![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BDW ligt goed bij de bevolking dus waarom hebben ze hem dan laten vallen als een steen? Mijn idee is dat je inderdaad gelijk hebt waarom ze hem opvoerden maar nadien pas gezien hebben wat ze veroorzaakt hebben, in een soort van mea-culpa proberen ze dat nu weer weg te werken maar dat lukt natuurlijk niet. Ze zijn voorzichtiger geworden en pro regime, shit interviews met sporters en zangers maar daarmee verlies je een gedeelte van je publiek. Humo zal kapot gaan denk ik, ze hebben geen ziel meer en durven niets meer. Ik moet maar naar de covers kijken en ik heb al genoeg, enkel nog sex en bekende koppen. Hebben ze eigenlijk al de Blokkendoos besproken in het blad? http://www.humo.be/humo-archief |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En er is minder duiding; de lezer kan dus zijn eigen mening vormen zonder een voorgekauwde mening in de strot geramd te krijgen...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 1 augustus 2013 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Inderdaad, een interessante samenhang.... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 1 augustus 2013 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar nog meer naar kwantiteit.....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben gestopt met DS-internet dagelijks te bekijken juist omdat er daar op een bepaald moment artikels verschenen waaronder de journalist zeer duidelijk nog eens apart die 'eigen mening' gaf.....en het was geen 'opiniestuk'... Is dat nu al gedaan ?
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, daarom ook mijn vraag.
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20130802_00679014
De Standaard blijft groeien. Vermoedelijk pikt ze de lezers van Het Laatste Nieuws (alen met 0,40%) in. Die lezers zullen waarschijnlijk vinden dat de laatste tijd in DS veel meer te lezen staat over onze monarchie en andere sprookjesverhalen. ![]() |
![]() |
![]() |