![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30904_00726282 geen idee of het een moslim is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over zijn leeftijd schijnt er nu ook verwarring te zijn.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...21118_00372343 Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom, misgunt ge hem een voetbalabonnement?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() De enige juiste conclusie die u daaraan kon verbinden is dat ik het even absurd vind om op straat of in de huiskamer camera's te hangen. Dat ik niet zou weten wat het verschil is tussen de publieke ruimte en privaat bezit is een foute conclusie.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier, zie ne keer hoe poeslief ze kunnen worden,
dank zij een camera en een beeldje erbij: Citaat:
Edit nu kunnen we beginnen palaberen over de strafmaat. Ik pleit er voor om eerst te checken of hij niet onverbeterbaar agressief is, in welk geval hij tot aan zijn genezing, dus levenslang, in de psychiatrie opgesloten mag worden; zo dit niet het geval is, en na het derde zware feit van nu: tien tot vijftien jaar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 september 2013 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft de burgemeester van Aalst nu weer in zijn domme kop gehaald? Wordt de gebarentaal nu de officiële taal in het openbaar?
België unitair ! Laatst gewijzigd door De Brabander : 5 september 2013 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de Schoof kan niet volgen hoor. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De moord op Joe Van Holsbeeck is ook opgelost geraakt dankzij de camera’s. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() De burgemeester van Menen is cd&v, dat kunnen de brabander zijn hersencelletjes niet verwerken, dus heeft hij van menen een andere gemeente gemaakt waar de burgemeester van de NVA is, zodat zijn waandenkbeelden iets consistenter zijn?
![]() |
#94 |
|
![]() Vreemd dat velen geen probleem hebben met camera's tegen hardrijden, maar dan wel met camera's tegen half-dood kloppen.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan volstrekt geen begrip opbrengen voor dat poco-geneuzel over "geschonden privacy" wanneer het gaat over camera's in de straat en in publieke ruimtes. Ik meen mij nog te herinneren dat nog niet zo héél lang geleden de moeder van een inbreker ging mekkeren bij het gerecht dat de privacy geschonden was omdat iemand haar zoon tijdens zijn "activiteiten" betrapt had en er een gsm-opname van had gemaakt. Dit wordt werkelijk de wereld op zijn kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben niet zo ijdel en paranoïde om te te denken dat ik gevolgd word door de overheid vanaf de moment dat ik een voet buiten zet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Ik denk ook niet dat de overheid mij volgt vanaf dat ik op straat wandel. Ik wil gewoon uitsluiten dat dat mogelijk is.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Je kan zelf zo aan het interieur zien dat hij plebs is. White trash.
|
![]() |
![]() |