Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2013, 14:37   #81
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Niet dat het iets te zien heeft met het pisgedrag van Zammarie, maar het is waar dat er in het verlengstuk van zijn ego ( = zijn partij) één asset zit met waarde : Lode Vereeck. Op dit moment is het nog niet duidelijk waar die politiek onderdak zal vinden, maar de partij die zo intelligent is om hem binnen te halen zal er geen spijt van krijgen. Goed parlementslid.
is naar verluidt zo goed als binnen bij CD&V ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 14:46   #82
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Allemaal goed & wel, maar hoe zit het hiermee?

Citaat:
"Enkele maanden geleden heb ik in de gemeenteraad geprotesteerd tegen de sluiting van vakantiehuis de Calidris, uitgebaat door de gemeente. Die is goed voor 4.000 overnachtingen per jaar, maar is een concurrent van De Zeekameel. Het was blijkbaar onderdeel van het bestuursakkoord tussen Open Vld en CD&V, waarvoor de vader van de uitbater van De Zeekameel, Gerard Soete, in de gemeenteraad zetelt."
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 15:36   #83
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet meer in welke gazet ik het las, maar hij gaf toe geplast te hebben in een zijstraatje van de Zeekameel, omdat hij hoge nood had.
Blijkbaar toen hij aan het kijken was naar een plaatselijke wielerwedstrijd.

Ik begrijp dat wel dat de eigenaar van die zijgevel op zijn pik getrapt is.

Ik begrijp van geen kanten dat men als verdediging tegen gevelplassen kan aanvoeren dat men elders een geschil heeft.
Integendeel, dat geeft maar voer aan het feit dat het plassen ook een beledigende wraak-intentie had.

Mijn conclusie blijft vooralsnog: Dedekker behoort hierom een boete te krijgen van het gerecht. De procedure daartoe kan onmogelijk anders dan via een opheffing van zijn onschendbaarheid voor dit misdrijf.

En had de pisbrulkikker zich nu eens tijdig verontschuldigd; gevraagd hoeveel hij moest betalen om die gevel eens te poetsen, en een vrijwillige storting ten voordele van een vzw voor mensen met een dringend-plas-probleem ... dan was er geen maatschappelijke nood meer om zijn gedrag nog verder formeel af te keuren met een gerechtelijke boete.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 augustus 2013 om 15:37.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 15:38   #84
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik weet niet meer in welke gazet ik het las, maar hij gaf toe geplast te hebben in een zijstraatje van de Zeekameel, omdat hij hoge nood had.
Blijkbaar toen hij aan het kijken was naar een plaatselijke wielerwedstrijd.

Ik begrijp dat wel dat de eigenaar van die zijgevel op zijn pik getrapt is.

Ik begrijp van geen kanten dat men als verdediging tegen gevelplassen kan aanvoeren dat men elders een geschil heeft.
Integendeel, dat geeft maar voer aan het feit dat het plassen ook een wraak-intentie had.

Mijn conclusie blijft vooralsnog: Dedekker behoort hierom een boete te krijgen van het gerecht. De procedure daartoe kan onmogelijk anders dan via een opheffing van zijn onschendbaarheid voor dit misdrijf.

En had de pisbrulkikker zich nu eens tijdig verontschuldigd; gevraagd hoeveel hij moest betalen om die gevel eens te poetsen, en een vrijwillige storting ten voordele van een vzw voor mensen met een dringend-plas-probleem ... dan was er geen maatschappelijke nood meer om zijn gedrag nog verder formeel af te keuren met een gerechtelijke boete.

.
de link naar het artikel staat er anders hoor ... als je t nu eens zou lezen, dan hoor je een veel genuanceerder verhaal ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 15:57   #85
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Allemaal goed & wel, maar hoe zit het hiermee?

Citaat:
"Enkele maanden geleden heb ik in de gemeenteraad geprotesteerd tegen de sluiting van vakantiehuis de Calidris, uitgebaat door de gemeente. Die is goed voor 4.000 overnachtingen per jaar, maar is een concurrent van De Zeekameel. Het was blijkbaar onderdeel van het bestuursakkoord tussen Open Vld en CD&V, waarvoor de vader van de uitbater van De Zeekameel, Gerard Soete, in de gemeenteraad zetelt."
Mja, dat is typisch Dedecker. Eerst staan pissen op de gevel van een tegenstander, waarschijnlijk met zijn bekende arrogante maar idiote grijns, maar wanneer hij tegelijk op zijn eigen voet blijkt te hebben gepist, dan naar een zo'n kluwenuitleg zoeken om de schuld bij de ander te gooien.

Allemaal gelul en gezeik ( letterlijk )
Oud 27 augustus 2013, 16:00   #86
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
de link naar het artikel staat er anders hoor ... als je t nu eens zou lezen, dan hoor je een veel genuanceerder verhaal ...
Ik lees daar niks genuanceerder in.
Ik lees daar in enkel dat een ordinaire onbeleefde wildplasser zijn bevuiligende actie nog tracht goed te praten.

Ik heb eens ingetikt "zeekameel" in google maps, en kom op dit uit:
http://goo.gl/maps/bicN0

Dat rode gevelspel is inderdaad voorzien van een bord "zeekameel".
Daar is een zijstraatje. In dat zijstraatje lijken me geen bomen of struiken te staan die ver genoeg van bebouwing gelegen zijn, om toch maar bij hoge nood de patatten eens af te gieten.
Ik kan me wel inbeelden dat zo'n straatje hinder heeft van vetzakken-zatlappen die wildplassen als hobby hebben.
Wat hinderlijk is voor toeristen, klanten van de zaak, en wat de uitbater dus pissig maakt.

Kan een lokale ziel bevestigen dat dit de plaats van het misdrijf is ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 16:04   #87
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Zeikmariekke Dedecker
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 16:10   #88
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik heb mij laten vertellen (een kennis) dat hij ook nog aan het broekhoesten was tijdens het wildplassen.

Dan is dat "ene gezonde mensch". Als de blaas lost wil de endeldarm ook haar deel van de ontspanning hebben. Pfwaaaaaaaat!!!! Oei!
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 16:11   #89
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik lees daar niks genuanceerder in.
Ik lees daar in enkel dat een ordinaire onbeleefde wildplasser zijn bevuiligende actie nog tracht goed te praten.

Ik heb eens ingetikt "zeekameel" in google maps, en kom op dit uit:
http://goo.gl/maps/bicN0

Dat rode gevelspel is inderdaad voorzien van een bord "zeekameel".
Daar is een zijstraatje. In dat zijstraatje lijken me geen bomen of struiken te staan die ver genoeg van bebouwing gelegen zijn, om toch maar bij hoge nood de patatten eens af te gieten.
Ik kan me wel inbeelden dat zo'n straatje hinder heeft van vetzakken-zatlappen die wildplassen als hobby hebben.
Wat hinderlijk is voor toeristen, klanten van de zaak, en wat de uitbater dus pissig maakt.

Kan een lokale ziel bevestigen dat dit de plaats van het misdrijf is ?

.
Daar zijn inderdaad weinig (geen eigenlijk) bomen waar je tegen kan plassen.
Los daarvan, is het gewoon verboden, vraag het maar aan de mensen die tijdens de Gentse feesten een gasboete kregen voor wildplassen.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 19:30   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
is naar verluidt zo goed als binnen bij CD&V ...
Intelligente zet van Lode Vereeck.

Bij de VLD hebben ze namelijk nog minder postjes in overschot dan bij de tsjeven.
Oud 27 augustus 2013, 19:31   #91
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Mja, dat is typisch Dedecker. Eerst staan pissen op de gevel van een tegenstander, waarschijnlijk met zijn bekende arrogante maar idiote grijns, maar wanneer hij tegelijk op zijn eigen voet blijkt te hebben gepist, dan naar een zo'n kluwenuitleg zoeken om de schuld bij de ander te gooien.

Allemaal gelul en gezeik ( letterlijk )
Dus de vader is niet in de gemeenteraad?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be