Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2013, 15:57   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Alle UA profs in het vakgebied geschiedenis zijn dus Vlaams nationalisten?
De Wever is er met grote ondescheiding afgstudeerd.
Het zou ook kunnen dat De Wever de voorkeur van de proffen kende, en de stroop er dik genoeg op kon leggen.

Goeie voorbereiding voor elke politicus, leren liegen en bedriegen.
Oud 20 augustus 2013, 16:01   #82
Salah
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knip Bekijk bericht
Met die persoon is geen discussie aan te gaan. Reageert niet op argumentaties of begint te schelden. Tracht te manipuleren en bevuilt draden met onzin. Gewoon negeren is de beste oplossing.
Knip levert hier al 6 "bijdragen" die offtopic zijn, heeft geen argumentatie en gaat niet in de feiten. Gewoon negeren is de beste oplossing voor dit soort stelletje zeveraars.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 16:25   #83
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard

Och de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
knip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 16:34   #84
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het zou ook kunnen dat De Wever de voorkeur van de proffen kende, en de stroop er dik genoeg op kon leggen.

Wel, wel, wel, een groter strooplegger dan Freya ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 16:44   #85
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wel, wel, wel, een groter strooplegger dan Freya ???
Geen idee, hoe grote strooplegger De Wever was, het is maar een redenatie die onze BDW haters kunnen volgen.

Daarentegenover, Freya "vierkantswortel 25" had 2 extra zaken die ze zowiezo kon gebruiken om haar "diplomas" te halen. Niet alleen heeft een politiek beest van een vader, met meer vingers in de papkes dan een groep octupiï tentakels. Maar ook was het geen onaantrekkelijke jonge vrouw, en dan is de belofte van geopende beentjes ook al leuk om mannen voor haar karretje te spannen meegenomen.
Oud 20 augustus 2013, 16:53   #86
Randa
Burgemeester

Standaard

nu begint men al te zeggen dat Bart De Wever zijn diploma niet op een rechtmatige manier gekregen heeft, hoe laag kan men zakken, om iemand toch maar kwaad te doen. wat gaat men nog uitvinden voor dat het verkiezingen zijn,
Randa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 16:54   #87
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Randa Bekijk bericht
nu begint men al te zeggen dat Bart De Wever zijn diploma niet op een rechtmatige manier gekregen heeft, hoe laag kan men zakken, om iemand toch maar kwaad te doen. wat gaat men nog uitvinden voor dat het verkiezingen zijn,
Het is duidelijk: het wordt een strijd van één tegen allen.
Oud 20 augustus 2013, 16:56   #88
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nochtans staat de UA garant voor tewerkstelling van heel wat anti-Vlaams rood gespuis. Wat natuurlijk niet wegneemt dat Bart de Wever aan de KUL studeerde en een poging tot doctoreren deed.

Laatst gewijzigd door fonne : 20 augustus 2013 om 17:01.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 17:02   #89
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nochtans staat de UA garant voor tewerkstelling van heel wat anti-Vlaams rood gespuis.
Het is Another jack, Onze Militaire O VLD Militant die de toespeling maakte dat de proffen die DBW zijn diploma hebben gegeven uit Vlaams Nationalistische overwegingen.

Ik gaf als tegenargument, wat logischer is, dat het gewoon inzicht is om te weten welke prof welke stroop behoeft (sommige proffen reageren beter op zure uitjes, daar niet van). Maar zelfs met hele bakken stroop is het moeilijk een prof te overtuigen "goeie punten te geven" als de leerstof niet begrepen is.

Wat politieke druk , wat gefoefel achter de schermen daarentegenover kan zulks wel voor elkaar krijgen.
Oud 20 augustus 2013, 17:05   #90
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is Another jack, Onze Militaire O VLD Militant die de toespeling maakte dat de proffen die DBW zijn diploma hebben gegeven uit Vlaams Nationalistische overwegingen.

Ik gaf als tegenargument, wat logischer is, dat het gewoon inzicht is om te weten welke prof welke stroop behoeft (sommige proffen reageren beter op zure uitjes, daar niet van). Maar zelfs met hele bakken stroop is het moeilijk een prof te overtuigen "goeie punten te geven" als de leerstof niet begrepen is.

Wat politieke druk , wat gefoefel achter de schermen daarentegenover kan zulks wel voor elkaar krijgen.

Hoe begin ik hieraan??

Zoveel domheid...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 17:07   #91
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allemaal bijzaak.
Na 25 mei a.s. scanderen de Vlamingen, zoals de Catalanen: "WIJ BESLISSEN !"
Oud 20 augustus 2013, 17:17   #92
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Hoe begin ik hieraan??
Even U herquoten.

Citaat:
Alle UA profs in het vakgebied geschiedenis zijn dus Vlaams nationalisten?
De Wever is er met grote onderscheiding afgestudeerd.
Citaat:
Zoveel domheid...
Met de relevante posting waar ik naar verwees, van 13u37, da's maar maar 4u en 28 minuten voor U uw opmerking maakte.
Ik ben aan't twijfelen, maar ik denk dat uw korte termijn geheugen een probleemke heeft.

Maar stel dat het geen geheugen-issue is, awel, U kan me niet genezen van domheid, wel van onwetendheid. Dus wat bedoelde U hier nu mee?

Ik begreep eruit dat de Vlaams Nationalistische UA proffen hun nieuwe Fürher een gratis ticketje gegeven hebben naar roem.
Oud 20 augustus 2013, 17:19   #93
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Nu ga je nuanceren, maar enkele posts hiervoor lag freya met haar benen open om haar diploma te halen...

Tot bewijs van het tegendeel denk ik dat het gezond is om ervan uit te gaan dat als iemand een diploma haalde van een ernstige universiteit of hogeschool, hij/zij dat verdient. Dat is dus uiteraard geldig voor zowel BDW als voor Freya als ieder politicus.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 17:20   #94
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je kan altijd aan Van Rossem vragen om uw eindwerk te maken.
Oud 20 augustus 2013, 17:22   #95
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Alleen moslims mogen repressief zijn, de rest mag alleen vooroverbuigen en zich laten pakken naast de 'gematigde' moslims die dat blijkbaar graag laten gebeuren.

Moslims hebben van migratie een pest gemaakt
Gematigde moslims moeten pannekoeken met nutella eten en koest blijven.
Dat beweren onze Belgische jihadisten idealisten toch...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht

http://censored31.blogspot.com/2013/...arabische.html

Daaruit genomen :

De gewapende Jihad (heilige oorlog) is het ultiem wapen om opnieuw haar eer te herstellen. Maar het probleem is dat er maar weinig Moslims bereid zijn om deze gewapende ideologie en zeer gewelddadige, extremistische levensstijl te omarmen. Ze eten liever pannenkoeken met Nutella.
Let vooral op het feit dat volgens deze gemotiveerde rakkers de jihad een heilige oorlog is. Met onderdrukt volk verlossen, vrede & vrijheid brengen heeft het in feite weinig van doen.

Maar goed, ik moet oppassen, want de cyberhaatgevangenisstraffen komen eraan. Onze media vernoemt in deze context steeds de vrijheidsstrijders en de vredebrengers die seculiere souvereine staten vernietigen, ik zal mij maar vlug aanpassen aan deze realiteit.

Mijn soepjurk ligt in reeds klaar en volgende week koop ik een luxe versie van de koran... voor die speciale dag.

Hallo snackbar!
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 20 augustus 2013 om 17:32.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 17:23   #96
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even U herquoten.

Met de relevante posting waar ik naar verwees, van 13u37, da's maar maar 4u en 28 minuten voor U uw opmerking maakte.
Ik ben aan't twijfelen, maar ik denk dat uw korte termijn geheugen een probleemke heeft.

Maar stel dat het geen geheugen-issue is, awel, U kan me niet genezen van domheid, wel van onwetendheid. Dus wat bedoelde U hier nu mee?

Ik begreep eruit dat de Vlaams Nationalistische UA proffen hun nieuwe Fürher een gratis ticketje gegeven hebben naar roem.
Een beetje jaloers hé.
"Voor wie jaloers is, zijn dingen ijl als lucht, sterker bewijzen, dan spreuken uit de Schrift"
Shakespeare.
Oud 20 augustus 2013, 17:40   #97
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Even U herquoten.

Fout begrepen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2013, 17:49   #98
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

De morgen slaat hier anders wel nagels met koppen omtrent de eigenschap van de nva als repressieve partij jegens allochtonen. Yves Desmet verwoord dat goed... meeheulen met de nva zegt meer over jezelf dan hun fascistische doctrine

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be