![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen welke regels of geldende wet heeft die moeder gehandeld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Maar hij is er wel als de kippen bij om er met zijn mottige kop mee in de gazet te staan. Dat zal toch niks met de nakende verkiezingen te maken hebben zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is Yvan? En wat is de bron van je informatie?
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat mij bang maken? Er verandert immers toch niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De volgende legislatuur is 5 jaar en heeft geen tussentijds verkiezingen. Wat betekent dat er meer daadkrachtigere maatregelen kunnen en zullen genomen worden waar de gemiddelde kiezer wellicht niet zo gelukkig mee is. Laatst gewijzigd door stuyckp : 19 augustus 2013 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ze hebben u daarstraks in uwen blote gezet op dit forum Yvan...krommen haas spelen helpt niet meer..
En lieverd, ik ben uw meid niet,google zelf eens wat en je komt direct op een portaalsite van de 'belgian goverment' uit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je duim dus. Goed dat je er niet te veel doekjes om windt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah Phlup! Kom je ook nog eens een beetje ruzie stoken? Je krijgt er maar geen genoeg van hé?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel wordt het leefloon van de vrouw geschorst omdat haar man in Syrië zit, en dan is de beslissing onwettelijk, ofwel heeft men de vrouw geschorst omdat zij niet voldoet aan de voorwaarden, en dan moet "men" over Syrië zwijgen. Nu, waarschijnlijk motiveert "men" het eerste via het tweede, wat nog steeds onwettelijk is. Maar ja, het zijn binnenkort verkiezingen, hè, en ook de NVA moet zich profileren. EDIT: in zoverre de "lek" van de NVA afkomstig is, uiteraard.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 19 augustus 2013 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar vind ik daar iets wat jouw bewering ondersteunt dat die mevrouw "haar toestand niet wil veranderen"?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch dat de belgisch-nationalistische verzuring om zich heen grijpt bij zo'n massale verkiezingsreclame voor de N-VA en Bart De Wever in de verzamelde media.
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vreemd hoe men dingen zo snel vergeet, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Off topic : als u niets te maken heeft met de vernoemde Yvan B. mag u zich gelukkig prijzen..dat moet zowat het lelijkste smoelwerk zijn dat ik al in jaren heb gezien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker dat het "lekken" waren en geen persberichten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens... Je gaf daarnet toch de indruk zeer zeker te zijn van je zaak dat ik de vernoemde Yvan B. zou zijn? Nu lijk je ineens weer aan het twijfelen te slaan... Wat is het nu? Ben ik 'm of ben ik 'm niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 19 augustus 2013 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |