![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [edit]
Laatst gewijzigd door Zeno! : 30 augustus 2004 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Een man die zijn hele leven heel vroom geleefd heeft en altijd God's geboden heeft nageleefd, bidt op een dag : "God, mijn hele leven lang dien en gehoorzaam ik u nu al, zou ik u alstublieft iets mogen vragen? Zou ik een wens mogen doen?"
En zie : God antwoordt : "Wat verlangt gij van mij, mijn zoon?" "Wel God," antwoordt de vrome man verheugd, "Ik zou zo graag een brug van in Oostende tot in Australïe hebben, dan kon ik daar met de auto naartoe rijden elke keer als ik daar zin in had." "Gij zijt niet goed zeker?" zegt God daarop, "beseft gij wel hoeveel ijzer en beton er in zo'n lange brug gaat zitten, om maar niet te spreken van hoeveel steunen dat zoiets nodig heeft en hoeveel kilometer kabels! Neen, mijn zoon, ge moogt niet zo materialistisch zijn, wens maar iets anders." Die man denkt hard na, antwoordt dan : "Och God, geef mij dan het vermogen om vrouwen te begrijpen, ik zou zo graag weten waarom ze doen wat ze doen en zeggen wat ze zeggen!" Daarop blijft het even stil, dan zegt God : "Enneuh... moeten dat twee of vier rijvakken zijn, op die brug?"
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een tunnel zou logischer en handiger zijn
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Pft, zo nen afstand door nen tunnel? Geef mij dan maar dat uitzicht op die brug hoog boven de oceaan zenne.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |