Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2013, 09:28   #81
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paultje Bekijk bericht
toch wel raar dat je het centrum voor gelijke kansen nu niet hoort
Ik vind van niet, het Centrum voor Gelijke Kansen heeft hier evenveel mee te maken als de Belgische dienst ter bevordering van de Zuivelprodukten.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 09:34   #82
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
De rijken zorgen voor de economie dus das wel ergens normaal da die mogen verzuipen. Da's hard ma das gewoon de realiteit en daarom vind ik die voorrangspasjes goed.
Kan je dat bewijzen?
Ik ken rijken die de economie net kapot maken.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 09:36   #83
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik krijg het op mijn heupen van al dat selectief gezever over hoe bedrijven al dan niet moeten zaken doen.

Stoort Inbev u?
Geen probleem, bestel iets anders!
Stoort Walibi u?
Geen probleem, blijf er weg!
Dat is net mijn punt.
Ik drink al jaren geen Jupiler meer
Ik blijf voortaan ook weg uit WALIBI
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 09:52   #84
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zowel hetero's als homo's hebben altijd al mogen trouwen onder dezelfde voorwaarden.
met de partner van hun (respectievelijke) keuze ??

Citaat:
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 09:53   #85
Clicquot
Lokaal Raadslid

Clicquot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Wat een gezever en gebleit weeral gisteren in de media en bij de politiek. Typisch gevoed door het eeuwige, gifgroene, afgunstige calimero-gedrag van de Belgjes. Er is niks verkeerd met die regeling van Walibi. Wil je betere/extra service, dan betaal je meer. Dat is zo bij concerten, dat is zo bij theater, dat is zo bij de voetbal, dat is zo op restaurant, dat is zo op reis... Mensen zijn niet gelijk, easy as that. Wil je dat systeem niet gebruiken, dan doe je dat niet en dat wacht je wat langer. Genoeg pretparken die dat systeem al langer gebruiken (ook Disneyworld biedt je systemen aan waarbij je voor een hogere vipprijs en permanente fastpas krijgt), zonder probleem.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower
Gisteren op de radio was er ne kerel met VIJF kids die vreesde dat zijn kudde ging gepasseerd worden door een gezin met twee kids. Nogal een chance dat die mijn antwoord niet kon horen, want dat ging een beetje zoals dit;

"f*** you godverdomme, ik heb geen kids en geld te over, en mocht ik een toffe dag willen beleven in een pretpark dan ga ik niet achter jouw duivelsgebroed staan als ik dat enigszins kan vermijden!"

A M E N !
Clicquot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 10:11   #86
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Trouwens, op de trein heb je toch ook eerste en tweede klasse. Als je niet extra betaalt in Walibi, moet je langer wachten. Als je niet extra betaalt op de trein tijdens een spitsuur, kan het zijn dat je helemaal niet kan zitten.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 10:21   #87
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Trouwens, op de trein heb je toch ook eerste en tweede klasse. Als je niet extra betaalt in Walibi, moet je langer wachten. Als je niet extra betaalt op de trein tijdens een spitsuur, kan het zijn dat je helemaal niet kan zitten.
maar je geraakt wel op hetzelfde moment op je bestemming.
Oud 11 juni 2013, 10:36   #88
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
In Walibi zult gij, arbeidersgezin, nog wat langer in de rij moeten staan voor je op een attractie kan.

De rijken mogen voor.

Paulus.
Simpel, boycotten die handel en naar plopsaland gaan. De vrije markt werkt als de consument slim is.

Laatst gewijzigd door Snerror : 11 juni 2013 om 10:37.
Snerror is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 10:38   #89
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Walibi zult gij, arbeidersgezin, nog wat langer in de rij moeten staan voor je op een attractie kan.

De rijken mogen voor.

Paulus.
Maar neen, het zijn de marginale gezinnen met schuldbemiddeling die gretig zullen ingaan op dit aanbod. De rijken huren gewoon het park af voor hun alleen.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 10:41   #90
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ik verwacht eerder dat vele zo'n voorsteekticket gaan kopen en dat de wachtrij daar even lang gaat worden.
Met de extra inkomsten kunnen ze dan ook wat meer security betalen, want je mag zeker zijn als de rij zonder voorsteekticket niet meer opschuift doordat de voorsteekrij te lang wordt, er vechtpartijen gaan uitbreken.

Warempel, de klassestrijd op Walibiniveau.
Oud 11 juni 2013, 10:44   #91
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Arme gezinnen gaan niet naar een pretpark, want die kunnen dat geld niet missen.
Jij moet dringend eens meer buiten komen. Er zijn veel gezinnen met schuldbemiddeling die hier een abonnement hebben op Plopsaland. Ah ja, een abonnement, want dat is goedkoper en met al onze miserie, mogen onze kinderen toch ook iets hebben?
Oud 11 juni 2013, 10:49   #92
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat de rijen langer worden voor de armen en hun ticket even duur blijft.

Ik dacht dat er in België een 'gelijke kansen'-beleid gevoerd werd?

Niet dus.

Paulus.
In België (lees: de overheid) wel maar in Walibi is het de € die meester is. Dus tenzij het een staatsbedrijf is doen ze niets 'verkeerd'.

Wat mij betreft doet Walibi maar, mij zien ze daar niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 10:50   #93
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Het zal niet lang meer duren voordat een of andere PS minister gaat voorstellen dat we allemaal mao-pakjes beginnen dragen. Het is tenslotte niet eerlijk om de kinderen van arme mensen de ogen uit te steken met dure merkkledij.
Iemand die dure merkkledij koopt omwille het merk is een dom kieken. Ik koop kledij omwille van hoe het eruit ziet & hoe comfortabel het is. De prijs is bijzaak en het merk is totaal irrelevant.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 11 juni 2013, 10:52   #94
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Er is niks verkeerd met die regeling van Walibi. Wil je betere/extra service, dan betaal je meer. Dat is zo bij concerten, dat is zo bij theater, dat is zo bij de voetbal, dat is zo op restaurant, dat is zo op reis... Mensen zijn niet gelijk, easy as that. Wil je dat systeem niet gebruiken, dan doe je dat niet en dat wacht je wat langer. Genoeg pretparken die dat systeem al langer gebruiken (ook Disneyworld biedt je systemen aan waarbij je voor een hogere vipprijs en permanente fastpas krijgt), zonder probleem.
²
Oud 11 juni 2013, 10:54   #95
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
zucht

het doet me een beetje denken aan de vuurstorm van verontwaardiging die door Vlaanderen raasde toen het parcours van de Ronde van Vlaanderen 500 meter verlegd werd
De Oudenberg in Geraardsbergen is een wielermonument. Tot ver buiten België waren wielerfans het er niet mee eens.
Oud 11 juni 2013, 10:56   #96
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik heb hier geen woorden voor.
Leg je kinderen maar eens uit dat iemand die, toevallig of niet, meer geld heeft, niet moet wachten en aanschuiven.
Kwa opvoeding van de rijkeluiskinderen kan dit tellen.
.
Ik zou de schuld niet in de schoenen van de rijkeluiskinderen steken maar wel op de directie van Walibi. Die zijn pas slecht opgevoed.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2013, 10:59   #97
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dat is net mijn punt.
Ik drink al jaren geen Jupiler meer
Ik blijf voortaan ook weg uit WALIBI
Ik ook. Laat Walibi maar doen, ik denk dat ze snel van gedacht zullen veranderen als er en klanten wegblijven en vechtpartijen uitbreken. Of als niemand die voorsteekpas wenst te kopen... Maar ik heb geen zin om er een te kopen en op mijn muil te krijgen noch om anderen te zien voorsteken.

De Efteling, dat is nog eens lang geleden, misschien dat dan maar?
Oud 11 juni 2013, 10:59   #98
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Trouwens, het kan ook goedkoper dan met voorsteektickets. Doe gewoon een rolstoel mee
Oud 11 juni 2013, 11:02   #99
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Jij vindt dat dooddoener, ik niet.
Als ik morgen mensen in mijn welnesszaak voor veel geld insmeer met ezelsmest, dan is dat zo.

Dat gemoei altijd.
²
Oud 11 juni 2013, 11:03   #100
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Ik krijg het op mijn heupen van al dat selectief gezever over hoe bedrijven al dan niet moeten zaken doen.

Stoort Inbev u?
Geen probleem, bestel iets anders!
Stoort Walibi u?
Geen probleem, blijf er weg!
100% akkoord
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be