![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zou misschien niet slecht zijn als alle programma's van alle partijen verplicht door het Rekenhof zouden worden nagerekend, er zouden direct al veel clowns betrapt worden.
Heeft groen dit bv zelf uitgerekend ? ik denk het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel willen besparen, maar wel maatregelen voorstellen die mogelijks nog veel meer gaan kosten, het moet niet gekker worden. Doet me een beetje denken aan het gezeik over de oosterweelverbinding: "WIJ WILLEN EEN TUNNEL", maar over de meerkost wordt zedig gezwegen. Zo'n bende idioten. Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 augustus 2013 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die hypotheken werden slechts gedeeltelijk gebruikt voor de woning, de rest werd opgesoupeerd meestal aan reizen, auto's en ander nutteloos duur spul. Een grote bubbel. Eigenlijk moeten dus de banken voor de helft van die bedragen gestraft worden, die deze praktijken toepasten en nog steeds toepassen. Nee de tekorten van die banken, mag je nu van je "communistisch" Europa gedwongen terug betalen, zo niet, nemen ze je spaargeld wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen van Rome op dat vlak nog een en ander leren.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Dan wordt het tijd om al die SPa leeghoofden uit de VRT te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie herinnert zich hoe dit politiek genie zich liet gebruiken om de benodigde meerderheid in te vullen voor de staatshervorming en vervolgens als een vuilniszak aan de deur werd gezet toen de regering werd gevormd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak eerst maar 'ns lonen betaalbaar. En stop met brugpensioen, tenzij voor écht zware jobs en voor wie bvb al op z'n 17e begon te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar opgelet: de remedie kan soms erger zijn dan de kwaal. De grondvoddelijke vrijheid van vereniging moet sterk overeind blijven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil een partij een geloofwaardige berekening voegen bij hun programma, dat ze dan zelf een fatsoenlijke motivering opstellen, of een berekening laten doen door een onafhankelijk bureau. En laat vervolgens de andere partijen het maar analyseren en goed-, halfgoed- of af-keuren ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er mag gerust solidariteit zijn, wat zeg ik, er moet solidariteit zijn. Maar ook aan solidariteit zijn grenzen. (doet me denken aan het Vlaams spreekwoord: veel te goed is h...) Dat is de visie van centrum-rechts, als ge begrijpt wat ik bedoel. .
|
![]() |
![]() |