![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou dan problematisch zijn, want, zoals sommigen reeds aanhaalden, valt dit onder het beroepsgeheim...
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat politici zich daarmee bezig houden komt vroeg of laten als een boemerang op henzelf terug, maar dat de media kritiekloos daaraan hun medewerking geven is een bewijs te meer dat ze hun rol als vierde macht in onze democratie verloren hebben.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() In de krant, als je die zou lezen en een beetje zelf moeite zou doen om je te informeren in plaats van steeds te zeuren en te zagen achter de nodige bewijzen waar je zelf te lui voor bent om ze te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikel
IK kan mij na het lezen van het artikel, niet van de indruk ontmaken, dat die 'juffrouw' het hele plaatje niet echt begrepen heeft. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is alleen in jouw geval, Phlup, en inderdaad uit pure minachting. Haat niet, want daarvoor ben je te oninteressant. Hetzelfde geldt voor het gebruik van argumenten. Je bent de moeite gewoon niet waard.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 augustus 2013 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah! En we weten natuurlijk allemaal wat een betrouwbare bron van informatie de krant is, nietwaar?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom spreek je daar mij op aan in plaats van de man een lek insinueerde?
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Als ik de moeite niet waard was, Yvan, dan zet je me op uw negeerlijst en dan reageer je niet als een gebeten haatdragende hond telkens er een post van me verschijnt.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 augustus 2013 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Tja, zelfs een krant is te min voor jou he Yvan.
Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 augustus 2013 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang dat soort juffrouwen maar voor hun eigen moslimvolk eerst opkomen maken de franstalige groenen daar echter geen probleem van. Ook al zijn juffrouws' geloofsgenoten, en Ecolo's kiesvee, bewezen moordenaars.
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
- ze weigerde om Nederlands te leren - ze haar man niet in gebreke wilde stellen (in haar geval is dit verplicht want haar man zelf krijgt uiteraard ook geen vergoedingen meer, die is al maanden het land uit) - ze geen bijscholing wilde volgen en geen werk wilde zoeken. Als dit alles correct is, waren er dus meer dan redenen genoeg om haar ambtelijk te schrappen, me dunkt. Dat haar man mensen vermoordt in Syrië is dus niet de eigenlijke reden, hoewel het uiteraard mooi meegenomen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |