![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niet echt, omdat ik mijn dochter dan daar nooit laat buitenspelen. Je moet weten hoe je kinderen opvoedt.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat U beweren dat het niet veilig is voor een meisje dat de leeftijd heeft waarop ze alleen buiten kan?
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoofddoek zal ze nooit dragen, daar zorg ik zelf persoonlijl voor. Ze heeft idd de leeftijd op buiten te spelen, maar u weet hoe naïef kinderen zijn en hoe makkelijk je ze kunt ompraten.
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement” |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Salah gaat nog gelijk krijgen op deze manier.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U lijkt me een verstandige vader, maar vind u het niet jammer dat uw dochter in bepaalde wijken niet gewoon kan buiten spelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet-moslims hebben natuurlijk minder druk, gelukkig is m'n dochter wat achterdochtig geworden van moslims door een slechte ervaring. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @The Belgian Kurd: Je krijgt hier heel wat bijval van rechtse figuren die schipperen tussen de NVA en het VB. De ene keer monsteren ze bij de ene aan dan bij de andere, afhankelijk van het succes van de betreffende partijen. Je schrijft dus duidelijk wat ze willen lezen. Dat is dus blijkbaar de sleutel tot integratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En niet alleen VB'ers en NV-A'ers. Trouwens, krijgt U dan zoveel tegenkanting, terwijl u toch trots bent op uw Turkse afkomst en dat verkondigd?
![]() |
![]() |
#90 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Heb ik dan gezegd dat er iets mis is? Ik kan me gewoon vinden in Ke Nan's post.
Het is ook maar omdat The Belgian Kurd ageert tegen de forumsalafist dat ze meegaand zijn. Mocht hij gewoon vermeld hebben dat hij Sunni was dan deelde hij misschien ook in de klappen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij als "Sunni" ,die de koran noch de Sunnah heeft gelezen, verspreid haat tegen Salafi's en Wahabi's. Een echte munafiq dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Laat we het even beperken tot de feitelijke 'koppensnellers' die die haat omzetten in gruweldaden, dan is het debat al wat eenvoudiger...praatjes maken kan iedereen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat willen aanhangers van �*ndere partijen dan horen, 't gekwaak van Salah?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wahabisten en Salafisten zijn ratten. Ratten moeten bestreden worden, omdat ze vies zijn en soms ziektesverspreiden ( In uw geval is het eerder een tumor).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je niet verleiden tot uitspraken waar de moderatie je voor op de vingers tikt door Salah, dat is denk ik vooral zijn bedoeling, profoceren en dan klagen. |
|
![]() |
![]() |