![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Partijlid
|
![]() heeft er niets met te maken. Ik vind wel dat er naar iedereen van het parlement moet geluisterd worden iedereen en ook de oppositie zowel groen als vlaams blok. Zo krijg je een objectiever beeld over de feiten en de mogelijke oplossingen. Maar wat me stoort is dat het Vlaams Blok te veel denkt dat ze gelijk hebben zonder daarover te willen discusiëren en beperkte kennis heeft over de islam om daar een goed oordeel over te hebben of dat deze echt wel verenigbaar is met onze samenleving. maar ja voor de rest vind ik dat dit een minpunt is van de democratie dat de minderheid geen gelijk kan hebben zowel groen als vlaams blok en dat ze daarvoor de gevaren niet van in kunnen zien een te subjectief beeld hebben over de problemen om daarop goede beslissingen te maken net als het er een rechts-conservatieve meerderheid zou bestaan, waardoor de verdeling van de ideologiën die vertegenwoordigt worden in de meerderheid om daar een is het beeld nog veel subjectiever om daar goeie beslissingen te maken.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#84 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 augustus 2004 om 12:36. |
||||||||
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#88 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() al niet strookt met de basis van de Islam
|
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() Wie hier illegaal verblijft, wordt, na het nemen van vingerafdrukken, onverwijld terug gezonden. De tweede keer ook maar na een gevangenisstraf voor opzettelijk illegaal verblijf.
van die vingerafdrukken kan je gebruiken maar denk je dan echt dat ze een derde keer terug proberen ????? |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Je kan toch moeilijk verwachten dat de mensen die wegwillen uit een bepaald land het eerst aan het regime van dat land moeten vragen of ze weg mogen? Wat betreft de werkgelegenheid in de betrokken regio, er word helemaal geen werkgelegenheid gecreëerd. het personeel zal niet uit het betrokken land kunnen komen om bovenvernoemde reden en om geloofwaardig te blijven het zal europees personeel moeten zijn. De enige werkgelegenheid eventueel in toeleverings bedrijven mischien (eten, kleren, ...) maar ook daar weer zeer beperkt om geen achterdocht te krijgen. Het zal dus vooral werkgelegenheid maken in europa en niet ter plaatsen.
![]() |
#93 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad. Het is niet te doen dat België, zeg maar Europa het OCMW zou zijn van de rest van de wereld. Er zijn nu eenmaal ‘grenzen’ in de breedste betekenis van het woord.[i]
tja zo'n beeld wordt er in het buitenland gecrëeert over België maar toch willen ze allemaal naar Engeland, maar toch ik heb het al verteld sancties gaan ze niet terug sturen zenne zeker niet ze blijven komen om hun levensstandaard op te krikken. Ik geef ze nog gelijk ook nog voor die asielzoekers van Afrika, Midden-Azië en Zuid AMerika. ik heb je al gezegd sanctie zijn nodig zeker en vast maar gaat dit de stroom verkleinen het zorgt eventjes voor een afschrikreactie maar je weet een afschrikreactie helpt niet, zeker niet dat werkt tijdelijk maar op lang termijn is een afschrikreactie onefficiënt. Ik heb dan ook gezegd dat de sanctie niet zal helpen door dat ze ooit is door de druk doordat de stroom groter wordt bezwijken. waardoor je geïnvesteerd geld geen rendement haalt. Daarom zeg ik u Ontwikkelingshulp en gelijke handel is nodig op lang termijn. alleen op kort termijn denkt, zal destructie ondervinden. Ik wil niet zeggen dat ze onze levensstandaard moeten halen zeker niet en zal volgens mij ook nooit kunnen door bepaalde werkingen van culturen (wil niet zeggen dat als die op economisch vlak minder goed bezig zijn dat ze op andere gebieden achterstaan hé) en je weet uit geschiedenis als eenmaal een volk zich echt verhuizen dat dit het begin betekent van een nieuwe periode en dat we niets geleerd hebben uit onze geschiedenis en dat we terug in onze welvaart op achterstand worden gebracht en dat het zoeken naar een nieuw evenwicht wel heel lang kan duren. |
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() Als ik hier zo de comentaren lees dan kom ik tot het besluit dat er helemaal geen nieuwe regeling nodig blijkt te zijn. De vluchtelingen worden nu ook al opgevangen in centra, ze worden ook nu gescreend, ... al die dingen die jullie willen gebeuren al. Alleen en daar is iedereen het hier over eens moeten de bestaande regels correct en consequent worden uitgevoerd (misschien hier en daar nog een aanpasinkje). Een link tussen de verschillende immigratiediensten zou al veel oplossen. Samen met een actief en effectief uitwijzings beleid.
Natuurlijk altijd in combinatie met maatregelen om de mensen ter plaatsen een beter leven te kunnen geven.
#95 |
Partijlid
|
![]() misschien wel in verband met vervoer terug naar het huidige land. Dit is nog steeds niet verplicht Je krijgt eerst een bewijs dat je vrijwillig het land gaat verlaten als ze je terug pakken word je verplicht. Dus die mensen blijven hier omdat ze toch geen geld genoeg hebben om vrijwillig dit te doen of dat ze het gewoon zelf willen.
natuurlijk word er door veel smokkelaars een fake beeld gegeven van Europa. Dit is dan ook om klanten te lokken dus misschien een imagebuilding om een realistisch beeld te geven. trouwens het ocmw zal nooit illigalen helpen dat is buiten hun statuut. Dat is pas als ze doorverwezen worden bij de ontvankelijkheidsprocedure. |
![]() |
![]() |
#96 |
Partijlid
|
![]() en misschien een beter onderzoek van het statuut politiek vluchteling. want er vallen er veel door de mand die realiteit echt wel het statuut moest krijgen, en bij verplichte repetraillering in het gevang of geliquideerd worden
|
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() en wat ik ook wil zeggen dat zowel een volledig links als een volledig rechts beleid voor problemen zorgen. omdat ze van een te subjectief beeld vertrekken om een oplossing voor te vinden
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat ik lees over het 'waarom' dat het voorstel, geen goed voorstel zou zijn, komt er in feite op neer, dat men niet gelooft dat men de uitvoering ervan kan realiseren.
Nochtans staat Italië, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland wel achter het voorstel precies omdat ze daar een betere oplossing in zien, dan in de manier waarop de problemen nu worden aangepakt. Het zullen toch niet allemaal dommeriken zijn zeker? Of wordt het voorstel gewoon afgevoerd, omdat het van het Vlaams Blok komt? Ik hoop van niet, want dat zou pas een ramp zijn. Laat ons niet vergeten dat het migrantenbeleid dat nu gevoerd wordt, eveneens faalt en onbetaalbaar wordt. Een alternatief is weldegelijk nodig. Het Vlaams Blok is groot geworden met hun kritiek op het migrantenbeleid. Als het Vlaams Blok beweert het beter te kunnen en daarbij ook voorstellen formuleert, wel… laat ze dan eens doen zou ik zeggen. Zeker wanneer blijkt dat het huidig migrantenbeleid faalt op alle vlakken. Anders zou het Vlaams Blok geen kritiek kunnen geven, was de partij niet groot geworden, en waren andere voorstellen overbodig. Maar ja. Zolang mensen met macht blijven beweren dat er eigenlijk geen migrantenprobleem is, kan je ook geen deftig migrantenbeleid verwachten natuurlijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 augustus 2004 om 22:16. |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand Ayaan Hirschi Ali gezien op VPRO ? Zou deze vooraanstaande Nederlandse politica er nog "in" kunnen met nieuwere, strengere regels ?
& in hoever zouden nieuwere, strengere regels onze vrijheid aantasten ? Je zult er maar als een "allochtoon" uitzien ? Wat voor zin heeft het eigenlijk een heel systeem van "opvang" te creeëren als de finaliteit van het systeem terugzending is. De mens is in wezen geen dom wezen : bij zo'n systeem ga je "illegaal" en liefst naar een land waar er landgenoten verblijven die je in je illegale leven kunnen voorthelpen en dan nog bij voorkeur naar een land zonder systeem van ID kaarten dus het V.K. (Tot die het eindelijk door hebben dat hun systeem illegalen aantrekt).
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |