![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie voorbereiding voor elke politicus, leren liegen en bedriegen.
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Knip levert hier al 6 "bijdragen" die offtopic zijn, heeft geen argumentatie en gaat niet in de feiten. Gewoon negeren is de beste oplossing voor dit soort stelletje zeveraars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Gouverneur
|
![]() Och de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, hoe grote strooplegger De Wever was, het is maar een redenatie die onze BDW haters kunnen volgen.
Daarentegenover, Freya "vierkantswortel 25" had 2 extra zaken die ze zowiezo kon gebruiken om haar "diplomas" te halen. Niet alleen heeft een politiek beest van een vader, met meer vingers in de papkes dan een groep octupiï tentakels. Maar ook was het geen onaantrekkelijke jonge vrouw, en dan is de belofte van geopende beentjes ook al leuk om mannen voor haar karretje te spannen meegenomen.
![]() |
#86 |
Burgemeester
|
![]() nu begint men al te zeggen dat Bart De Wever zijn diploma niet op een rechtmatige manier gekregen heeft, hoe laag kan men zakken, om iemand toch maar kwaad te doen. wat gaat men nog uitvinden voor dat het verkiezingen zijn,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk: het wordt een strijd van één tegen allen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans staat de UA garant voor tewerkstelling van heel wat anti-Vlaams rood gespuis. Wat natuurlijk niet wegneemt dat Bart de Wever aan de KUL studeerde en een poging tot doctoreren deed.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 20 augustus 2013 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gaf als tegenargument, wat logischer is, dat het gewoon inzicht is om te weten welke prof welke stroop behoeft (sommige proffen reageren beter op zure uitjes, daar niet van). Maar zelfs met hele bakken stroop is het moeilijk een prof te overtuigen "goeie punten te geven" als de leerstof niet begrepen is. Wat politieke druk , wat gefoefel achter de schermen daarentegenover kan zulks wel voor elkaar krijgen.
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe begin ik hieraan?? Zoveel domheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal bijzaak.
Na 25 mei a.s. scanderen de Vlamingen, zoals de Catalanen: "WIJ BESLISSEN !" |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even U herquoten.
Citaat:
Citaat:
Ik ben aan't twijfelen, maar ik denk dat uw korte termijn geheugen een probleemke heeft. Maar stel dat het geen geheugen-issue is, awel, U kan me niet genezen van domheid, wel van onwetendheid. Dus wat bedoelde U hier nu mee? Ik begreep eruit dat de Vlaams Nationalistische UA proffen hun nieuwe Fürher een gratis ticketje gegeven hebben naar roem.
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tot bewijs van het tegendeel denk ik dat het gezond is om ervan uit te gaan dat als iemand een diploma haalde van een ernstige universiteit of hogeschool, hij/zij dat verdient. Dat is dus uiteraard geldig voor zowel BDW als voor Freya als ieder politicus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat beweren onze Belgische jihadisten idealisten toch... Citaat:
Maar goed, ik moet oppassen, want de cyberhaatgevangenisstraffen komen eraan. Onze media vernoemt in deze context steeds de vrijheidsstrijders en de vredebrengers die seculiere souvereine staten vernietigen, ik zal mij maar vlug aanpassen aan deze realiteit. Mijn soepjurk ligt in reeds klaar en volgende week koop ik een luxe versie van de koran... voor die speciale dag. Hallo snackbar! Laatst gewijzigd door zonbron : 20 augustus 2013 om 17:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Voor wie jaloers is, zijn dingen ijl als lucht, sterker bewijzen, dan spreuken uit de Schrift" Shakespeare. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De morgen slaat hier anders wel nagels met koppen omtrent de eigenschap van de nva als repressieve partij jegens allochtonen. Yves Desmet verwoord dat goed... meeheulen met de nva zegt meer over jezelf dan hun fascistische doctrine