Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2013, 20:20   #81
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Zou hij een date gehad hebben met Demper?

Demper is nog veel te druk bezig met al die homo's die hem aanraken en tegen hem aanschuren van zich af te slaan.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 20:26   #82
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat is het probleem met homofielen he. Uitdagen. Provoceren. Mensen lastigvallen met nichterig gedrag.

Het is mij al meermaals overkomen in het uitgaansleven dat een homo met mij komt flirten. Mij aanraken, tegen mij aanschuren. En dan verschieten ze dat ze bonken op hun bakkes krijgen.
je zou er beter van profiteren, nu ze je nog aantrekkelijk vinden!
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 20:26   #83
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het interesseert me geen reet wat hun etnische, culturele, religieuze, familiale, of om het even welke andere achtergrond is. Homofoob geweld hoort van geen enkele flik getolereerd te worden.
Je moet nog altijd hard maken dat het om homofoob geweld ging.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 20:27   #84
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

"hard maken", hu hu
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2013, 20:33   #85
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Demper is nog veel te druk bezig met al die homo's die hem aanraken en tegen hem aanschuren van zich af te slaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 01:09   #86
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee Bekijk bericht
Dag slimmerd,
weet je niet wat ik bedoel? Het artikel moest een negatieve uitspraak over �*lle moslims ondersteunen. Dat heb ik weerlegd.
U zou natuurlijk nooit de stereotiepe moslima uithangen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laynee Bekijk bericht
Homo's hangen ook altijd het slachtoffer uit bij disputen, alsof het hen van kindsaf is aangeleerd. Zij hebben nooit enige schuld aan iets.
Hoe komen ze daarbij?
Het wordt inderdaad tijd dat men stopt met hen dood te knuffelen en alles wat ze uitspoken met de mantel der liefde te bedekken. Dat zijn ook maar mensen als ons en maken ook fouten. Minderheid of niet, elk mens is zelf verantwoordelijk voor diens gedrag of daden.
Extreem rechts en doorsnee moslims, ik begin steeds minder verschil te zien.

Bah, bah, bah!!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 13 augustus 2013 om 01:10.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 01:16   #87
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Oh! Fijn. Homo's mogen op een haar na doodgeslagen worden, zo lang je ze maar niet vermoordt...

Welnee Raf.
Ze mogen natuurlijk doodgeslagen worden.
Ze zouden het gegarandeerd ook zelf uitgelokt hebben.
Het zijn homo's hé.

Probeer je eens in te leven in de angsten van de Dempers van deze wereld.
Tien procent van de bevolking schijnt homo te zijn.
Loop met dat in je achterhoofd eens op een warme zomeravond rond op de drukke Gentse Feesten.
Minstens enkele honderden mensen wrijven langs je heen, waaronder minstens enkele tientallen homo's.
Je zou voor minder niet meer durven buiten komen.

Als ik Dempers ervaringen lees, stel ik me toch wel wat vragen.
Ik ben in mijn 37 jaar nog nooit benaderd geweest door iemand van hetzelfde geslacht die avances wou maken.
Ofwel ben ik heel erg hetero van uitzicht, ofwel is Demper heel erg...

Nou ja, je snapt me wel...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 13 augustus 2013, 01:21   #88
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Dit is niet de eerste keer dat er berichten opduiken rond Brusselse rambo-flikken.
Waar jij mee afkomt.
Die mannen hebben dat uitgelokt.
Die doen niks anders.
Vallen ze Demper niet lastig, vallen ze wel ergens een leger flikken lastig.
Tegenwoordig zie je ze al hand in hand in straat lopen.
Je zou voor minder je kalmte verliezen.

Oud 13 augustus 2013, 01:23   #89
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Nu zijn eigen soort echter ook geviseerd wordt....

Knuppel toch.

Oud 13 augustus 2013, 01:52   #90
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Welnee Raf.
Ze mogen natuurlijk doodgeslagen worden.
Ze zouden het gegarandeerd ook zelf uitgelokt hebben.
Het zijn homo's hé.

Probeer je eens in te leven in de angsten van de Dempers van deze wereld.
Tien procent van de bevolking schijnt homo te zijn.
Loop met dat in je achterhoofd eens op een warme zomeravond rond op de drukke Gentse Feesten.
Minstens enkele honderden mensen wrijven langs je heen, waaronder minstens enkele tientallen homo's.
Je zou voor minder niet meer durven buiten komen.

Ik ben in mijn 37 jaar nog nooit benaderd geweest door iemand van hetzelfde geslacht die avances wou maken.

Nou ja, je snapt me wel...
3de mogelijkheid ,de meest waarschijnlijke =je bent knoerlelijk,4de je hebt een lijfgeur ,5de je hebt zulke zweetpoten
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 01:55   #91
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarom schreef je dit dan?
Toch om te minimaliseren?
jaak voelt zich ook aangesproken ,ah ja naar t schijnt ligt het aantal jeannetten bij het leger op 95 procent
Oud 13 augustus 2013, 02:00   #92
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coldwave Bekijk bericht
Welnee, het zullen en moeten 'moslims' zijn geweest!
er zijn een paar jeanetten afgerost ,wat vreselijk ,zouden we amnesty international er ni bij halen ,ER WORDEN ALLE DAGEN MENSEN AFGEROST WAAR GEEN HAAN OVER KRAAIT,oja ik vergeet het ni belgie het enige land ter wereld waar jeanetten afrossen zwaarder word bestraft dan hetero s ,zouden ze meer pijn hebben dan een heteros?
Oud 13 augustus 2013, 02:02   #93
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Denkt ge nu echt dat een homo's met ventjes gelijk gij gaan flirten?

Jij hebt vooral veel en zeer veel fantasie!
hoe weet jij dat ,uit ervaring?
Oud 13 augustus 2013, 02:05   #94
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
3de mogelijkheid ,de meest waarschijnlijke =je bent knoerlelijk,4de je hebt een lijfgeur ,5de je hebt zulke zweetpoten
Dat weet jij natuurlijk allemaal niet.
Maar wat ik wel weet, beste ouwe knar, is dat iemand die zo'n quotes schrijft als reactie op een bericht dat niet eens aan hem geadresseerd was, simpelweg omdat hij schuimbekt bij het lezen van het woord homo, bij een verstandig mens als niet meer of minder dan een hersenloze, achterlijke sukkel overkomt.

Dat, beste ouwe knar, is voor jouw zielig excuus van een leventje veel en veel onoverkomelijker dan zweetpoten, een lijfgeur of een knoerlelijk uiterlijk.

En met een beetje geluk ben je overigens inderdaad al erg oud, zodat je achterlijk gedachtegoed de serieuze mensen maar een miniscuul tijdsbestek meer blijft vervelen.

Oud 13 augustus 2013, 02:17   #95
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
er zijn een paar jeannetten afgerost ,_wat vreselijk ,_zouden we amnesty international er niet bij halen ,_ER WORDEN ALLE DAGEN MENSEN AFGEROST WAAR GEEN HAAN OVERNAAR KRAAIT,_oja ik vergeet het niet belgie het enige land ter wereld waar jeannetten afrossen zwaarder wordt bestraft dan hetero's ,_zouden ze meer pijn hebben dan een heteros?
Een heteros, wat is dat overigens?

Een ouwe knar zou geen woorden in de mond mogen nemen die zijn miniscule verstand te boven gaan.

Blijf het houden bij jeannetten, die vuilbekkende stijl staat een achterlijke barbaar beter.

Oud 13 augustus 2013, 02:21   #96
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
jaak voelt zich ook aangesproken ,ah ja naar t schijnt ligt het aantal jeannetten bij het leger op 95 procent
Duidelijk een accuut geval van door inteelt veroorzaakte psychoses.

Oud 13 augustus 2013, 02:25   #97
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
hoe weet jij dat ,uit ervaring?
Vermoedelijk veel ervaring met zeveraars die stoer praten over belevenissen die ze nooit hebben meegemaakt, zoiets als een chronisch geïntoxiceerde ouwe knar die dronkemanspraat komt verkondigen op forums die daar eigenlijk niet toe dienen.

Oud 13 augustus 2013, 02:32   #98
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Het zou me niet verwonderen moest één van die mannen een zatte ouwe knar zijn geweest die in een bruine kroeg met Demper een boompje wou opzetten over vuile nichten, maar in zijn verzopen toestand tegen hem aanstruikelde, waarna Demper hem een boenk op zijn bakkes gaf omdat ie dacht met een ouwe homo te maken te hebben.
Waarop ouwe knar dacht dat Demper hem een boenk op zijn bakkes verkocht omdat ie homo's beledigde.
Waarna de erwt in zijn kop hem nog homofober maakte dan ie al was.
En zo is er voor alles een oorzaak.

Laatst gewijzigd door Nierika : 13 augustus 2013 om 02:33.
Oud 13 augustus 2013, 03:46   #99
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Dat is mij toch al minstens 4 keer overkomen. Denkt ge nu werkelijk dat ik dat zit te verzinnen? Denk je dat het toeval is dat mensen kritisch staan tegenover homofilie? Kijk naar de anale fixatie van sommige homofielen, met hun schermafbeelding. Extreem losbandig en nichterig gedrag in het uitgaansleven. Die mannen kicken erop dat ze iemand "zouden bekeren". De ergste keer was op een fuif in Gent. We zaten ons met 3 goed te amuseren. Komt daar opeens een of andere gek op mij af. Hij zei dat ik mooi kan zingen, gooit zijn arm rond mij en doet avances die ik hier niet ga herhalen. Ik hou mij natuurlijk kalm want ik wil geen problemen met de security. Rond 5u zag ik dat hij naar huis ging. Enkele straten verder heb ik hem afgerost. Precies een varken dat aan het krijsen was. Van mijn lijf moet je afblijven, als je geen toestemming hebt. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, en zijn er ook normale, deftige homofielen naast de superflikkers met hun varkensstreken.

Dus stop maar met dat toneeltje van de "brave, onschuldige homo's die geen vlieg kwaad doen". Een deel van die mensen zijn aandachtszieke, arrogante roze blazen die hun geaardheid aan iedereen moeten opdringen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2013, 04:03   #100
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat is mij toch al minstens 4 keer overkomen. Denkt ge nu werkelijk dat ik dat zit te verzinnen? Denk je dat het toeval is dat mensen kritisch staan tegenover homofilie? Kijk naar de anale fixatie van sommige homofielen, met hun schermafbeelding. Extreem losbandig en nichterig gedrag in het uitgaansleven. Die mannen kicken erop dat ze iemand "zouden bekeren". De ergste keer was op een fuif in Gent. We zaten ons met 3 goed te amuseren. Komt daar opeens een of andere gek op mij af. Hij zei dat ik mooi kan zingen, gooit zijn arm rond mij en doet avances die ik hier niet ga herhalen. Ik hou mij natuurlijk kalm want ik wil geen problemen met de security. Rond 5u zag ik dat hij naar huis ging. Enkele straten verder heb ik hem afgerost. Precies een varken dat aan het krijsen was. Van mijn lijf moet je afblijven, als je geen toestemming hebt. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo, en zijn er ook normale, deftige homofielen naast de superflikkers met hun varkensstreken.

Dus stop maar met dat toneeltje van de "brave, onschuldige homo's die geen vlieg kwaad doen". Een deel van die mensen zijn aandachtszieke, arrogante roze blazen die hun geaardheid aan iedereen moeten opdringen.
Een homo-hater straalt iets stoers uit.
En stoer, dat vinden homo's geil...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be