar het kabinet van P. Smet? Moet kunnen. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Europees Commissaris
|
Ik pas mij voortdurend aan. Wanneer veelschrijvers zoals jij de N-VA in het algemeen en BDW in het bijzonder bedenken met allerlei kwetsende bijnamen én regelrechte ongefundeerde verwensingen moet ik wel mijn taal een beetje aanpassen. Ik moet je nog meegeven dat je nog de ergste niet bent.
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat Groen nog maar wat hysterisch doen. Ik wil deze partij nooit meer in een regering, laat staan in stadsbesturen (genre Antwerpen & Gent).
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Gouverneur
|
Ik ben uiterst tevreden met dit akkoord, nu mag tobback zwijgen en huilen. Maar als ik eerlijk mag zijn moet ik de oppositie gelijk geven. BDW had gerust op dat debat vandaag aanwezig mogen zijn. Hij heeft de laatste dagen zijn mening duidelijk gemaakt in de media en had die vandaag gerust mogen komen verdedigen in het parlement.
Sorry Bart, dit had je toch moeten zien aankomen.
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De inhoudelijkheid van het debat in het Vlaams Parlement was weer op een historisch dieptepunt. Als de oppositie echt niets beters te doen heeft dan wat op Bart de Wever te kappen, kunnen ze die praatbarak al evengoed dichtdoen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kunnen we daar dan ook hysterisch over doen? Ok, ze zitten niet in het VL Parlement, maar... |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je vergeet de invloed van slechte docenten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Gouverneur
|
Inderdaad fonne, 100% gelijk, maar als partijvoorzitter had hij de andere kunnen laten zien hoe het wel moet, ik zie het meer als een verkeken kans om die schone meneertjes te kakken te zetten.
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik begin steeds meer te hopen dat er maar twee partijen nodig zullen zijn voor de volgende VL regering. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 5 juni 2013 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is zielig hoe Smet zit te draaikonten om zijn nederlaag als een overwinning voor te stellen. Het feit dat CD&V vooral inzit met het imago van Peeters maakt me misselijk: waar is de partij die ooit voor de "ziel van het kind" streed? Ik ga mij, in het belang van mijn kinderen, nog over mijn aversie voor de rechtse partijen moeten zetten en toch niet blanco stemmen volgend jaar.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 5 juni 2013 om 18:31. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Gouverneur
|
Smet, maandenlang geschreeuwd om zijn brede graad zonder schotten, nu gekraakt op enkele dagen, wat een overwinning.
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 5 juni 2013 om 18:32. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men zou hem zijn wedde van Vlaams parlementair moeten afpakken. Of hem hiermee moeten dreigen. Wedde dat hij er elke keer zou zijn? |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Heb je daar dikwijls last van ? dat je je gevoel voor tijd en ruimte kwijt bent ? Beperkt het zich hiertoe of zijn er nog vreemde dingen die je overkomen ? Je vergeet je medicatie toch niet te nemen ? Als je hulp nodig hebt, geef een seintje hee ! |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet flauw doen. Het was wel een cruciaal debat ! Nogmaals, De Wever is zelden aanwezig in het Vlaams parlement. Hij verdient zijn parlementaire wedde niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juni 2013 om 19:43. |
|
|
|
|