Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2004, 14:26   #81
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian
Ik ken wel 1 "vereniging" die overmatig gebruikt maakt van deze middelen, en ik geloof dat ze de Voorpost heet.
na grondige inspectie ben ik tot het volgend besluit gekomen:

Deze decadente, Waals bier drinkende organisatie...

... met duidelijke banden naar gerenommeerde zelfhulpgroepen voor pyromanen...

... waar mannen lijken op de hulpmiddelen die ze aanwenden bij allerlei entartete spelen...

... en waar sommigen achter hun rug meeheulen met den vijand...

... en anderen dan weer eerbetoon geven aan hun aller broeder aap...

... bestaat uit volksverraders en verdient dan ook op een sloep gezet te worden richting Afrika !

Oud 12 augustus 2004, 16:01   #82
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Nestbevuiling = bevuiling van het eigen nest. Als een Vlaams Blokker iemand van Nestbevuiling beschuldigd doet hij hem/haar veel eer aan hij rekent de "nestbevuiler" eigenlijk bij het "eigen volk". In de logica
van het lange epistel aan het begin van deze draad ligt ook besloten dat er "echte" en "onechte" vlamingen zijn - de "echte" zijn de leden van het Vlaams Blok. Mensen - het Vlaams Blok en haar ideologie zijn echt niet moeilijk. Marokkaan, Sri-Lankees (op een fiets in Kortijk), Turk
of Corsikaan echte Vlamingen zijn ze allemaal als ze lid zijn van het Vlaams Blok & die mensen mogen ook gerust in een danstent een vredesfeest organizeren dan is nl niet aan de hand. Maar o wee als iemand anders dit doet samen met -niet vlamingen of niet echte vlamingen dan wordt de heilige grond ontwijdt.

Mijn mening is dat deze heilige grond gewijd zou moeten zijn aan vrede en verdraagzaamheid, maar dat die grond in het ook recente verleden reeds meermalen ontwijdt is door oorlogszuchtige en onverdraagzame kreten. Dat noemt men ook "het konfrontatiemodel".

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 12 augustus 2004 om 16:03.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 11:54   #83
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik vind de Chinese draak mooier dan de Vlaemsche. Veel sierlijker.
Doe Vlaanderen een plezier en ga in china wonen

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 12:31   #84
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

het vlaams blok probeert al jaren zich de vlaamse leeuw, ijzertoren en andere vlaamse symbolen toe te eigenen. deze manifestatie past niet in hun kraam, dus zijn het nestbevuilers.

news flash: deze symbolen zijn van alle vlamingen. dus ook degene die niet voor een onafhankelijk vlaanderen zijn, ook voor linkiewinkies en multiculaanhangers, ook voor homo's, ook voor druggebruikers,...

al wie enige trots en sympathie voor vlaanderen heeft mag deze symbolen gebruiken.

voila se

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 12:42   #85
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
het vlaams blok probeert al jaren zich de vlaamse leeuw, ijzertoren en andere vlaamse symbolen toe te eigenen. deze manifestatie past niet in hun kraam, dus zijn het nestbevuilers.

news flash: deze symbolen zijn van alle vlamingen. dus ook degene die niet voor een onafhankelijk vlaanderen zijn, ook voor linkiewinkies en multiculaanhangers, ook voor homo's, ook voor druggebruikers,...

al wie enige trots en sympathie voor vlaanderen heeft mag deze symbolen gebruiken.

voila se
Inderdaad. Soms zou je denken dat volgens hun rassentheorieën, nestbevuilers nog een groter kwaad vormen dan moslims afkomstig uit de Noord-afrikaanse gebieden.

Het wordt tijd dat ze hun slogans eens aanpassen naar wat ze werkelijk bedoelen: 'Eigen Volk Eerst' maar..... gelieve wel even eerst langs het partijsecretariaat langs te gaan en je een lidkaart van de partij aan te schaffen, een bewijs voor te leggen dat je op de laatste IJzerwake present was, en als het even kan een geboorteattest voorleggen dat bewijst dat er vier generaties lang geen vreemd bloed door je aders heeft gestroomd. Afrikaanse en aziatische typen onnodig zich aan te bieden.

Laatst gewijzigd door thePiano : 13 augustus 2004 om 12:44.
thePiano is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 12:56   #86
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Inderdaad. Soms zou je denken dat volgens hun rassentheorieën, nestbevuilers nog een groter kwaad vormen dan moslims afkomstig uit de Noord-afrikaanse gebieden.
Inderdaad, een nestbevuiler is een Vlaming die een groter kwaad is dan een Noord-Afrikaan.
Een Noord-Afrikaan kan heel goed aangepast gedrag vertonen waar de gemiddelde Vlaming zeker geen last van heeft.
Men heeft aangepaste, en criminele Afrikanen.
Met de aangepasten heeft men geen last. De criminele kan men terug sturen.
Een nestbevuiler is een Vlaming welke eigenschapen van collaboratie met criminelen vertoont om er zelf goed bij te varen.
Zoiets al The Piano, een man die alleen op de Vlaamse symbolen kan kappen, maar de Georgiesche mafiapraktijken gaat verheerlijken.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 13:18   #87
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Inderdaad, een nestbevuiler is een Vlaming die een groter kwaad is dan een Noord-Afrikaan.
Als een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok dit al bevestigt bewijst het dat ik 1) Gelijk heb en 2) Niet alles is terug te vinden in het partijprogramma.

Citaat:
Een nestbevuiler is een Vlaming welke eigenschapen van collaboratie met criminelen vertoont om er zelf goed bij te varen.
Zoiets al The Piano, een man die alleen op de Vlaamse symbolen kan kappen, maar de Georgiesche mafiapraktijken gaat verheerlijken.
Ik kap enkel op Vlaams Blok en andere (neo-)nazi symbolen maar die zijn voor jouw synoniem met Vlaamse. Niet mijn schuld.

Ps: Wat is dat nu met dat gezeik over ik en de Georgische maffia? Moet ik daar eens werk van gaan maken van die laster en zever of ga je 1) Eindelijk iets aanvoeren dat kan bewijzen wat je zegt of 2) Je stomme klep houden?
Oud 13 augustus 2004, 13:44   #88
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Vind ik ook. Ze kunnen daarom die Vlaamse nestbevuilers die ons landje verzeiken door te stemmen op een racistische partij, beter op een onbewoond eiland droppen.

Oud 13 augustus 2004, 14:59   #89
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het maar dwaas om trots te zijn op zoiets onnozels als Vlaanderen.
Ja ok, we hebben het hier goed, maar Vlaanderen met zijn vergane eigenheid op zich moet doodsaai zijn.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 16:48   #90
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
vraag hem dan eens een lijstje met wat hij daar gedraaid heeft? Misschien zal dat iemand die er zelf nooit naartoe geweest is overtuigen dat dit niks te maken had met vrede!
hij werkte voor Jean Bosco safari en jo lemaire of zoiets
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 17:14   #91
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
Hallo, planeet Aarde aan "ingenious"?!

Waar haal jij het in's hemelsnaam vandaan om dergelijke onzin te beweren? Ik heb het al meegemaakt dat jeugdige linksen die naar het concert Ten Vrede gaan, de Vlaamse Leeuw als een Vlaams Blok-vlag bestempelen, en deze DOMHEID vanwege linksen is volgens jouw dus de schuld van het Vlaams Blok die zou proberen de Vlaamse Leeuw te recupereren?

Wat is het volgende, de ramp van Gellingen is veroorzaakt door Karel Dillen zeker?
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 17:17   #92
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het maar dwaas om trots te zijn op zoiets onnozels als Vlaanderen.
Ja ok, we hebben het hier goed, maar Vlaanderen met zijn vergane eigenheid op zich moet doodsaai zijn.
Buiten het feit dat je zelf ook geen klop doet of gedaan hebt om die rijkdom aan eigenheid mee te helpen beschermen, kan misschien rekening gehouden worden met uw mening bij de volgende keer dat je nog subsidies, een uitkering,... nodig hebt van de Vlaamse overheid.
Oud 13 augustus 2004, 17:21   #93
Bhairav

Standaard

Inderdaad, ik schaam mij er niet voor dat ik op kosten leef van een bende onwetende sukkels. Ze mogen dan wel voor deze welvaart gewerkt hebben, maar heb ik daar ooit achter gevraagd?
Mij moeten ze geen rechten gaaan geven om daarna plichten te kunnen afdwingen. dat pakt echt niet bij mij.
Oud 13 augustus 2004, 17:31   #94
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, ik schaam mij er niet voor dat ik op kosten leef van een bende onwetende sukkels. Ze mogen dan wel voor deze welvaart gewerkt hebben, maar heb ik daar ooit achter gevraagd?
Mij moeten ze geen rechten gaaan geven om daarna plichten te kunnen afdwingen. dat pakt echt niet bij mij.
Kijk eens aan, weer een linkse die neerkijkt op de gewone man.
Welja, wie houdt jou tegen jouw bezittingen weg te schenken en voortaan te leven als een zeloot? 8)
Overigens vloeien rechten in een gezonde maatschappij voort uit plichten, en niet omgekeerd!

Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 13 augustus 2004 om 17:32.
Oud 13 augustus 2004, 17:39   #95
Bhairav

Standaard

In een gezonde maatschappij misschien.... maar ja...
Ik ben niet "links" of "recht"s. Ik ben iemand die heel goed voor zichzelf weet te denken.
U bent zo iemand die meningen van anderen overneemt waar gij u het best bij voelt, zoals velen hier. En gij zijt iemand die alles in vakjes moet indelen, als houvast, ocharmekes toch...
Ik kijk neer op mensen die geen eigen mening hebben en maar met den hoop meedoen omdat ze niet beter weten.
Oud 13 augustus 2004, 17:48   #96
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
In een gezonde maatschappij misschien.... maar ja...
Ik ben niet "links" of "recht"s. Ik ben iemand die heel goed voor zichzelf weet te denken.
U bent zo iemand die meningen van anderen overneemt waar gij u het best bij voelt, zoals velen hier. En gij zijt iemand die alles in vakjes moet indelen, als houvast, ocharmekes toch...
Ik kijk neer op mensen die geen eigen mening hebben en maar met den hoop meedoen omdat ze niet beter weten.
Is't waar? Allé gij!
Sinds wanneer kan een progressieveling met nihillistische oprispingen zoals jij "nadenken", of denk je enkel voor jezelf als je er persoonlijk voordeel kan uithalen?
Oud 13 augustus 2004, 17:51   #97
Bhairav

Standaard

Meneer de burgertrut kan het maaar niet vatten...
Oud 13 augustus 2004, 17:57   #98
thePiano

Standaard

*Knip*

Persoonlijke aanval.

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 13 augustus 2004 om 18:49.
thePiano is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2004, 18:26   #99
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

*Knip*

Jan V.

Laatst gewijzigd door Jan V. : 13 augustus 2004 om 18:49.
Oud 13 augustus 2004, 18:28   #100
Bhairav

Standaard

Waarom moet ik daarvoor gewerkt hebben? Waar is die logica? Verras mij eens.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be