![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik durf stellen dat we het hier dan toch wel beter doen. En als je dan kijkt naar de standpunten (en gedragingen) van grote groepen amerikaanse inboorlingen betreffende ethische / religieuze kwesties, dan kan ik enkel vaststellen dat ze daar toch echt wel vele, vele, decennia achterop lopen met de moderne west-europese opvattingen over die zaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het gebruik & de verspreiding van vuurwapens in de VS is uniek in de wereld...tenzij je ex-oorlogsgebieden zoals afghanistan en Irak meeteld.. Op dat vlak zijn ze ver van gecivilizeerd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat ze daar een rassenkwestie van maken vertelt meer over hen dan over wat er gebeurde Laatst gewijzigd door plakker : 15 juli 2013 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk niet dat dat soort truukjes nog gaat lukken, de lijkschouwing laat je zo door de mand vallen.
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gezien de misdaadstatistieken in de USA zou ik net het omgekeerde logisch vinden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk, althans wat de criminelen betreft, die zitten in België in een paradijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Uit de Florida Statutes: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 15 juli 2013 om 19:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veelzeggend... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Raf, je hebt je toch gemeld als getuige in Florida? Want je was duidelijk op de plek aanwezig toen dit incident plaatsvond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 15 juli 2013 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dubbele standaard van smoelboek.
![]() According to Facebook, the ‘Kill Zimmerman’ page “doesn’t violate our community standard on credible threat of violence.” After media attention, Facebook appeared to remove the page but an identical clone popped up soon after and is still online. Earlier this month, Facebook also refused to remove a Facebook page entitled “Riot For Trayvon” for the same reasons before being forced to do so after the story went viral. Meanwhile, innumerable tweets from people threatening to kill George Zimmerman as well as others that advocate his murder continue to flood Twitter in unprecedented numbers. The irony of threatening to carry out murder as a protest against the fact that someone was not convicted of murder was obviously not a factor when these threats were made. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Mag ik daaruit opmaken dat jij in zowel Europese als Amerikaanse gevangenissen " gezeten " hebt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Mag ik daaruit opmaken dat jij in zowel Europese als Amerikaanse gevangenissen " gezeten " hebt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() ja zo gaat dat in Amerika ,in andere landen mag je dan weer staven door mensen hun hoofd gooien ,mensen dood stampen op de bus ,allemaal ongestraft ,buiten het vermanend vingertje van de rechter ,en de wijze les van= nooit meer doen ,keer eerst eens voor eigen deur waarde linkse landgenoten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ja, en ze zijn in hun bestaan nog nooit bezet geweest door een fascistische of communistische dictatuur.