![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Magnificat , dieren pesten en er op kicken is heel normaal , of niet ??
Misschien moeten ze eens een olifant op de rug van dat mens zetten !! Ah , ik begrijp u volkomen !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#83 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik vermoed dat U veel entertainment haalt uit uw internetverbinding en een rol keukenpapier. Citaat:
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
keukenpapier = nee, niet echt. Alleen gebruik jij katten als usb stick ofzo? Want ik zie de link (hehe) niet echt. 2: Oke... |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.nu.nl/wetenschap/2471328/...schade---.html
Dit gaat dus over langdurig tot regelmatig pesten, dan kan er schade geconstateerd worden. Dit is niet van toepassing als je iemand een dagje wat pest. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om het kort te houden: Wij mensen zijn kudde/sociale dieren. En het nadeel aan sociale dieren is dat er altijd wel een dier het pispaaltje is. Dat zie je ook heel erg goed bij wolven. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De "pester" bepaalt niet wat pesten is dat doet het slachtoffer. |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In het "algemeen" is dit vrijwel niet te beantwoorden. De ene pester gaat door tot het slachtoffer zelfmoord heeft gepleegd en de ander stopt wanneer het slachtoffer een traantje heeft gelaten. En de ander stopt nog eerder. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
Kan die Carlo geen andere hobby zoeken?
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 juli 2013 om 00:46. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bedoelt dat je ouders een hond hebben en dat het dier het dankzij hen goed heeft... Jij bent zelf allerminst een dierenvriend, blijkt uit je berichten in dit topic, òf je bent weer een beetje aan het trollen, zoals gewoonlijk. Het zal wel weer het tweede zijn zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nee, het is wel degelijk het eerste. Ik ben niet echt een dierenvriend. Maar toch houd ik wel van mijn/onze hond. Dat is niet omdat het een hond is, maar omdat je op een begeven moment toch een band opbouwt met zo,n beest. Maar dat is eigenlijk hetzelfde met mensen. Ik houd van mijn familieleden + goede vrienden. Maar iemand die ik niet ken boeit mij geen reet. |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Mongolen hebben zich een wereldrijk veroverd vanop de rug van pony's....
beesten waren het zeg ik U,beesten! (tiens,hoe zou die spammachine,die regelmatig ons forum doorploegt eigenlijk werken?) Laatst gewijzigd door kelt : 4 oktober 2013 om 05:38. |
|
|
|