![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geniet ervan, zolang het nog duurt.
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Elke normale mens moet vaststellen dat 70% van de Vlamingen deze door linkse Frans gedomineerde regering, niet meer wenst.
En 'onze' pers besluit uit die poll dat Di Rupo nog nooit zo geliefd gewest is! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Ondernemerke;6780134]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, een beetje spotten met de controlerende ambtenaar brengt echt veel bij tot de diepgang van de discussie... Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het duurt al bijna 200 jaar, nog eventjes volhouden tot Vlaanderen onder water staat.
Kunnen Brusselaars en Walen aan Vlamingen tonen wat een echte assimilatieparcours is. Dewinter (als hij dan nog leeft) zal er jaloers op zijn!
![]() |
#85 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En noem nu daar 1 ding van wat niet legaal is? Alles wat ik vernoem of doe is volledig legaal. Dat -ik vermoed een bandarbeider bij Ford Genk of ander bedrijf voor simpelen- dat niet kan verteren is zijn probleem.
Maar je hebt gelijk, ik doe het voor MIJN portemonnee. Maar als de regering zo belachelijk hun belastingen blijft verhogen voel ik dat in MIJN portemonnee en investeer in hier niet meer. Want waarom zou ik het voor iemand anders portemonnee doen? Een werknemer dient om MIJ rijker te maken en niet andersom! En ja je hebt weeral gelijk want ik spot met die controlerende ambtenaar. Want zo een pippo gaat eens komen vertellen wat mag en niet mag? Terwijl hij niets van ondernemen af kent en enkel een bepaald bedrag per maand aan pestboetes moet verzamelen. Zo spot ik ook met blauw smurfen en lach ik eens als ze op het VTM nieuws weer wat gezinsdrama's of doden in Syrië laten zien. Zal aangeboren zijn want heel onze familie heeft dat. Wij hebben geen emoties of gevoelens voor anderen. En euthanaseren mocht vroeger nog niet voor deze reden. En neen ik moet je teleurstellen maar ik ben geen Vlaams Blokker. Politiek heeft mij nooit geïnteresseerd. Ik zal volgend jaar op NVA stemmen en enkel omdat al de rest al bewezen heeft er niets van te bakken. Moet NVA zich bewijzen en gaan ze ook op hun gezicht dan weten we dat ook weer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de overgrote meerderheid van de Vlamingen Di Rupo en zijn trawanten niet ziet zitten, maar dat de regimemedia ons iets anders proberen wijst te maken, dat doet niets, maar dan ook NIETS ter zake voor Belgisch-nationalisten. Peter en Bad Atilla zijn zelfs apetrots op deze gang van zaken. Ze wanen zich, net zoals alle verdwenen regimes, onaantastbaar. Ze weten zich immers verzekerd van "Vlaamse" collaborateurs die het volk dat ze horen te vertegenwoordigen maar al te graag opofferen aan de francofonie. Neen, niet voor vvorst, voor vrijheid en voor recht, maar voor eigen gewin, de postjes en de macht. Ze zijn ervan overtuigd dat de Vlaamse" volksverraders daar ten eeuwigen dage voor zullen (kunnen...) blijven g�*�*n. Al moeten er daarvoor regeringen gevormd waarin zelfs geen 10% Vlamingen meer vertegenwoordigd worden. Ze weten dat Vlamingen geen op oorlog beluste vechtjassen zijn. Vlamingen hebben allang niet (meer) de mentaliteit die moslimstrijders hebben. En ze rekenen er op dat ze die mentaliteit ook nooit meer opnieuw zullen ontwikkelen. Ze vergeten graag dat het niet de eerste keer zou zijn dat de Vlamingen hun buik vol hebben van de Franse heerschappij. Dat ze het, moegetergd, desnoods ook zonder zwaarden tegen hun parasiterende "meesters" opnemen. Dat het regime hen op (s)linkse wijze hun (betere) wapens afhandig heeft gemaakt vormt dan evenmin een beletsel als eender waar de bevolking in opstand komt. Ze vergeten dat zelfs de overmachtige USSR in de recente geschiedenis uit elkaar is gevallen. En niet alleen de USSR. In Tsjecho-Slovakije ging dat niet eens met wapengekletter gepaard. Ze vergeten dat de Walen verhongeren de dag dat ze het met 16 miljard per jaar minder moeten doen. Ze vergeten dat Brussel niet meer dan een vuile stad is. Een door Vlaanderen ingesloten stad, zonder zee-of luchthaven. Het enige vervoermiddel waarvoor de Brusselaars NIET voor naar Vlaanderen moeten is de TGV. Die hebben ze zélf in het door misdaad en vreemd crapuul verpauperde Brussel-Zuid. NERGENS kunnen ze naartoe of ze moeten door Vlaanderen. Hun vluchtweg naar Wallonië hebben ze immers NIET gekregen. Maar geen nood. De Vlamingen zullen eeuwig alles blijven pikken van de hooghartige Brusselaars en armlastige Walen. België zal eeuwig blijven bestaan! Nooit, NOOIT halen de Vlamingen de meerderheid die het mogelijk maakt dat ook zijn eens vierkant HUN voeten aan de belgische grondwet vegen. Dat is immers de ENIGE manier om geweldloos van het belgisch regime af te geraken. Dat zal wél geweld tot gevolg hebben. Noch de francofonie, noch haar belgisch-nationalistische collaborateurs zullen immers goedschiks aanvaarden dat de Vlamingen hen "hun" jaarlijkse miljarden, "hun" Bruxelles-national, "hun" zeehavens, kortom "hun" Belgique ontnemen. Vlamingen vechten niet. Dat hebben ze in 1830 al eens bewezen. Het ziet er met de minuut belabberder uit met het land waaraan de belgisch-nationalisten zich met de moed der wanhoop vastklampen, maar neen, pretentieus als ze zijn weigeren ze dat te zien. Waarom zouden ze het willen zien? Ze staan immers aan de kant van het regime?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 augustus 2013 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw échte assimilatieparcours kennen de Vlamingen al bijna twee eeuwen. En nòg is het niet gelukt. Ze waren daar een hele tijd geleden anders al ver mee gevorderd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 augustus 2013 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, zolang de Vlamingen braafjes Frans spreken tegen Franstaligen, hard werken en geld binnenbrengen, mogen zij hun boertjestaal behouden, tussen hen uiteraard en in zoverre er geen Franstalige aan de discussie meedoet.
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle Vlamingen zijn inderdaad wellicht tweetalig. Misschien zelfs drietalig. Dat wil echter niet zeggen dat daar automatisch het Frans bij is. Het grootste deel van de weg is dus niet afgelegd. Toch niet in die richting... De tijd dat we op elk bestuursniveau, in het leger, in de privé, op de banken, kortom in élk bedrijf, Franstalige bazen hadden is voorbij. Het is niet alleen gedaan met de Charbonages in Wallonië van Charleroi maar ook met de "Charbonage de Beeringen". Toen de Limburgse mijnen dicht gingen waren de meeste bazen allang Nederlandstaligen. De tijd dat er nauwelijks andere Belgische postkaarten dan Franstalige bestonden is eveneens passé. De tijd dat de Franstalige politici, en zelfs de premier en le roi, zich gewaardigden om geen letter Nederlands te spreken behoort ook definitief tot het verleden. Het is waar dat de Vlaamse collaborateurs, eens te meer, door het stof zijn gekropen om hun macht niet te verliezen, maar aan de taalgrens hebben ze NIET laten raken. Alsof ze weten waarom....
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het anders grappig om te zien hoe de belgisch-nationalisten zich bloot geven. Juist kleine hondjes die (uit schrik) naar grote honden keffen om hen te imponeren. Of kikkers die zich opblazen om hun grotere tegenstanders op de vlucht te jagen.
![]() Het klopt dat er nog Vlamingen zijn die al te gemakkelijk op Frans overschakelen, maar ik ken ook België-lovers die het vertikken om dat te doen. Zelfs niet om den brode krijg je ze niet meer zover. Ik ken er zelfs die vorige keer al N-VA stemden. En aan de peilingen te zien zijn er steeds meer die dat van plan zijn....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 augustus 2013 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Di Rupo (en zijn regering) heeft het best wel aardig gedaan tot nu toe. Eigenlijk goed gedaan. Maar de volgende Eerste Minister mag gerust iemand anders zijn. Ook voor mij. Een Vlaming liefst, maar het mag ook een Waal of een Brusselaar zijn. Het maakt me allemaal niet uit. Of liever, toch wel een beetje. Het moet wel eentje zijn die het Nederlands goed machtig is. Daar sta ik op. En dat is een conditio sine qua non. Di Rupo deed wel goed zijn best met zijn Nederlands, hij boekte vooruitgang, maar voor mij als Nederlandssprekende Belg beheerste di Rupo het Nederlands niet voldoende als een Eerste Minister van België. (*) vr 24/05/2013 - 17:00 (VRT) In de top 10 van de meest populaire politici treffen we drie CD&V'ers, drie SP.A'ers, twee Open VLD'ers en één N-VA'er aan. Premier Elio Di Rupo, naar wie voor het eerst gepeild werd in de populariteitspoll, verovert de achtste stek (lees ook "Di Rupo krijgt krediet van de Vlamingen"). Laatst gewijzigd door system : 30 augustus 2013 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat Vlamingen Vlaams blijven spreken in hun boerengat is niet erg, de minimis praetor non curat. Zolang ze Frans spreken waar het beschaafd is (aka waar Franstaligen komen), zijnde Brussel, de Rand en de Kust. Citaat:
In 2019 worden de faciliteitengemeentes naar Brussel overgeheveld, en wordt de Brussels Hoofdstedelijke Gemeenschap een feit. Taalgrens, zei je? ![]() En et kaat koet met la Belgique. Weer eens een illusie dat een Franstalige Premier een "letter Vlaams" spreekt. Op één punt geef ik u gelijk, zonder Vlaamse collaborateurs, zou de puzzel niet meer kloppen, maar je beseft toch dat de Grondwet zo geschreven is, dat het dit probleem onmogelijk maakt? En dat de Franstaligen sowieso internationaal winnen als die extreem-rechtse racistische Vlamingen zich proberen te beroeren? Neen, wees eens realistisch, België zal Vlaanderen enkel loslaten wanneer het totaal leeggemolken is, en geen meerwaarde meer zal betekenen. Een beetje zoals een afgeleefde hoer zo. ![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wat denk je? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ik bespeur nergens dat zogenaamde 'links beleid' waarover u het hebt. Ook geen 'rechts beleid'. Ik bespeur een praktisch beleid, gezien de noden, de economische toestand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat snap je toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Vindt u uw antwoord nu zelf niet overloos geklets?
Laatst gewijzigd door system : 30 augustus 2013 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die m/v moet enkel nakijken of jij en jouw boekhouder niet al te creatief bent geweest in de aftrekposten, of geen al te exotische constructies hebt opgezet om toch maar vooral geen bal aan belastingen te betalen. Ons fiscaal systeem is een stuk vrijer dan zelfs het amerikaanse, daar vlieg je achter de tralies voor zaken die bij ons perfect legitiem zijn. Maar de zelfstandigen van vandaag durven al wel eens klagen als de factuur van 5.000 euro voor het communiefeestje van hun dochter dat ze maskeren als bedrijfsreceptie de toets van de controle niet doorkomt. En dan krijg je meestal een serenade die over alles gaat, behalve de feiten : hij probeerde te sjoemelen, en faalde daarin. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door peter1962 : 30 augustus 2013 om 19:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een overtuigder regimeslaaf kom je nooit van je leven meer tegen.
![]() |