![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet meer in welke gazet ik het las, maar hij gaf toe geplast te hebben in een zijstraatje van de Zeekameel, omdat hij hoge nood had.
Blijkbaar toen hij aan het kijken was naar een plaatselijke wielerwedstrijd. Ik begrijp dat wel dat de eigenaar van die zijgevel op zijn pik getrapt is. Ik begrijp van geen kanten dat men als verdediging tegen gevelplassen kan aanvoeren dat men elders een geschil heeft. Integendeel, dat geeft maar voer aan het feit dat het plassen ook een beledigende wraak-intentie had. Mijn conclusie blijft vooralsnog: Dedekker behoort hierom een boete te krijgen van het gerecht. De procedure daartoe kan onmogelijk anders dan via een opheffing van zijn onschendbaarheid voor dit misdrijf. En had de pisbrulkikker zich nu eens tijdig verontschuldigd; gevraagd hoeveel hij moest betalen om die gevel eens te poetsen, en een vrijwillige storting ten voordele van een vzw voor mensen met een dringend-plas-probleem ... dan was er geen maatschappelijke nood meer om zijn gedrag nog verder formeel af te keuren met een gerechtelijke boete. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 augustus 2013 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal gelul en gezeik ( letterlijk ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees daar in enkel dat een ordinaire onbeleefde wildplasser zijn bevuiligende actie nog tracht goed te praten. Ik heb eens ingetikt "zeekameel" in google maps, en kom op dit uit: http://goo.gl/maps/bicN0 Dat rode gevelspel is inderdaad voorzien van een bord "zeekameel". Daar is een zijstraatje. In dat zijstraatje lijken me geen bomen of struiken te staan die ver genoeg van bebouwing gelegen zijn, om toch maar bij hoge nood de patatten eens af te gieten. Ik kan me wel inbeelden dat zo'n straatje hinder heeft van vetzakken-zatlappen die wildplassen als hobby hebben. Wat hinderlijk is voor toeristen, klanten van de zaak, en wat de uitbater dus pissig maakt. Kan een lokale ziel bevestigen dat dit de plaats van het misdrijf is ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan, is het gewoon verboden, vraag het maar aan de mensen die tijdens de Gentse feesten een gasboete kregen voor wildplassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intelligente zet van Lode Vereeck.
Bij de VLD hebben ze namelijk nog minder postjes in overschot dan bij de tsjeven.
![]() |
#91 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |