![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Poll: wie moet eedaflegging Filip verstoren? | |||
| Een moedige anarchist zoals vorige keer Van Rossem |
|
14 | 35,90% |
| De Vlaamsnationale verkozenen van het VB |
|
6 | 15,38% |
| De Vlaamsnationale verkozenen van N-VA |
|
3 | 7,69% |
| Niemand |
|
16 | 41,03% |
| Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Eenieder kan een roepnaam, een alias, een pseudoniem of een artiestennaam hebben waarbij niet enkel de voornaam maar zelfs de familienaam afwijkt van de officiële naam (zo is bijvoorbeeld Johnny Hallyday de artiestennaam van de persoon wiens officiële naam Jean-Philippe Smet is), maar de officiële naam en voornaam of voornamen zijn nu eenmaal onveranderlijk wat ze zijn (behoudens wettige naamsverandendering conform voor wat België betreft de wet van 15 mei 1987 : http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...table_name=wet ). Kortom : de eerste officiële voornaam van uw toekomstig onverkozen staatshoofd is Philippe en niet Filip of Philip of Filips of wat dan ook. Let wel, van mij mag men hem bij roepnaam gerust anders noemen, maar mijn vraag in post 26 en volgende ging overduidelijk om de officiële voornaam. U zult mij allen moeten vergeven dat ik het zowat de belgenmop van de eeuw vind dat uw staatsregime – uw huidig staatshoofd incluis – de bedoelde officiële voornaam kennelijk in een waas van geheimzinnigheid hult, alsof het een staatsgevaarlijk geheim is, in die mate dat de Belgen zelfs niet blijken te weten welke de officiële voornaam van hun toekomstig staatshoofd is en/of er zich in ieder geval niet durven over uitspreken. Voor wat dit forum betreft reageren behoudens uzelf (waarvoor mijn dank en waardering) enkel een paar andere mensen met voldoende persoonlijkheid en verstand op nuttige en oprechte wijze : zij geven grif toe dat er verwarring heerst, en dat zij niet precies weten welke de officiële voornaam van hun toekomstig staatshoofd is. Dat is in schril contrast met het uiterst doorzichtig tactisch stilzwijgen en/of de totaal niets ter zake doende reactie’s van de koningsgezinden en/of minstens de lichtgelovige navolgers van het Belgisch staatsregime. Zij die er anders om hun eigen frustraties te lenigen en bij volkomen gebrek aan argumenten een gewoonte van maken om een grote bek op te zetten, hebben zich nu in onzekerheid vermeend heldhaftig in het struikgewas van dit forum verborgen. Van de jongen die er een levensdoel van maakt om zich te vereenzelvigen met Fabiola de Mora y Aragón kan ik dat nog aanvaarden : heeft hij hier reeds bewezen dat hij per uitzondering sereen en zelfs eerlijk uit de hoek kan komen, en vermits het voor hem ongetwijfeld ondraaglijk is om openlijk te bekennen dat hij iets omtrent uw koningshuis niet weet, begrijpt mijn moederhart dat hij deze kelk aan zich voorbij laat gaan. Voor de anderen, zegge de zelfverklaard hoogopgeleide ploucs zoals bijvoorbeeld • de xenofobe gepensioneerde raconteur uit het oosten met voorgehouden buitenverblijf nabij Conségudes, die beweert onder andere rechten te hebben gestudeerd, maar die nooit een nuttig juridisch argument heeft kunnen voorbrengen, • de boertige met andermans zitvlakken pronkende gemeentebediende, die hier ooit openlijk meende te moeten verklaren dat hij niet neutraal is in de uitvoering van zijn job, • het voorgehouden tandheelkundig soldaatje dat anderen graag een gebrek aan diploma’s aanwrijft, maar constant bewijst zelf over onvoldoende verstand, inzicht en taalvaardigheid te beschikken om er ooit zelfs maar ééntje te halen, • de hier onder veel verschillende forumnamen actieve Belgische mini-strijder van Libanese afkomst die zichzelf de hoeder van een niet bestaande Belgische cultuur waant, al was het maar omdat hij van het staatsregime de toelating kreeg om zich doctor te noemen zolang hij de door datzelfde staatsregime gebrouwen verhaaltjes als waarheid wil verkondigen… is het een afgang van jewelste ! Laatst gewijzigd door Gwylan : 5 juli 2013 om 13:04. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#83 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jongens toch, wat een lafaarden zitten er hier op dit forum.
Hier een reactie van Rob Verreycken: Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
"I" wordt pas gebruikt zo er anderen nadien die naam dragen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hopelijk wordt deze eedaflegging verstoord, want dat is geen garantie.
Laatst gewijzigd door Weyland : 5 juli 2013 om 23:32. |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Van die boer, geen eieren. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"roi Filips den eerste en tegelijk de laatste" .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#91 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar hij heeft al laten weten dat hij de wetten enkel in de franse versie zal ondertekenen. Met Philippe dus. Et pour les flamands la même chose.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Minister
|
Citaat:
Als jij je druk gaat maken met welke voornaam hij gaat ondertekenen, doe maar. Ik maak me liever druk om wat hij gaat tekenen. Boudewijn had in zijn tijd er een mooie oplossing voor: enkel de B was leesbaar ... |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
werd Muyters ook als Filips in de geboorteakte ingeschreven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#96 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit is weer een typisch schrijnend Belgisch voorbeeld:
wiki in het Nederlans: Citaat:
Citaat:
||
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn voorstel is dat hij in pare jaren in één taal zou tekenen, en de onpare jaren in de andere taal.
Dat hij te dom was om zoiets uit te vinden, stemt me goedgezind. Rustig wachten op zijn eerste flater. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hoeveel flaters heb je BDW en zijn bende al vergeven sedert 2010?
|
|
|
|