![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zijn kleinzoon lijkt me
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar kleinzoon.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je geen zorgen. Hij amuseert zich daar ondanks alles beter dan menige Belg.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan toch uit de wikipedia citeert, Vergeet dan ook het belangrijkste niet. bij. Het kastensysteem in Bali wijkt in grote mate af van dat in India. Het is niet meer de kaste die het beroep bepaalt. De uitzondering hierop is Brahmana. De hogepriester kan alleen uit deze kaste afkomstig zijn. Zoiets als de belgische koning dus.
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(De grootste kosten: fl. 800 voor het vervaardigen en fl. 70 voor een houten kistje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Fief le rwa, zei Franskiljon Franswa. Of met andere woorden: een belangeloos spektakel om een belangloze kwast, waarvoor elke centiem belastinggeld teveel is.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Zij denken altijd zo, het weer heeft daar geen vat op. In Brussel in een aantal straten was het feest, in de rest van het land was het gewoon een warme zomerse zondag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Zijn Nederlands is inderdaad zeer behoorlijk, daar kan onze premier nog iets van leren. Als het goed is mag het ook gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft de monarch Napoleon met de Belgische monarchie en de jaren dertig te maken? Ook het al dan niet aanwezig zijn van een fysieke kroon is irrelevant.
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch vraag ik me af hoe het komt dat iemand die al die jaren getraind werd, voorbereid werd, bijgespijkerd werd... er niet in slaagt accentloos Nederlands te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft van de Vlamingen moet nb ondertiteld worden op de eigen tv. Philippe zou daar zeker niet bij zitten. In Vlaanderen is dit bovengemiddeld Nederlands. Zoals zoveel Franstalige Brusselaars, die in het NL school hebben gelopen, beter NL spreken dan veel Vlamingen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 juli 2013 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, er bestaan burgers die heel goed de twee talen beheersen. In de politieke wereld denk ik bijvoorbeeld aan de Donnéa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was inderdaad een echte Belg voor nodig...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Wat mij vandaag is opgevallen
-Koning Filip I kent zijn Nederlands zeer goed, dat had ik niet van hem verwacht. Ik wist dat hij al lange tijd les kreeg maar bij intervieuws kwam dat er nooit niet goed uit. In ieder geval chapeau sire, onderhoud dat goed. -Veel volk was er niet op de been behalve voor het defilé, daar komt altijd wat meer volk op af maar dat is meer voor de parade als voor het koningshuis. Men is dus ferm afgegaan op dat vlak vandaag (pfffff 400 000 man verwacht, ik lach me ziek) -Beetje terleurgesteld dat niemand "Vive la republique" geroepen heeft tijdens de eedaflegging gezien de recentelijke politieke veranderingen. -Misnoegd dat het voorgenoemde wel gebeurde maar dan aan graf van de onbekende soldaat, compleet verkeerd moment als het mij vraagt. Moest ik daar geweest zijn ik had die mens (zelfs al republikein zijnde) serieus terechtgewezen. Ik denk dat velen hier mij daarin zullen volgen. -Boos dat men de man aan het parlement met zijn Vlaamse leeuw bijna had tussengepakt. Vanaf het moment dat de groep mensen (please dat was geen menigte VTM) door had dat die man daar stond wilden ze hem met geweld verwijderen. Gellukig heeft een agent hen aangemaand die mens met rust te laten! Albert II zei zelf dat de opositie een belangrijk onderdeel was van de democratie, awel dat de royalisten dat dan ook eens tonen!
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 21 juli 2013 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn Nederlands is alleszins beter dan dat van De Wever.
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Die clowns in hun operettekostuum zoals een Afrikaanse dictator maken heel de bevolking belachelijk.
|
![]() |
![]() |